Sta op het punt om de handdoek in de ring te gooien...

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Sta op het punt om de handdoek in de ring te gooien...

Hey gasten,

zoals de titel zegt: sta op het punt om de handdoek in de ring te gooien.
    Mijn afgelopen driekwart jaar heb ik eigenlijk alleen maar achteruitgang gemaakt in stats, gewicht is niet veranderd en mijn vp is gestegen.

van in mei dit jaar naar bijna december van 7% naar 12% en dus vetvrije massa verloren.

Er is wel veel veranderd in de tussentijd, ben gaan studeren en ben gestopt met alle duursporten. Ben ook van 1x per week fitness naar 3x en soms 4x gegaan.
    het is al helemaal raar aangezien het lijkt alsof mijn spieren wel groeien.

Zal even mijn volledige stats vermelden met schema's enzo, ik weet het echt niet meer wat er nu mis is...

67kg
    12%
    181cm
    18 jaar

Trainingsschema:

Dag1: benen/schouders
    Squat 2 warming up sets
    Squat 10/8/8/8
    Leg press 10/8/8
    Dumbell lunges 10/8
    dumbell shoulder press 10/8/8
    barbell upright row 10/8/8

Dag2: rug/biceps
    BOR 2 warming up sets
    BOR 10/8/8
    Lat pulldown 10/8/8
    dumbell row 10/8/8
    preacher curls 10/10/8
    concentration curls 10/10/8

Dag3: rust

Dag4: borst/triceps
    BP 10/10/8
    Flies 10/8/8
    dumbell press 10/8/8/6
    skullcrushers 10/10/8
    one arm tricep press 8/8/7

dag 5/6/7 rust, ben van plan om op dag 6 of 7 20/30km te gaan mountainbiken omdat mijn vp omhoog is gegaan

Voeding:
    ik volg geen strikt schema maar let wel goed op wat ik eet en vul regelmatig in wat ik eet in eetmeters.

's ochtends (7:45 ongeveer)
    2 boterhammen met pasta
    1 boterham met pindakaas
    300ml melk

11:00
    1 boterham pasta
    1 boterham pindakaas
    200ml water

12:30
    1 boterham pasta
    1 boterham pindakaas
    200ml water

14:00 +-
    appeltje of 2

15:00: workout dagen ga ik nu trainen ongeveer, neem meestal nog een boterham voor het trainen
    non workout dagen: alleen nog wat water drinken of nog een boterham

workout dagen na trainen: 500ml magere kwark met cruesli als carbs

17:45/18:00 avondeten

20:00 2 boterhammen met pindakaas
    water drinken
    als er noten in huis zijn neem ik deze ook +-75 gram

Nu weet ik al wat het commentaar op de voeding zal zijn: vervang al je beleg op brood voor kipfilet en eet rijst en kip als lunch ed., maar hier ben ik een te arme student voor

Als jullie ook maar enig idee hebben wat het kan zijn zou dat al heel veel helpen, ik ben namelijk de weg helemaal kwijt. Zelfs als ik niet de juiste dingen eet zou ik toch moeten gainen?

Groetjes,
    Bob

Je ziet het verkeerd.
    Je neemt bijna geen eiwitten tot je, dit zijn de bouwstoffen van je lichaam.
    nu breek je alleen maar af tijdens trainen en gooi je over de gehele dag gewoon te weinig eiwitten naar binnen waardoor je niet gaint.
    de arme student zou moeten werken om aan zijn eiwitjes te komen ;-)
    Calisthenics / Street workout

Comment

,,,,,
      Last edited by Beachboy; 27-11-2012, 22:12.
      Passion is: pushing yourself when no one else is around

Comment

Idd. De oplossing lijkt vrij simpel.
        focus on progression at all times, so when you are able to, load the bar.

Comment

sochtend melk en havermout, dan kan je smiddags wat extra broodjes eten.

kijken of er thuis kwark of yoghurt is, deze neem je net voor het slapen gaan

Comment

Originally posted by IJsBlok View Post
            Je ziet het verkeerd.
            Je neemt bijna geen eiwitten tot je, dit zijn de bouwstoffen van je lichaam.
            nu breek je alleen maar af tijdens trainen en gooi je over de gehele dag gewoon te weinig eiwitten naar binnen waardoor je niet gaint.
            de arme student zou moeten werken om aan zijn eiwitjes te komen ;-)
            Oké, maar verklaart dit echt waarom ik dan spieren heb ingeruild voor vet? ik dacht namelijk dat ik wel rond de 2g per kilogram lichaamsgewicht zat, de laatste keren dat ik het heb ingevuld in een meter kwam ik daar ook op uit?

