Zit er geen Ronald McDonald huis in Leuven? Als daar plek is hoeven de ouders niet steeds op en neer te reizen
Leukemie - Geld inzamelen. Lange tekst maar wel belangrijk!
Collapse
X
-
Wat een schijtzooi. Verschrikkelijk zoiets.
PM me het rekeningnummer maar, ik wil ook wel wat bijdragen.The Sky Ain't The Limit
"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."
Comment
-
Originally posted by Dexie View PostIk las iets over een website, als je zou willen kan je een gratis domeinnaam incl website en template met beheer systeem zodat je het zelf makkelijk kan aanpassen van mij/ons krijgen, dan kan je daarvandaan eens kijken.
En heb je eenmaal een website, dan is er dan ook nog weer van alles te verzinnen. Want wat dacht je van betaald doorlinken? Dat je afspreekt met lokale ondernemingen dat als ze via de butten op jouw site naar hun site gaan, het bedrijf bv €0.35 doneert, wat maximaal kan oplopen tot (ik noem maar wat) €500.
Omdat het mensen geen geld kost, en het het bedrijf publiciteit oplevert die op dit moment een trend is, is het relatief makkelijk te realiseren. Zelfs met google analytics is dat al makkelijk controleerbaar.
Zet je daarbij de social media nog eens handig in (en bij FB en Twitter zijn er genoeg manieren om het snel op te bouwen) dan kan het helemaal snel gaan.Passion is: pushing yourself when no one else is around
Comment
-
Originally posted by Patriciaaa View PostDat is wel echt een aanbod wat zonde is als de TS daar geen gebruik van maakt. Website draagt bij aan je betrouwbaarheid, en is niet gek als mensen achterdochtig zijn, toch?
En heb je eenmaal een website, dan is er dan ook nog weer van alles te verzinnen. Want wat dacht je van betaald doorlinken? Dat je afspreekt met lokale ondernemingen dat als ze via de butten op jouw site naar hun site gaan, het bedrijf bv €0.35 doneert, wat maximaal kan oplopen tot (ik noem maar wat) €500.
Omdat het mensen geen geld kost, en het het bedrijf publiciteit oplevert die op dit moment een trend is, is het relatief makkelijk te realiseren. Zelfs met google analytics is dat al makkelijk controleerbaar.
Zet je daarbij de social media nog eens handig in (en bij FB en Twitter zijn er genoeg manieren om het snel op te bouwen) dan kan het helemaal snel gaan.
En met facebook, moet je wel aan bepaalde regels houden of ze halen je facebook pagina gewoon off line.Stop sitting back thinking, saying yeah man that 'd be cool, that 'd be cool, I want to be this I want to be that, grab your fucking nuts and be it!!
Comment
-
ok mensen ik heb toestemming gekregen om wat informatie te posten. Het is wel een powerpoint bestand. Kan iemand me even helpen hoe ik dat hier kan toevoegen?
Anders zal ik het uploaden naar rapidshare en kan iedereen het downloaden?Stop sitting back thinking, saying yeah man that 'd be cool, that 'd be cool, I want to be this I want to be that, grab your fucking nuts and be it!!
Comment
-
Bij deze de link naar het rapidshare bestand.
https://rapidshare.com/files/3807934...%20Tristan.rar
Je ziet hier twee bestandjes staan.
Het ene is een powerpoint bestand over wie en wat het juist gaat.
Het andere een bestandje met rekeningnummer waar je op kan storten.
Ik zal nog een nieuw topic maken om hopelijk zoveel mogelijk mensen te bereiken.Stop sitting back thinking, saying yeah man that 'd be cool, that 'd be cool, I want to be this I want to be that, grab your fucking nuts and be it!!
Comment
-
Heb het opnieuw geupload, hopelijk is dit de juiste link!
https://rapidshare.com/files/4261836...%20Tristan.rarStop sitting back thinking, saying yeah man that 'd be cool, that 'd be cool, I want to be this I want to be that, grab your fucking nuts and be it!!
