Originally posted by blue_eye
View Post
Leukemie - Geld inzamelen. Lange tekst maar wel belangrijk!
Collapse
X
-
@ earthquake
Soms zijn geintjes ongepast. Dat weet zelfs ik. Dit is een van die gevallen."Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-
Comment
-
@ earthquake
Was geen drama wat je zei, zeker niet. Ben zelf ook van de harder-is-betergrappen. Punt is alleen dat je met zulke posts twijfel kunt zaaien (al dan niet onbewust) over of het geld goed terecht komt. Dat vind ik een serieus gevolg in potentia. Daarom dat ik zo reageer, ik neem namelijk aan dat jouw grap niet is bedoeld om geld weg te houden van mensen die het wel nodig hebben. Dat is alles. Wellicht had ik daar in eerste instantie beter over uitgewijd, waarvoor mijn excuus."Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
Comment
-
Je links doen het niet bij mij, in de OP doet het helemaal niet. De link verder in het topic doet het wel, maar die kan ik niet uitpakken. Enige wat ik wel heb, is de mogelijkheid tot aanpassen. Lijkt me niet de bedoeling....
Mij kennende zal ik wel iets verkeerd doen, maar de kans is groot dat ik daarmee niet de enige ben hahaha.
Originally posted by blue_eye View PostOmdat er bepaalde regels aan vast hangen.
Ik denk niet dat het toe gelaten is om een rekening nummer te plaatsen in een youtube filmpje waar mensen op kunnen storten, ook al is het voor een goed doel. Op facebook mag het al niet, want dan halen ze de pagina offline.
Geld op FB vragen mag wel degelijk. Alleen het is wel een verschil tussen een goedgevulde pagina waar je af en toe een oproep doet, en tot vervelend toe mensen toevoegen met gesmeek. Ga je zomaar mensen toevoegen, dan kan je al snel als spam gemeld worden, en wordt je snel geblokkeerd. FB is niet zo makkelijk daarmee hahahaha. Zo ging ik een tijdje terug een filmpje uploaden voor een pagina die ik bijhoudt, en daar zat een muziekje onder. Auteursrechten. Kwartje viel niet zo snel, en bij de 2e poging had ik al een permanente blokkade voor filmpjes (voor mijn profiel en pagina) tepakken hahaha. Maargoed, ook dat valt prima te omzeilenPassion is: pushing yourself when no one else is around
Comment
-
Fb is idd gillen met die schijtregels van ze. Had een keer mijn broertje geziekt; hij had zijn relatie gezet op vrijgezel. Dus ik een plaatje geupload van twee mannen die elkaar zo leuk vonden dat ze bij honk 4 waren en hem getagd. Meteen waarschuwing te pakken. Geintjes mogen daar niet ofzo."Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
Comment
-
Was echt schitterend. Broertje tranen van het lachen. Al die reacties ook: " gooooodver!" En " zit op mijn werk klootzak". Ik was best content."Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
Comment
-
Originally posted by GeneralIx View Post@ earthquake
Was geen drama wat je zei, zeker niet. Ben zelf ook van de harder-is-betergrappen. Punt is alleen dat je met zulke posts twijfel kunt zaaien (al dan niet onbewust) over of het geld goed terecht komt. Dat vind ik een serieus gevolg in potentia. Daarom dat ik zo reageer, ik neem namelijk aan dat jouw grap niet is bedoeld om geld weg te houden van mensen die het wel nodig hebben. Dat is alles. Wellicht had ik daar in eerste instantie beter over uitgewijd, waarvoor mijn excuus.
Om eerlijk te zijn heb ik wel twijfels. Niet om nou de actie onderuit te helpen, maar wie controleert waar het geld terecht komt? Foto's en een zielig verhaal zeggen mij niks. Bovendien verbaast het mij dat de schrijver collecteert op een forum als deze.
Nogmaals - dit is niet bedoeld om mensen ervan te weerhouden om geld over te maken - maar met een kritische houding is niets mis.
Ik zeg je eerlijk, als de schrijver aan mijn deur zou staan, zou ik ook geen geld hebben gegeven. Misschien ben ik te wantrouwend maar programma's als Opgelicht laten keer op keer zien dat oplichters een neus hebben voor naieve mensen.
Maar goed, iedereen moet het zelf weten. Als je geld wilt overmaken moet je dat vooral doen. Wilde alleen even een ander geluid laten horen. Ik hoop dat ik me vergis, en dat het geld werkelijk op de juiste bestemming terecht komt.
Comment
-
Originally posted by Earthquake View PostJoh, excuses zijn niet nodig Kan wel wat hebben haha
Om eerlijk te zijn heb ik wel twijfels. Niet om nou de actie onderuit te helpen, maar wie controleert waar het geld terecht komt? Foto's en een zielig verhaal zeggen mij niks. Bovendien verbaast het mij dat de schrijver collecteert op een forum als deze.