Comment

Originally posted by zazakra View Post
              Oké, maar verklaart dit echt waarom ik dan spieren heb ingeruild voor vet? ik dacht namelijk dat ik wel rond de 2g per kilogram lichaamsgewicht zat, de laatste keren dat ik het heb ingevuld in een meter kwam ik daar ook op uit?
              Lijkt mij niet, gezien je voedingsschema die je hier postte.
              "GTL. Gym, tan, laundry. That's what it's all about."

Comment

Hey gasten,

zoals de titel zegt: sta op het punt om de handdoek in de ring te gooien.
                Mijn afgelopen driekwart jaar heb ik eigenlijk alleen maar achteruitgang gemaakt in stats, gewicht is niet veranderd en mijn vp is gestegen.

van in mei dit jaar naar bijna december van 7% naar 12% en dus vetvrije massa verloren.

Er is wel veel veranderd in de tussentijd, ben gaan studeren en ben gestopt met alle duursporten. Ben ook van 1x per week fitness naar 3x en soms 4x gegaan.
                het is al helemaal raar aangezien het lijkt alsof mijn spieren wel groeien.

Zal even mijn volledige stats vermelden met schema's enzo, ik weet het echt niet meer wat er nu mis is...

67kg
                12%
                181cm
                18 jaar

Trainingsschema:

Dag1: benen/schouders
                Squat 2 warming up sets
                Squat 10/8/8/8
                Leg press 10/8/8
                Dumbell lunges 10/8
                dumbell shoulder press 10/8/8
                barbell upright row 10/8/8

Dag2: rug/biceps
                BOR 2 warming up sets
                BOR 10/8/8
                Lat pulldown 10/8/8
                dumbell row 10/8/8
                preacher curls 10/10/8
                concentration curls 10/10/8

Dag3: rust

Dag4: borst/triceps
                BP 10/10/8
                Flies 10/8/8
                dumbell press 10/8/8/6
                skullcrushers 10/10/8
                one arm tricep press 8/8/7

dag 5/6/7 rust, ben van plan om op dag 6 of 7 20/30km te gaan mountainbiken omdat mijn vp omhoog is gegaan

Voeding:
                ik volg geen strikt schema maar let wel goed op wat ik eet en vul regelmatig in wat ik eet in eetmeters.

's ochtends (7:45 ongeveer)
                2 boterhammen met pasta
                1 boterham met pindakaas
                300ml melk

11:00
                1 boterham pasta
                1 boterham pindakaas
                200ml water

12:30
                1 boterham pasta
                1 boterham pindakaas
                200ml water

14:00 +-
                appeltje of 2

15:00: workout dagen ga ik nu trainen ongeveer, neem meestal nog een boterham voor het trainen
                non workout dagen: alleen nog wat water drinken of nog een boterham

workout dagen na trainen: 500ml magere kwark met cruesli als carbs

17:45/18:00 avondeten

20:00 2 boterhammen met pindakaas
                water drinken
                als er noten in huis zijn neem ik deze ook +-75 gram

Nu weet ik al wat het commentaar op de voeding zal zijn: vervang al je beleg op brood voor kipfilet en eet rijst en kip als lunch ed., maar hier ben ik een te arme student voor

Als jullie ook maar enig idee hebben wat het kan zijn zou dat al heel veel helpen, ik ben namelijk de weg helemaal kwijt. Zelfs als ik niet de juiste dingen eet zou ik toch moeten gainen?

