Buikspieren

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Was inderdaad niet helemaal duidelijk maar was het ook niet met jou oneens Corina.

Comment

ff vraagie heh...... ik doe buikspieren eigenlijk niet meer veel..odmat ik het vergeet of geen zin erin heb....maarre train je buikspieren ook lichtelijk mee met andere oefeningen en zo jah met welke ..

Greetz

Comment

@xeno ik had van jou wel meer verwacht, tuurlijk train je je buikspieren met andere trainingen, ik weet niet hoe die heet, maar je ligt plat op een bankje, armen achterover gestrekt en dan gewicht om hoog tot boven je borst, is ook heel goed voor de buikspieren  

miss s

Sponsored by:
        Inshapesupplements

Comment

Met veel beenoefeningen pak je ook buik mee...

Comment

@xeno: je traint met (zware) squats en deadlifts ook je buikspieren. Met bijv. pushdowns voor triceps spannen je buikspieren ook aan om te stabiliseren.

Maar ik vind dat je buikspieren net als alle andere spiergroepen gewoon moet trainen. Ookal zie je ze dan niet met een vetlaagje erover, sterke buikspieren hebben vele voordelen. Misschien zijn ze niet altijd merkbaar, maar bijv. je houding wordt er beter van.

Dus voortaan gewoon 1x in de week die buikspieren aanpakken, geen excuus  
            Shitty food will make you look like shit.

http://www.pro-active-medicine.nl

Comment

Originally posted by [b
              Citaat[/b] (corina @ Feb. 01 2005,14:03)]@xeno ik had van jou wel meer verwacht, tuurlijk train je je buikspieren met andere trainingen, ik weet niet hoe die heet, maar je ligt plat op een bankje, armen achterover gestrekt en dan gewicht om hoog tot boven je borst, is ook heel goed voor de buikspieren  

miss s  
              je bedoeld de pull over denk ik

pull over

je gebruikt be heeel veel oef. je buikspieren maar of je ze er ook mee traint??

Who's the Chef

Comment

nou ik ga ze dus maar is 1 x per week trainen ..doe ik vandaag dan maar aangezien ik toch gene ### met me armen ken doen..

Greetz

Comment

ja been die bedoel ik, die is ook goed voor je buik, wel flink aanspannen natuurlijk, maar gewone buikspieroef, werkt toch het best.
                  Sponsored by:
                  Inshapesupplements

Comment

buikje

iedereen heeft buikspieren al zitten ze bij sommige verstopt,maar love hendels bij vrouwe kan ook voor delen hebben,dan val je er niet zo snel vanaf.

Comment

oud topic zeg

Comment

Kan je wel zeggen.
                        Dat was 10 kilo geleden
                        Sponsored by:
                        Inshapesupplements

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse