vraag over as

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• vraag over as

beste mensen
    ik zal me even voorstellen ik ben potato

ik heb een account op deze site gemaakt om een antwoord te vinden op mijn vraag maar ik kan helaas op een of andere manier niet op de anabolen steroiden sectie terecht..

ik hoop dat ik hier toch een antwoord kan krijgen zonder verwijdert te worden.

ik heb in het verleden een aantal keer gekuurt maar wil deze keer voor iets nieuws gaan namelijk dianabol + winstrol tabs.

nu hoor ik de eene zeggen van ''dat kan absoluut niet'' en de andere zegt weer ''dat gaat zeker''.

ik wil de dianabol als kickstart gebruiken namelijk:

dag 1: 30mg dianabol
    dag 2 t/m 13 40mg dianabol (dit doe ik zo omdat de pillen dan op zijn)
    dag 14 t/m 42 50 of 60mg winstrol (afhankelijk hoe ik me voel)

ik lees overal op internet dat mensen de 2 soorten pillen combineren met elkaar en dat dat elkaar tegen werkt maar ik gebruik ze achter elkaar en in mijn ogen is dat een mooie combinatie door de massa van dianabol en de mooie werking van winstrol.
    en nog een heel mooi pluspunt is dat winstrol de kans op gyno weer verkleind.

ik hoor graag jullie mening

er is een reden dat je niet op die sectie kunt kijken/posten.. iets met 'regeltjes lezen' schiet mij te binnen.

Inhoudelijk kan ik weinig antwoord op je vragen geven.. geen verstand van.
    Waarom wil je overigens een andere kuur proberen? werkte de andere niet?

Comment

jawel dat wel maar je lichaam went aan het spul als je steeds hetzelfde pakt en ik heb dit thuis liggen, vandaar. ik heb idd ook de regels niet gelezen... mijn fout

Comment

Originally posted by potato View Post
        jawel dat wel maar je lichaam went aan het spul als je steeds hetzelfde pakt en ik heb dit thuis liggen, vandaar. ik heb idd ook de regels niet gelezen... mijn fout

Vertel dan eerst maar eens wat je in het verleden gekuurd hebt

En die regeltjes kun je je toch alsnog aan gaan houden ? Vraag de mods om dit topic te verwijderen omdat je hem : verkeerd geplaatst hebt / je nog geen vragen mag stellen over aas !

Btw , je hebt het er over dat je de 2 kuren na elkaar gaat doen, ten eerste doe je een dbol van 2 weken

en dan een winny van 4 weken ? omdat je dbol zo snel op zijn wil niet zeggen dat je de kuur aan moet passen, betekent dat je meer spul moet regelen

Ga je eens verdiepen in die troep en dan kom je erachter wat voor K*T kuur je hier hebt

Comment

als ik de regels niet heb gelezen wil zeggen dat ik niet wist dat ik er niet over kon vragen anyway verwijder me account maar mods.. wat een forum

Comment

Het doel van de regeltjes is dat er niet elke dag een nieuw persoon komt met de vraag over hoe en welke AS en daarna nooit meer wat laat horen. Het doel van een forum is ondersteunen en informatie verschaffen. Het is niet eenrichtingsverkeer man. Inhoudelijk: ik zou niet kuren met de reden "tot de pillen op zijn" en "hoe ik me dan voel." Ik zou veel onderzoek doen en een strakke planning er omheen zetten. Dit voor zowel je AS als je voeding als je training.

Comment

als ik de regels niet heb gelezen wil zeggen dat ik niet wist dat ik er niet over kon vragen anyway verwijder me account maar mods.. wat een forum

Waarom denk je dat er gevraagd word de regels te lezen dan ??

Maar jij dacht natuurlijk ff snel verder klikken, mn vraag stellen in een sectie die daar niet voor bedoelt is , snel antwoord zodat je je pilluh kan vreten voordat de wereld vergaat ?

Knakkers zoals jij hebben ervoor gezorgd dat AAS een slechte(re) naam hebben !

So God Bless you and your tablets

Comment

FMLcreeper klopt helemaal ik begrijp het..
                hooligan zoek een leven grote jongen

Comment

Originally posted by Hooligan View Post
                  Maar jij dacht natuurlijk ff snel verder klikken, mn vraag stellen in een sectie die daar niet voor bedoelt is , snel antwoord zodat je je pilluh kan vreten voordat de wereld vergaat ?
                  In australie is het de volgende dag en daar bestaat de wereld nog steeds dus tijd zat tot morgen
                  "You are what you eat..."
                  That's strange I don't think I've eaten any sexy beasts today...

Comment

FMLcreeper klopt helemaal ik begrijp het..
                    hooligan zoek een leven grote jongen
                    Wel eens geprobeerd leven te zoeken ?? Google maar is

Originally posted by Robbie1970 View Post
                    In australie is het de volgende dag en daar bestaat de wereld nog steeds dus tijd zat tot morgen
                    Ohw hij heeft dus nog ff tijd

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                    X