Misschien een overbelasting of ontsteking van de aanhechtingen die op je schaambeen uitkomen? Uitgegaan op de foto die Teddek postte en omdat je zei dat het iets hoger was...
Squat
Collapse
X
-
ik heb precies hetzelfde ook tijdens squaten aan de rechter kant, ik heb laatst geprobeerd met een oefening adductie van benen te doen. en dat deed pijn kolere he, iemand zei tegen me dat het de lies was. maar ik weet het zelf ook niet zeker gewoon rustig aan doen is denk ik de oplossing.
Comment
-
A gebruikje nu creatine ???
B probeer eens met een bal in je rug te squaten
blijft je boven lichaam recht op (zo kan ook met gewichten )
Swiss ball squat with dumbell - YouTube
succesi'll be never strong enough
Comment
-
Originally posted by deadfaces79 View PostA gebruikje nu creatine ???
B probeer eens met een bal in je rug te squaten
blijft je boven lichaam recht op (zo kan ook met gewichten )
Swiss ball squat with dumbell - YouTube
succesBenchpress: 1x110 Deadlift: 1x215 Squat 1x150
Comment
-
ff google
Heeft creatine bijwerkingen?
De belangrijkste bijwerking is een toename van het lichaamsgewicht met ½ à 2 kg in de eerste dagen van de snelle oplaadmethode. Dit komt door vochtophoping in de spieren. Creatine zorgt dat er meer vocht wordt aangetrokken. Belangrijk dus om bij creatinesuppletie voldoende vocht te blijven drinken.
Uit anekdotes blijkt dat creatinesuppletie soms het gevoel kan geven van een verhoogde spierspanning, meer spierstijfheid en er zou eerder kramp kunnen ontstaan. Mogelijk kunnen daarom blessures sneller optreden, hoewel dit tot op heden niet wetenschappelijk niet aangetoond is.
Sommige sporters klagen wel eens over maag- en darmproblemen. Mogelijk zijn deze te wijten aan de soms exorbitante doseringen die wel eens geadviseerd worden onder het mom hoe meer hoe beter. Dat laatste is zeker niet het geval en zonde van je geld, want de overtollige creatine verlaat via je urine je lichaam. Bij maag- en darmklachten kan beter overstappen naar de langzame oplaadmethode.
Een enkele keer is melding gemaakt van overgevoeligheidreacties. Gebruikers van creatine kregen rode bultjes op de huid. Een advies daarbij is om een ander soort creatine te gbruiken.i'll be never strong enough
Comment
-
Als je zo last hebt met squaten, dan squat je niet, de squat is maar een oefening, en niet de oefening om massa te bouwen, eigenlijk is de legpress een betere oefening om je quads te trainen maar dat terzijde"You are what you eat..."
That's strange I don't think I've eaten any sexy beasts today...
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 90kg 3x
Safety bar back extension:
- 40kg 4x
Push press:
- 61kg...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Safety bar squat:
- 75kg 12x
One legged calf raise:
- 50kg 6x L en R
Superset met
Lu side...-
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 100kg 1x
Qua kracht gemakkelijk, ervaar nog steeds kramp in kuiten, al zij het minder als eerst....-
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzWoensdag trainen overgeslagen, hopende dat vrijdag geheel opgeknapt zou zijn. Gedeeltelijk gelukt, alleen merk ik erge krampen rond m'n linker kuit /...
-
1 week geleden -
-
door ellengreen8160Trenabol Inj 1 Amp is a strong energy booster that is designed to enhance your strength, endurance, and overall workout performance. Engineered for athletes...
-
Kanaal: Lichaamsverzorging
1 week geleden -
-
door JellyhardBeste Builders,
Ben al ruim 10 jaar in de fitness zaal te bekennen en was altijd super fit en breed.
Nu heb ik vorig jaar een ongeluk...-
Kanaal: Kuren & resultaten
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzWeer wat grieperig / ziekjes afgelopen dagen, dus wat minder sets gedaan bij aantal oefeningen én hier en daar lager gewicht / RPE.
Training...-
1 week geleden -
-
door Stevenhackey➢ Product Name — Fairy Bread Farms Hemp Gummies Chemist Warehouse
➢ Main Benefits — Pain Relief & Reduce Stress!
➢ Composition — Natural...-
Kanaal: Algemeen
2 weken geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
SSB squat:
- 73kg 12x
One legged calf raise:
- BW + 32.5kg 18x
- BW + 32.5kg 8x
Superset...-