Buikspieren

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Buikspieren

ik klaag de laatste tijd toch dat ik geen buikspierpijn meer heb en toch tot het uiterste ga.
    nou ik doe ze nu niet meer elke dag en heb nu een keer met buikspierkwartier meegedaan, vond dat altijd onzin, wat denk je, BUIKSPIERPIJN
    dus toch 2 x in de week

ben trouwens weer afgevallen
    weeg nu thuis 48
    nog meer vreten.
    Sponsored by:
    Inshapesupplements

De hoeveelheid spierpijn die je voelt staat niet direct in verband met het gehele effect van een training.
    A.K.A. Jonah Lomu

Comment

Gaat goed met de buikspiertjes zo te horen.
      Ik zou de weegschaal weg gooien en de spiegel aanhouden, geeft een veel betere indicatie van je vooruit gang.
      Weegschaal kan frustrerend werken terwijl het helemaal niet nodig is.

Grtz..
      Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.

Comment

@lobstaboy
        heb jij dan helemaal geen spierpijn meer, en je groeit toch?!

@harold ik weet het, en toch roept ie me altijd.
        mijn buik word geleidelijk aan strakker, misschien post ik wel even een foto, om te zien of jullie verschil zien.
        ik zie mezelf tenslotte iedere dag dus verschil zie ik niet meer.

is spierpijn nou werkelijk geen indicatie, dat je je best heb gedaan?

Sponsored by:
        Inshapesupplements

Comment

ik heb altijd als ik soort sit ups doe buikspierpijn! maar bij machines voor mijn buik helemaal niet. alleen dat onderbuikie van me blijft er maar terwijl ik helemaal niet dik ben en 9% vet heb, maar ik wil broodjes en ze komen maar niet!
          "Was iedereen maar zoals ik zou moeten zijn." ! "Als je begrepen wilt worden, zeg dan precies wat je bedoelt." ! "Luister, leer en reageer. Niemand weet alles. We weten allemaal iets." ! "Wees niet bang dat de wereld vandaag vergaat. Het is in Australië al morgen." ! " Wie wil, zoekt een mogelijkheid. Wie niet wil, zoekt een reden."

Comment

ik doe sit ups met gewicht van 10 kilo op mijn borst en voel ook niks marco, maar nu heb ik echt wel buikspierpijn, van het buikspierkwartier, en 2x in de week in plaats van iedere dag.
            Sponsored by:
            Inshapesupplements

Comment

ik deed 50 x 5 met zo een machine gewicht 20 en dat 3 keer in de week, maarja ik zie maar geen verschil wat is een buikspierkwartier?
              "Was iedereen maar zoals ik zou moeten zijn." ! "Als je begrepen wilt worden, zeg dan precies wat je bedoelt." ! "Luister, leer en reageer. Niemand weet alles. We weten allemaal iets." ! "Wees niet bang dat de wereld vandaag vergaat. Het is in Australië al morgen." ! " Wie wil, zoekt een mogelijkheid. Wie niet wil, zoekt een reden."

Comment

Ik ben toch altijd wel blij dat ik spierpijn voel, het is voor mij een goede indicatie dat mijn nieuwe schema weer een totaal andere prikkeling is.
                Ik gebruik het dus ook gewoon als indicatie en dat zullen wel meer mensen doen.

Grtz..

Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.

Comment

ik doe 1 keer in de maand buikspieren nog steeds.......ben echt lui daarmee gvd..... 48 kilo is werl errug licht corina...ik ken wel met je bankdrukken

Comment

Gebruik zelf spierpijn ook als een indicatie dat ik goed getraint heb. Al weet ik dat dat niet zo hoeft te zijn.

Maar als ik niks voel de volgende dag ben ik toch niet helemaal tevreden.
                    Shitty food will make you look like shit.

http://www.pro-active-medicine.nl

Comment

Originally posted by [b
                      Citaat[/b] (XeNoGeaR @ Jan. 29 2005,15:21)]ik doe 1 keer in de maand buikspieren nog steeds.......ben echt lui daarmee gvd..... 48 kilo is werl errug licht corina...ik ken wel met je bankdrukken    
                      ja hahaah dat zullen er veel kunnen hier

@de rest, dan gebruik ik het ook gewoon als indicatie!

@marco buikspierkwartier is met een paar mensen onder leiding buikspieroef te doen, shit ups enz.
                      maar ik ben er van overtuigt dat het komt omdat ik het nu niet meer iedere dag doe.
                      met machine deed ik ook 35 kg laatst gevoel niks, en toch aan het eind langzaam vasthouden en terug, rien had er weer wel spierpijn van, maar die heeft even niks meer gedaan.
                      Sponsored by:
                      Inshapesupplements

Comment

lijk me behoorlijk vermoeiend zo een kwartiertje

Comment

Mij ook....als ik eraan denk word ik al moe

Comment

buikspieren zijn voor wijven

Comment

Vind het niet eens mooi bij een vrouw moet ik je zeggen....is me al gauw te gespierd hoor

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X