beste mensen
ik zal me even voorstellen ik ben potato
ik heb een account op deze site gemaakt om een antwoord te vinden op mijn vraag maar ik kan helaas op een of andere manier niet op de anabolen steroiden sectie terecht..
ik hoop dat ik hier toch een antwoord kan krijgen zonder verwijdert te worden.
ik heb in het verleden een aantal keer gekuurt maar wil deze keer voor iets nieuws gaan namelijk dianabol + winstrol tabs.
nu hoor ik de eene zeggen van ''dat kan absoluut niet'' en de andere zegt weer ''dat gaat zeker''.
ik wil de dianabol als kickstart gebruiken namelijk:
dag 1: 30mg dianabol
dag 2 t/m 13 40mg dianabol (dit doe ik zo omdat de pillen dan op zijn)
dag 14 t/m 42 50 of 60mg winstrol (afhankelijk hoe ik me voel)
ik lees overal op internet dat mensen de 2 soorten pillen combineren met elkaar en dat dat elkaar tegen werkt maar ik gebruik ze achter elkaar en in mijn ogen is dat een mooie combinatie door de massa van dianabol en de mooie werking van winstrol.
en nog een heel mooi pluspunt is dat winstrol de kans op gyno weer verkleind.
ik hoor graag jullie mening
ik zal me even voorstellen ik ben potato
ik heb een account op deze site gemaakt om een antwoord te vinden op mijn vraag maar ik kan helaas op een of andere manier niet op de anabolen steroiden sectie terecht..
ik hoop dat ik hier toch een antwoord kan krijgen zonder verwijdert te worden.
ik heb in het verleden een aantal keer gekuurt maar wil deze keer voor iets nieuws gaan namelijk dianabol + winstrol tabs.
nu hoor ik de eene zeggen van ''dat kan absoluut niet'' en de andere zegt weer ''dat gaat zeker''.
ik wil de dianabol als kickstart gebruiken namelijk:
dag 1: 30mg dianabol
dag 2 t/m 13 40mg dianabol (dit doe ik zo omdat de pillen dan op zijn)
dag 14 t/m 42 50 of 60mg winstrol (afhankelijk hoe ik me voel)
ik lees overal op internet dat mensen de 2 soorten pillen combineren met elkaar en dat dat elkaar tegen werkt maar ik gebruik ze achter elkaar en in mijn ogen is dat een mooie combinatie door de massa van dianabol en de mooie werking van winstrol.
en nog een heel mooi pluspunt is dat winstrol de kans op gyno weer verkleind.
ik hoor graag jullie mening
Comment