Krachttraining - veel eten is veel geld uitgeven

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Krachttraining - veel eten is veel geld uitgeven

Allemaal leuk dat vele eten om zo een gespierde body te krijgen, maar zeker in deze tijd van economische rampspoed tevens een dure hobby.

Iedere dag al die vis, kip, rijst en noem maar op. En dat met grote hoeveelheden. Tel ook nog eens de supplementen erbij op. Ben jij ook veel meer aan eten en drinken gaan uitgeven sinds je aan krachttraining doet?

Originally posted by Earthquake View Post
    Allemaal leuk dat vele eten om zo een gespierde body te krijgen, maar zeker in deze tijd van economische rampspoed tevens een dure hobby.

Iedere dag al die vis, kip, rijst en noem maar op. En dat met grote hoeveelheden. Tel ook nog eens de supplementen erbij op. Ben jij ook veel meer aan eten en drinken gaan uitgeven sinds je aan krachttraining doet?
    Je kunt het zo duur maken als je wilt. Maar je hoeft geen belachelijke hoeveelheden geld uit te geven om goed te eten. Het is een kwestie van slim je inkopen doen. En de meeste supplementen zijn niet eens nodig. Welke gebruik jij dan?
    I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
    - Dave Tate

Comment

Ja zekers, en de laatste tijd let ik wel op waar ik bepaalde producten koop.
      Meestal doe ik boodschappen bij Lidl omdat ik daar qua prijs ook voordeliger uitkom. Qua kip en vlees probeer in grotere inkopen te doen (aanbiedingen).

Als je gewoon een goede bijbaan is het allemaal wel goed te doen.

Met supplementen ben ik gekapt. Vind het geld verspilling (mijn mening)

Comment

Originally posted by inferno_0666 View Post
        Je kunt het zo duur maken als je wilt. Maar je hoeft geen belachelijke hoeveelheden geld uit te geven om goed te eten. Het is een kwestie van slim je inkopen doen. En de meeste supplementen zijn niet eens nodig. Welke gebruik jij dan?
        Eiwitten en creatine zoals bijna iedereen hier. Die supplementen doe ik nog redelijk lang mee. Maar het slim inkopen is nog best een kunst. Afgelopen weekend bijvoorbeeld bij de C1000 400 gram zalm gekocht van Princess. Die van John West is echt belachelijk duur.

Maar dan nog, je gaat mij niet wijsmaken dat je nauwelijks meer aan eten bent gaan uitgeven als daarvoor.

Comment

Voedsel van goede kwaliteit is inderdaad duurder dan troep. Het is een investering die je doet in jouw gezondheid, en soms moet je dan prioriteiten stellen door andere geld kostende te laten.
          Maar door inderdaad slim in te kopen, de aanbiedingen eruit te pikken en de juiste winkels te kiezen kun je al veel geld besparen. Het hangt ook af van de eisen die je stelt, neem je genoegen met de plofkip of wil je biologische kip? etc.
          En welke andere hobby je ook kiest, het kost geld! ( ik weet het BB is een levensstijl!)

Je kunt ook eens op de markt inkopen doen, dat wil nog wel eens schelen!

Comment

Zoals Erik al zegt kan je op de markt goeie inkopen dan.

Geef een voorbeeldje, haagse markt. Had daar keer 5 avocados gekocht voor maar 1 euro. En daarnaast vele fruit+groente voor een goedkope prijs.

Comment

Originally posted by erik1982 View Post

Je kunt ook eens op de markt inkopen doen, dat wil nog wel eens schelen!
              Precies, ja. Vooral in de koudere maanden is het zeker een optie om op de markt vis te kopen.

Het is ook een kwestie van afwegen. Iemand die geen moer geeft om zijn / haar gezondheid spendeert weer geld aan sigaretten, drank en meer van dat soort "pleziertjes".
              I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
              - Dave Tate

Comment

Ik ga tegenwoordig naar de voedselbank
                "You are what you eat..."
                That's strange I don't think I've eaten any sexy beasts today...

Comment

Ik ben denk 100 euro per maand meer kwijt aan eten, whey, dan daarvoor.

Maar zoals erik zei andere hobbys zijn ook duur, ik fiets bv veel in de duinen etc. fiets kost 3000 kleding,helm,etc makkelijk 1000euro dan regelmatig nieuwe onderdelen etc.
                  Dus wat dat betreft is bij bb alleen het wat meer eten en abbo wat kost, bij veel hobbies ben je aanzienlijk meer kwijt.

Comment

Originally posted by Robbie1970 View Post
                    Ik ga tegenwoordig naar de voedselbank
                    Ik zie het al voor me, een enorme BB-er tussen uitgemergelde hongerlijders die komt smeken om voedsel bij de voedselbank
                    Lid van de 200 club

Comment

Jep, eten is een duur geintje. Zelfs al haal ik allemaal goedkope merken. Een lullig gevuld mandje met het goedkoopste rijst brinta ect, ben je elke keer een vermogen kwijt. Maarja, anderen geven dat weer uit aan sigaretten of frikandellen. Ik moet wat, heb mijn ziel verkocht aan de duvel, ik moet wel trainen en vreten nu.
                      "GTL. Gym, tan, laundry. That's what it's all about."

Comment

ahjo prijzen zijn nog steeds t zelfde. er is geen BTW bij voedsel bij gekomen dat is natuurlijk gewoon 6%

maarja wil je groeien kost het ook wat.
                        success trains failure complaints!
                        BP:1x105 DL:165
                        Lengte: 182cm KG: 75

Comment

Geen idee, moet ik even aan mammie vragen :')

Comment

Originally posted by Dexie View Post
                            Geen idee, moet ik even aan mammie vragen :')
                            Lucky child

Comment

ik denk dat het eigenlijk wel meevalt.
                              je kunt het zo duur maken als je zelf wilt
                              eten is gewoon duur of je nu gezond of ongezond eet.
                              wij eten gemiddeld wel meer dan een normaal persoon en ook meer eiwitten daar komt het grootste prijsverschil vandaan denk ik want voedingsmiddelen rijk aan eiwitten zijn meestal het duurst.
                              “If you really want to do something, you will find a way; if you don't, you will find a excuse.”

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X