Nogmaals - dit is niet bedoeld om mensen ervan te weerhouden om geld over te maken - maar met een kritische houding is niets mis.
Ik zeg je eerlijk, als de schrijver aan mijn deur zou staan, zou ik ook geen geld hebben gegeven. Misschien ben ik te wantrouwend maar programma's als Opgelicht laten keer op keer zien dat oplichters een neus hebben voor naieve mensen.
Maar goed, iedereen moet het zelf weten. Als je geld wilt overmaken moet je dat vooral doen. Wilde alleen even een ander geluid laten horen. Ik hoop dat ik me vergis, en dat het geld werkelijk op de juiste bestemming terecht komt.
Dus is geen probleem wat je zegtStop sitting back thinking, saying yeah man that 'd be cool, that 'd be cool, I want to be this I want to be that, grab your fucking nuts and be it!!
Comment
-
Originally posted by Patriciaaa View PostJe links doen het niet bij mij, in de OP doet het helemaal niet. De link verder in het topic doet het wel, maar die kan ik niet uitpakken. Enige wat ik wel heb, is de mogelijkheid tot aanpassen. Lijkt me niet de bedoeling....
Mij kennende zal ik wel iets verkeerd doen, maar de kans is groot dat ik daarmee niet de enige ben hahaha.
Op youtube gelden er speciale regels voor goede doelen. Hoe/wat precies weet ik niet, zal je even moeten uitzoeken.
Geld op FB vragen mag wel degelijk. Alleen het is wel een verschil tussen een goedgevulde pagina waar je af en toe een oproep doet, en tot vervelend toe mensen toevoegen met gesmeek. Ga je zomaar mensen toevoegen, dan kan je al snel als spam gemeld worden, en wordt je snel geblokkeerd. FB is niet zo makkelijk daarmee hahahaha. Zo ging ik een tijdje terug een filmpje uploaden voor een pagina die ik bijhoudt, en daar zat een muziekje onder. Auteursrechten. Kwartje viel niet zo snel, en bij de 2e poging had ik al een permanente blokkade voor filmpjes (voor mijn profiel en pagina) tepakken hahaha. Maargoed, ook dat valt prima te omzeilen
Zet er wel het volgende bij: Steun Tristan.
Aan de admins, als ik het rekeningnummer hier niet mag zetten om bepaalde redenen mijn excuses, niet de bedoeling om hier regels te overtreden.
Heb een mailtje gestuurd naar de contactpersoon van youtube met de vraag of ik een rekening nummer mag plaatsen in het filmpje zelf of in de description en kreeg als antwoord dat er geen persoonlijke informatie mag gepost worden op youtube. Wel mocht ik een filmpje maken met foto's en in de description mocht ik dan schrijven, als mensen willen helpen om deze ouders te steunen gelieve mij dan te contacteren via privé bericht. Dus schiet niet echt op.Stop sitting back thinking, saying yeah man that 'd be cool, that 'd be cool, I want to be this I want to be that, grab your fucking nuts and be it!!
Comment
-
Rekeningnummer mag wat mij betreft gewoon hier staan hoor. Zou anders gewoon een filmpje uploaden waarin het rekeningnummer voorbijschuift. Lijkt me stug dat iemand gaat flaggen, en nog stugger dat zij actief controleren, is niet te doen."Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 65kg 7x
Paused safety bar squat:
- 91kg 3x
Wide grip bent over...-
Kanaal: Trainingslogjes
10 uur geleden -
-
door bufankaSudoku Online Spelen Gratis: Jouw Nieuwe Verslaving?
Stel je voor: een regenachtige dag in de gezellige straten van Amsterdam. Je zit lekker...17 uur geleden -
door sportsbyteThe IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
-
Kanaal: Algemeen
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 65kg 6x
- 65kg 7x
Safety bar back extension:
- 35kg 5x
- 21kg 15x...-
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Spierbouwers.nldoor NancyfrankSex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
-
Kanaal: Links
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzMaandag niet getraind, had een sollicitatie in de ochtend en daarna werken, keertje wat langer rust kon ook geen kwaad.
Deze week maar keertje 2...-
5 dagen geleden -
-
door enroutechnologies
- Understanding Fleet Management: A fleet management system is an all-encompassing solution designed to help businesses efficiently manage their vehicle
You do not have permission to view this gallery.
This gallery has 1 photos.-
Kanaal: Even voorstellen...
6 dagen geleden -
door awinash62To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
-
Kanaal: Trainingsschema's
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111kg 1x
- 82.5kg 6x
- 82.5kg 7x
Deficit wide grip SL DL:
- 80kg 3x10...-
1 week geleden -
-
door harryjkevin0Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment