Squat

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Misschien een overbelasting of ontsteking van de aanhechtingen die op je schaambeen uitkomen? Uitgegaan op de foto die Teddek postte en omdat je zei dat het iets hoger was...

Comment

Originally posted by Teddek View Post
      ik heb het hier gehad

kwestie van hipflexor strechen. misschien dat dat helpt.
      Liesbreuk is daaro toch ook ergens?
      Passion is: pushing yourself when no one else is around

Comment

Idd, maar dan zou je volgens mij een zwelling moeten zien.
        focus on progression at all times, so when you are able to, load the bar.

Comment

Alleen als er druk op komt toch? Daarom moet je dan toch op je duim blazen?
          Passion is: pushing yourself when no one else is around

Comment

doet me idd denken aan de school arts van vroeger.
            focus on progression at all times, so when you are able to, load the bar.

Comment

ik heb precies hetzelfde ook tijdens squaten aan de rechter kant, ik heb laatst geprobeerd met een oefening adductie van benen te doen. en dat deed pijn kolere he, iemand zei tegen me dat het de lies was. maar ik weet het zelf ook niet zeker gewoon rustig aan doen is denk ik de oplossing.

Comment

Ik heb het zelf ook gehad (plaatje van teddek). Ging na een maandje spontaan weg.
                sq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70

you know they can't handle us like debbies does dallas

Comment

A gebruikje nu creatine ???
                  B probeer eens met een bal in je rug te squaten
                  blijft je boven lichaam recht op (zo kan ook met gewichten )

Swiss ball squat with dumbell - YouTube

succes
                  i'll be never strong enough

Comment

Originally posted by deadfaces79 View Post
                    A gebruikje nu creatine ???
                    B probeer eens met een bal in je rug te squaten
                    blijft je boven lichaam recht op (zo kan ook met gewichten )

Swiss ball squat with dumbell - YouTube

succes
                    Ja ik gebruik nu creatine, watdan? Bedankt voor je reactie.
                    Benchpress: 1x110 Deadlift: 1x215 Squat 1x150

Comment

ff google

Heeft creatine bijwerkingen?

De belangrijkste bijwerking is een toename van het lichaamsgewicht met ½ à 2 kg in de eerste dagen van de snelle oplaadmethode. Dit komt door vochtophoping in de spieren. Creatine zorgt dat er meer vocht wordt aangetrokken. Belangrijk dus om bij creatinesuppletie voldoende vocht te blijven drinken.
                      Uit anekdotes blijkt dat creatinesuppletie soms het gevoel kan geven van een verhoogde spierspanning, meer spierstijfheid en er zou eerder kramp kunnen ontstaan. Mogelijk kunnen daarom blessures sneller optreden, hoewel dit tot op heden niet wetenschappelijk niet aangetoond is.
                      Sommige sporters klagen wel eens over maag- en darmproblemen. Mogelijk zijn deze te wijten aan de soms exorbitante doseringen die wel eens geadviseerd worden onder het mom hoe meer hoe beter. Dat laatste is zeker niet het geval en zonde van je geld, want de overtollige creatine verlaat via je urine je lichaam. Bij maag- en darmklachten kan beter overstappen naar de langzame oplaadmethode.
                      Een enkele keer is melding gemaakt van overgevoeligheidreacties. Gebruikers van creatine kregen rode bultjes op de huid. Een advies daarbij is om een ander soort creatine te gbruiken.
                      i'll be never strong enough

Comment

TS en alle mensen die dit probleem hebben inmiddels al opgelost?

Laat me weten hoe, loop hier nog steeds mee rond.
                        "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

Ik had er laatst geen last meer van, toen squatte ik 6x100. Ging niet voluit, maar nocerino heb jij er zoveel last van dat het squatte eronder lijd?
                          Benchpress: 1x110 Deadlift: 1x215 Squat 1x150

Comment

Ik heb het eerder gehad en nu heb ik het tijdelijk weer. Ging zomaar weg dus kan niet zeggen hoe ik het oploste
                            Hopelijk is het snel weg, anders ben ik verdoemd tot de leg press, ook al is dat als roeier niet zon enorm probleem.
                            Lid van de 200 club

Comment

Biedt het rekken van de betreffende spier ook geen soelaas?
                              "Straight outta gym"

Comment

Als je zo last hebt met squaten, dan squat je niet, de squat is maar een oefening, en niet de oefening om massa te bouwen, eigenlijk is de legpress een betere oefening om je quads te trainen maar dat terzijde
                                "You are what you eat..."
                                That's strange I don't think I've eaten any sexy beasts today...

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X