Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Sta op het punt om de handdoek in de ring te gooien...
Met zon janktitel stel ik voor dat we om en om afspreken om een training naar de ts toe te gaan. Het is natuurlijk heel erg dat hij het niet ziet zitten en wil opgeven. Als echte bodynetters moeten we er voor hem zijn, en iemand die bedeeld is met een zwakzinnige mentaliteit tot op het bot steunen. Dus wie gaat als eerste zijn handje vasthouden?
Ik denk dat de handdoek dan direct geworpen gaat worden
Pangafilee van c1000 huismerk is circa 4 euro voor 6 panga filee.
Overigens ontopic:
Dude ... luister , denk jij dat jij de enigste bent die op de rand van de berg heb gestaan en koos om te stoppen ....
Durf te wedden dat 80% hier daar heeft gestaan .
Iedergeval ik wel .... maar weet je wat het is...
Je moet niet kiezen om naar beneden te gaan ... nee je moet kiezen om omhoog te gaan ....
Ik kan je niet helpen maar ik kan je wel zeggen naar beneden gaan van die berg is het simpelst.
Ik ben geziekt/gepest en getreiterd op de sportschool/werk of waar dan ook je maar kan verzinnen geloof me... kijk dat mager klein ventje ..... ( tuurlijk ik heb financieel meezitten omdat ik fulltime werk ) maar ik ben ook student geweest en heb ook altijd ervoor gewerkt toen destijds en je hoef heus niet altijd alles te dokken ... je kan ook vragen of je ouders met boodschappen een kwarkje meenemen of kipfilee. Vragen wanneer ze macroni/nasi maken bvb en er is over ( om het in een zakje te doen zodat jij het later kan opeten wanneer je gaat trainen of daarna )
Desnoods ga je Eieren eten als een gek.... of drink je ze op....
Maar ik ben ook niet gestopt... iedereen om mij heen Gainde veel en veel sneller.... en ik bleef hangen... maar gaf niet op en nu ... nu ga ik ze voorbij en niet zuinig ook en het is gedeeltelijk voeding wat ik toen verkeerd dee en hun doen daar niet aan en daar ga je het merken ( maar het is 99% je mind )
Je moet het willen en als jij die wil niet heb....
Pangafilee van c1000 huismerk is circa 4 euro voor 6 panga filee.
Overigens ontopic:
Dude ... luister , denk jij dat jij de enigste bent die op de rand van de berg heb gestaan en koos om te stoppen ....
Durf te wedden dat 80% hier daar heeft gestaan .
Iedergeval ik wel .... maar weet je wat het is...
Je moet niet kiezen om naar beneden te gaan ... nee je moet kiezen om omhoog te gaan ....
Ik kan je niet helpen maar ik kan je wel zeggen naar beneden gaan van die berg is het simpelst.
Ik ben geziekt/gepest en getreiterd op de sportschool/werk of waar dan ook je maar kan verzinnen geloof me... kijk dat mager klein ventje ..... ( tuurlijk ik heb financieel meezitten omdat ik fulltime werk ) maar ik ben ook student geweest en heb ook altijd ervoor gewerkt toen destijds en je hoef heus niet altijd alles te dokken ... je kan ook vragen of je ouders met boodschappen een kwarkje meenemen of kipfilee. Vragen wanneer ze macroni/nasi maken bvb en er is over ( om het in een zakje te doen zodat jij het later kan opeten wanneer je gaat trainen of daarna )
Desnoods ga je Eieren eten als een gek.... of drink je ze op....
Maar ik ben ook niet gestopt... iedereen om mij heen Gainde veel en veel sneller.... en ik bleef hangen... maar gaf niet op en nu ... nu ga ik ze voorbij en niet zuinig ook en het is gedeeltelijk voeding wat ik toen verkeerd dee en hun doen daar niet aan en daar ga je het merken ( maar het is 99% je mind )
Je moet het willen en als jij die wil niet heb....
Ik hoop dat je blijf klimmen want het is zonde om alles weg te gaan gooien.
suc6.!
Bedankt gast, hier heb ik echt wat aan!
Een van de enige zinnige comments hier in dit topic.
Wat ik nu van plan ben is het volgende:
voedingsschema aanpassen en 2 weken strikt volgen, op het avondeten na want dit is wat de pot schaft.
ochtend (7:45):
havermout met melk
tussen ontbijt en lunch +-11:00:
2 boterhammen kalkoenfilet
lunch +-12:30:
rijst met wat kip en groente
beker melk
voor de workout +-15:00:
een boterham met kalkoenfilet
na de workout +-16:15:
???? dit weet ik nog niet helemaal zeker, als iemand hier een goed idee voor heeft dan is dat zeer welkom.
Avondeten dus wat de pot schaft +-17:45
20:00:
rijst met kip en groente
22:00:
bakje kwark en eventueel wat noten
slapen!
het geld wat het extra kost haal ik dan even 2 weken van mijn spaarrekening, als blijkt dat het werkt ga ik wat extra werken bijv.
Als ik me hier aan houd en 2 weken door ga met mijn huidige trainingsschema, dan zou ik dus goed moeten gainen? zeg minimaal 0.5kg?
voor de workout +-15:00:
een boterham met kalkoenfilet
na de workout +-16:15:
???? dit weet ik nog niet helemaal zeker, als iemand hier een goed idee voor heeft dan is dat zeer welkom.
