Originally posted by marc-073
View Post
gemotiveert blijven
Collapse
X
-
Motivatie heb je soms en soms heb je het gewoon een tijdje niet.
Voor mij als mijn motivatie weg is moet ik iets veranderen omdat ik of geen gains maak of gewoon niet lekker train of al mijn doelen al heb gehaald.
Je moet uitvinden waarom je motivatie weg is en daar aan werken of het nou gains, goede trainingen of doelen zijn.There are no shortcuts to any place worth going.
Comment
-
Ben het met Tal eens, komt van binnen. De interne huishouding in je kop waar de strijd wordt uitgevochten wat het belangrijkste is. Als je moeite hebt om bepaalde dingen te bereiken, dan wil je het niet erg genoeg. Daar is trouwens niks mis mee, kwestie van natuurlijke interesse.
Blijven gaan werkt bij mij ook prima trouwens. Persoonlijk wordt ik slordig als ik mezelf ruimte geef, zowel bij training als met voeding. Zo blijf ik scherp en gefocussed. Dus mss moet je je ritme wat strenger maken om het makkelijker voor jezelf te maken hoe paradoxaal dat ook klinkt.
Daarnaast niet ermee bezig zijn alsof je aan een dieet/trainingsregime hangt. Dit is gewoon wat je eet, en en een x aantal keer sporten in de week is gewoon wat je doet. Punt.Begeleiding nodig bij voeding en /of training?
Comment
-
Ik heb gemerkt in mijn omgeving dat veel mensen kunnen trainen als ze niet veel hoeven te werken. De meeste houden het niet vol als ze ook nog 5 dagen in de week moeten werken.
Motivatie heb je, kan soms een beetje weggaan, of helemaal. Ik zou mijn motivatie niet gaan zoeken in plaatjes/spreuken/filmpjes, dat is volgens mij niet succesvol op lange termijn.
Comment
-
Originally posted by Silk View PostIk heb gemerkt in mijn omgeving dat veel mensen kunnen trainen als ze niet veel hoeven te werken. De meeste houden het niet vol als ze ook nog 5 dagen in de week moeten werken."You are what you eat..."
That's strange I don't think I've eaten any sexy beasts today...
Comment
-
als je heel veel werkt, en zoals ik, ook nog onregelmatig wordt het natuurlijk een stuk moeilijker om je aan een strikt schema te houden... maar hey
als je niet kan doen wat je wil doen
dan doe je toch wat je kan!ik zal nooit meer zeggen dat ik geen buikspieren heb
Comment
-
Originally posted by Robbie1970 View PostIk heb 7 dagen per week gewerkt en maakte ongeveer 85-90 uur per week maar trainde ook nog steeds, is maar hoe graag je wilt natuurlijk, wil je trainen dan vind je altijd wel de tijd en de motivatie, zo niet dan wil je niet graag genoeg.
Originally posted by kojak View Postik heb altijd zin om te trainen. zelfs nu terwijl het tering hard regent
Comment
-
Originally posted by T-dog View PostJe kan je 5 dagen inkorten naar 3 dagen?
Wat ik soms doe is eens een week niet fitnessen. Op het einde van die week barst ik van de energie om terug te gaan fitnessen
Vijf keer is wel veel hoor. Ik zelf train ook twee a drie keer per week. Je spieren hebben met drie dagen per week meer rust dan met vijf dagen per week, en zo zal je fysiek ook sneller resultaat boeken.Last edited by Earthquake; 29-10-2012, 21:42.
Comment
-
David Guetta - She Wolf (Falling To Pieces) ft. Sia - YouTube
Muziek 1 van de betere motivatiesStrength Within, Pride Throughout
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door flotillaiotGary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...17 uur geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzSinds afgelopen woensdag ochtend wat last van m'n schouders (voorkant). Begon rechts, dacht gewoon verkeerd gelegen. Gewoon getraind, ging prima >...
-
Kanaal: Trainingslogjes
18 uur geleden -
-
door arielwilsonAcademic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
-
Kanaal: Algemeen
23 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
3 dagen geleden -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...3 dagen geleden
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...5 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....5 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat: