gemotiveert blijven

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by talalelh15 View Post
    Motivatie komt altijd van binnen. En je will power is iets wat je elke dag gebruikt en een stukje van op maakt maar ook elke keer weer aanvult. Dus jij moet het willen, daarom zie je de mensen voor de meisjes trainen sneller opgeven omdat ze geen will power hebben.
    Niet om je perse tegen te spreken, maar ik zie het altijd zo:

Motivatie komt van buitenaf en is van tijdelijke duur, inspiratie komt vanuit jezelf. Als je een motivatie filmpje kijkt zal je misschien heel veel zin hebben om te knallen, maar als je echt geïnspireerd raakt zal je zo'n filmpje niet nodig hebben.
    Train hard or go hormone

Comment

Originally posted by Toph View Post

Motivatie komt van buitenaf en is van tijdelijke duur, inspiratie komt vanuit jezelf. Als je een motivatie filmpje kijkt zal je misschien heel veel zin hebben om te knallen, maar als je echt geïnspireerd raakt zal je zo'n filmpje niet nodig hebben.
      Hoe kan je dat zeggen als je vind dat het anders is, als je weet wat echt trainen is respecteer je ieder zijn manier van motivatie
      "You are what you eat..."
      That's strange I don't think I've eaten any sexy beasts today...

Comment

"Velle non discitur"
        Één bodybuilder kan meer eieren eten dan tien kippen kunnen leggen.

Comment

Klopt maar het wil niet zeggen, dat een mens niet de motivatie vanuit zijn geloof kan vinden om extra te kunnen presteren.Alles wat een atleet doet om te presteren is persoonlijk en niet wat bij iedereen zo werkt.

Quidquid discis, tibi discis ofzoiets
          "You are what you eat..."
          That's strange I don't think I've eaten any sexy beasts today...

Comment

Originally posted by Toph View Post

Ik zie inspiratie meer als iets wat impulsief is? Dat je naar buiten kijkt en denkt: verrek, het is mooi weer om te gaan hardlopen en dat past goed binnen mijn doelen?

Originally posted by seanl94 View Post
            "Velle non discitur"
            Daar tegenover wordt niemand met discipline geboren. En is dat niet minstens zo belangrijk?
            In mijn ogen is discipline óók het volhouden wanneer je op dat moment eigenlijk anders wil, maar je er later spijt van krijgt. Want hoe gemotiveerd je ook bent, er zijn altijd momenten die lastiger zijn.
            Passion is: pushing yourself when no one else is around

Comment

pumping iron effe opzetten en de motivatie zal wel komen
              -Obsessed is the word the lazy use to describe the dedicated-

Comment

Originally posted by Patriciaaa View Post
                Daar tegenover wordt niemand met discipline geboren. En is dat niet minstens zo belangrijk?
                In mijn ogen is discipline óók het volhouden wanneer je op dat moment eigenlijk anders wil, maar je er later spijt van krijgt. Want hoe gemotiveerd je ook bent, er zijn altijd momenten die lastiger zijn.
                Tsja, maar in princiepe is dat alleen bij dingen die toch een bepaalde plicht hebben. Denk daarbij aan opleiding, werk, huishouden, etc. Krachttraining is, hoewel sommigen er misschien anders over denken, gewoon een hobby in mijn ogen. (Mits je al een normale gezondheid hebt.) En net zozeer als ik niet de urgente drang heb om te breien, hebben sommigen dat niet om te trainen.

Overigens ben ik het niet met je eens dat niemand met discipline geboren wordt: Sommige mensen hebben gewoon van nature meer discipline dan anderen. Die mening baseer ik op mijn ervaring dat ik mensen ken met slordige ouders, maar desondanks hard werken. En visa versa.

(Owja, discipline heeft een belangrijke assoiciatie met dopamine triggers. Simpel gezegd: of ze gebaseerd zijn op lange, of kortetermijn triggers. Nu kun je die wel tot op bepaalde hoogte conditioneren, maar een groot deel ligt al vast bij de geboorte.)
                Één bodybuilder kan meer eieren eten dan tien kippen kunnen leggen.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                X