Avondeten dus wat de pot schaft +-17:45
het geld wat het extra kost haal ik dan even 2 weken van mijn spaarrekening, als blijkt dat het werkt ga ik wat extra werken bijv.
Als ik me hier aan houd en 2 weken door ga met mijn huidige trainingsschema, dan zou ik dus goed moeten gainen? zeg minimaal 0.5kg?
Iets voor de workout ... je moet zorgen voor energie... desnoods leer je koffie drinken of wat dan ook energie is heel belangrijk bvb neem je redbull of weet ik veel creat something....
Na workout
gaat vooral om eiwitten .... dus bak een eitje desnoods erbij of drink het eitje .... liefst nog kwark erbij.
maar onthoud: jij eet om 17.45 je avond eten ....
Dus vul je lichaam niet te vol want als je je avond eten mis daardoor ... dan verpest je het voorjezelf.
( ik spreek uit ervaring )
daarom train ik savonds veel fijner.
Of je traint wat later dat je sneller aansluit op je avond eten dat werkt ook wat beter ... to be honest.
Good luck !!!!
‘’ its not about how hard you get hit “
“ Its about how HARD you can get HIT , and keep MOVING FORWARD”
Iets voor de workout ... je moet zorgen voor energie... desnoods leer je koffie drinken of wat dan ook energie is heel belangrijk bvb neem je redbull of weet ik veel creat something....
Na workout
gaat vooral om eiwitten .... dus bak een eitje desnoods erbij of drink het eitje .... liefst nog kwark erbij.
maar onthoud: jij eet om 17.45 je avond eten ....
Dus vul je lichaam niet te vol want als je je avond eten mis daardoor ... dan verpest je het voorjezelf.
( ik spreek uit ervaring )
daarom train ik savonds veel fijner.
Of je traint wat later dat je sneller aansluit op je avond eten dat werkt ook wat beter ... to be honest.
Good luck !!!!
Dat kan, ben student dus kan zelf bepalen wanneer ik train, alleen ga liever niet 's avonds want dan is het pokke druk en dan kan ik mijn training niet doorlopen zoals het hoort.
Als ik ga trainen zodat ik aan het eind van de training vrijwel meteen avondeten kan nemen. moet ik dan alsnog extra eiwitten nemen bij het avondeten (of net ervoor, bak kwark?) of kan ik gewoon na het avondeten (20:00?) een bakje rijst met kip nemen?
Dat kan, ben student dus kan zelf bepalen wanneer ik train, alleen ga liever niet 's avonds want dan is het pokke druk en dan kan ik mijn training niet doorlopen zoals het hoort.
Als ik ga trainen zodat ik aan het eind van de training vrijwel meteen avondeten kan nemen. moet ik dan alsnog extra eiwitten nemen bij het avondeten (of net ervoor, bak kwark?) of kan ik gewoon na het avondeten (20:00?) een bakje rijst met kip nemen?
Ja dat je bvb train van 16.45 t/m 17.45 noem maar even wat ...
Dat je gelijk aan tafel kan schuiven is altijd fijner dan 2 uur niks eten en dan pas eten...
en voor je spieren is voeding ook gewoon belangrijk.
Zorg je ervoor dat je na je avond eten bakje kwark neem of bvb paar eitjes bij je avond eten ....
suc6.
‘’ its not about how hard you get hit “
“ Its about how HARD you can get HIT , and keep MOVING FORWARD”
Er zijn genoeg mensen die in dit topic advies hebben gegeven. Voorderest is het inderdaad een huilie huilie topic. Man up, je hebt een doel. Het is niet gemakkelijk om dit doel te halen. Aan jou de taak om jezelf te bewijzen.
"Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****
Er zijn genoeg mensen die in dit topic advies hebben gegeven. Voorderest is het inderdaad een huilie huilie topic. Man up, je hebt een doel. Het is niet gemakkelijk om dit doel te halen. Aan jou de taak om jezelf te bewijzen.
Thanks man, maar zonder kennis heb ik dit doel dus niet bereikt.
Driekwart jaar zonder resultaat nog steeds hard aan het trainen alleen verkeerde voeding, ga niet roepen dat ik snel opgeef aub.
Stop dan wat tijd in uitvinden waarom het mis gaat ipv zielig doen.. Niets in het leven komt aangevlogen je zal jezelf ergens in moeten verdiepen. Ik ben ook een beginneling en merkte de erste maand dat het niet hard ging dus dan ga je om je heen vragen, en lezen zo ben ik hier uit gekomen.. Zo heb ik informatie kunnen verzamelen en dit toe kunnen passen nu merk ik dat ik elke week iets meer te wete kom dus elke week lekkerder train! Niet huilen dus maar steek er wat tijd en dan komt het allemaal goed!
Stop dan wat tijd in uitvinden waarom het mis gaat ipv zielig doen.. Niets in het leven komt aangevlogen je zal jezelf ergens in moeten verdiepen. Ik ben ook een beginneling en merkte de erste maand dat het niet hard ging dus dan ga je om je heen vragen, en lezen zo ben ik hier uit gekomen.. Zo heb ik informatie kunnen verzamelen en dit toe kunnen passen nu merk ik dat ik elke week iets meer te wete kom dus elke week lekkerder train! Niet huilen dus maar steek er wat tijd en dan komt het allemaal goed!
Sorry als het overkomt als huilen dan, maar mijn bedoeling was dus ook hier informatie te verkrijgen.
The IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
Sex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
Parasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
Comment