Comment
-
Originally posted by Earthquake View PostWaarom maak je geen youtube filmpje? Dan zal je waarschijnlijk meer inzamelen als hier.
Ik denk niet dat het toe gelaten is om een rekening nummer te plaatsen in een youtube filmpje waar mensen op kunnen storten, ook al is het voor een goed doel. Op facebook mag het al niet, want dan halen ze de pagina offline.Stop sitting back thinking, saying yeah man that 'd be cool, that 'd be cool, I want to be this I want to be that, grab your fucking nuts and be it!!
Comment
-
Jezus, wat verschrikkelijk om zoiets mee te moeten maken. Wat je zou kunnen doen:
1. Sponsorloop organiseren? je zou kunnen vragen of de plaatselijke basisschool bijvoorbeeld in is voor zoiets. Kan aardig wat geld opleveren.
2. Mail rondsturen naar je contacten en hen vragen om ook iets bij te dragen.
Ik denk dat deze twee opties in ieder geval het nodige geld op kunnen leveren. En belangrijk; bij deze manieren kun je op een betrouwbare manier duidelijk maken dat het om een goed doel gaat.
Comment
-
Originally posted by Damn View PostDaarnaast is het misschien een idee om de naam van dit topic aan te passen? En misschien dat een moderator een link van dit topic kan rondsturen naar alle leden (of jijzelf?).
En qua titel heb ik speciaal leukemie vooraan gezet omdat ik dacht dat dit al wel wat aandacht van mensen zou krijgen. Maar een andere titel is zeker mogelijk.Stop sitting back thinking, saying yeah man that 'd be cool, that 'd be cool, I want to be this I want to be that, grab your fucking nuts and be it!!
Comment
-
Het bedrag dat we tot hier toe hebben ingezameld staat momenteel op 215 euro, zeker niet slecht om nog maar een paar dagen bezig te zijn!
Voor de mensen die deze ouders en kleine jongen willen steunen in hun strijd tegen leukemie.
Op deze manier kan je helpen:
Download het volgende bestand en hierin zal je 2 bestanden vinden, eentje met een foto van de mensen die we helpen en een ander bestandje met een rekeningnummer waarop je kan storten.
https://rapidshare.com/files/4261836...%20Tristan.rar
Het maakt niet uit wat je geeft, alle hulp is welkom!
Alvast bedankt voor diegene die gestort hebben en voor al diegene die nog gaan storten!Stop sitting back thinking, saying yeah man that 'd be cool, that 'd be cool, I want to be this I want to be that, grab your fucking nuts and be it!!
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 65kg 7x
Paused safety bar squat:
- 91kg 3x
Wide grip bent over...-
Kanaal: Trainingslogjes
10 uur geleden -
-
door bufankaSudoku Online Spelen Gratis: Jouw Nieuwe Verslaving?
Stel je voor: een regenachtige dag in de gezellige straten van Amsterdam. Je zit lekker...17 uur geleden -
door sportsbyteThe IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
-
Kanaal: Algemeen
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 65kg 6x
- 65kg 7x
Safety bar back extension:
- 35kg 5x
- 21kg 15x...-
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Spierbouwers.nldoor NancyfrankSex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
-
Kanaal: Links
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzMaandag niet getraind, had een sollicitatie in de ochtend en daarna werken, keertje wat langer rust kon ook geen kwaad.
Deze week maar keertje 2...-
5 dagen geleden -
-
door enroutechnologies
- Understanding Fleet Management: A fleet management system is an all-encompassing solution designed to help businesses efficiently manage their vehicle
You do not have permission to view this gallery.
This gallery has 1 photos.-
Kanaal: Even voorstellen...
6 dagen geleden -
door awinash62To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
-
Kanaal: Trainingsschema's
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111kg 1x
- 82.5kg 6x
- 82.5kg 7x
Deficit wide grip SL DL:
- 80kg 3x10...-
1 week geleden -
-
door harryjkevin0Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment