Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
ff vraagie heh...... ik doe buikspieren eigenlijk niet meer veel..odmat ik het vergeet of geen zin erin heb....maarre train je buikspieren ook lichtelijk mee met andere oefeningen en zo jah met welke ..
@xeno ik had van jou wel meer verwacht, tuurlijk train je je buikspieren met andere trainingen, ik weet niet hoe die heet, maar je ligt plat op een bankje, armen achterover gestrekt en dan gewicht om hoog tot boven je borst, is ook heel goed voor de buikspieren
@xeno: je traint met (zware) squats en deadlifts ook je buikspieren. Met bijv. pushdowns voor triceps spannen je buikspieren ook aan om te stabiliseren.
Maar ik vind dat je buikspieren net als alle andere spiergroepen gewoon moet trainen. Ookal zie je ze dan niet met een vetlaagje erover, sterke buikspieren hebben vele voordelen. Misschien zijn ze niet altijd merkbaar, maar bijv. je houding wordt er beter van.
Dus voortaan gewoon 1x in de week die buikspieren aanpakken, geen excuus
Citaat[/b] (corina @ Feb. 01 2005,14:03)]@xeno ik had van jou wel meer verwacht, tuurlijk train je je buikspieren met andere trainingen, ik weet niet hoe die heet, maar je ligt plat op een bankje, armen achterover gestrekt en dan gewicht om hoog tot boven je borst, is ook heel goed voor de buikspieren
Woensdag trainen overgeslagen, hopende dat vrijdag geheel opgeknapt zou zijn. Gedeeltelijk gelukt, alleen merk ik erge krampen rond m'n linker kuit /...
Trenabol Inj 1 Amp is a strong energy booster that is designed to enhance your strength, endurance, and overall workout performance. Engineered for athletes...
Comment