Groetjes,
                Bob
                Je kan geen muur metselen zonder bakstenen en je kan ook geen spieren bouwen zonder eiwitten. Dat verhaal over arme student is dikke lulkoek natuurlijk. Een bak kwark kost 60 cent, voor 6 euro heb je een kilo kipfilet etc. Hoe is weet dat het lulkoek is? Ik ben student, krijg geen OV, geen stufi, mag niet lenen, moet zelf mijn boeken, collegegeld, huur, telefoonrekening, verzekeringen etc betalen. Ik heb daar altijd hard voor gewerkt naast mijn studie (geneeskunde, dus vrij veel contacturen). Als je niet wil werken voor je voeding dan kan je beter de handdoek in de ring gooien....
                Train hard or go hormone

Comment

Ik zou gewoon stoppen, lekker dichtgroeien en dan merk je vanzelf hoe erg je baalt dat je bent gestopt.
                  Ik wil ook vaak stoppen, maar dan hoor ik altijd dat het zonde is omdat ik zo vreselijk mooi lijf heb, ja dan is stoppen ook geen optie.
                  "You are what you eat..."
                  That's strange I don't think I've eaten any sexy beasts today...

Comment

Originally posted by Toph View Post
                    Je kan geen muur metselen zonder bakstenen en je kan ook geen spieren bouwen zonder eiwitten. Dat verhaal over arme student is dikke lulkoek natuurlijk. Een bak kwark kost 60 cent, voor 6 euro heb je een kilo kipfilet etc. Hoe is weet dat het lulkoek is? Ik ben student, krijg geen OV, geen stufi, mag niet lenen, moet zelf mijn boeken, collegegeld, huur, telefoonrekening, verzekeringen etc betalen. Ik heb daar altijd hard voor gewerkt naast mijn studie (geneeskunde, dus vrij veel contacturen). Als je niet wil werken voor je voeding dan kan je beter de handdoek in de ring gooien....
                    Oké, dus wat jij voorstelt is precies? Kipfilet nemen na het trainen of wat? Kwark neem ik dus al.

Nog steeds vind ik het raar dat ik totaal niets heb gewonnen aan spieren en blijkbaar wel aan vet terwijl ik toch zeker getraind heb. zelfs mensen die eten wat ze willen gainen aan spieren...

Comment

Originally posted by Robbie1970 View Post
                      Ik zou gewoon stoppen, lekker dichtgroeien en dan merk je vanzelf hoe erg je baalt dat je bent gestopt.
                      Ik wil ook vaak stoppen, maar dan hoor ik altijd dat het zonde is omdat ik zo vreselijk mooi lijf heb, ja dan is stoppen ook geen optie.
                      Er zal vast een verschil tussen ons bestaan: jij hebt al flink wat ervaring en zal nog steeds verbeteren (denk ik), en ik niet.

Comment

Boterhammen met pasta (chocopasta neem ik aan.), boterhammen met pindakaas, boterhammen met pasta, boterhammen met pindakaas, boterhammen met pasta, boterhammen met pindakaas..............
                        Ja, 't is erg gek.
                        "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

Oké, ik ben het met je eens over de pasta, die kan ook wel vervangen worden Door pindakaas. Pindakaas is verder toch prima?

Mijn veranderingen die ik aan neem Door jullie reacties:
                          's ochtends brinta gaan eten met melk
                          Boterhammen weet ik nog niet wat ik daar mee moet
                          Kwark 's avonds eten
                          Kipfilet gaan eten maar wanneer?

Punt is dat ik snap wat je bedoelt: ik moet meer eiwitten eten.
                          Maar als je dat dan even toelicht help je me veel meer

Comment

Er zal vast een verschil tussen ons bestaan: jij hebt al flink wat ervaring en zal nog steeds verbeteren (denk ik), en ik niet.
                            Hoe verder je bent, hoe moeilijker et word om nog te verbeteren.
                            Dus het klopt niet wat je zegt.

Sommige mensen komen idd gemakkelijk aan.
                            Jij bent niet "andere mensen".

Je moet je focussen op je doel, niet naar anderen kijken en ervoor gaan.

Als je problemen hebt met voeding zou ik toch zeker een tijdje je voeding strict nemen.

Constant progressie (of achteruitgang) meten. Elke 2 weken je voeding evalueren.
                            lucky short-armed-spine-bending bastard

~~~You wanna be strong, let a cute girl spot you~~~

Comment

Ga eens een fatsoenlijk eetschema maken. Geen gelul over kosten, want zoveel kost het niet. Ben per maand ongeveer 100 euro kwijt die iemand anders bijvoorbeeld uitgeeft aan kleding.
                              "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X