Sta op het punt om de handdoek in de ring te gooien...

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

De enige reden dat jij nu wilt stoppen is omdat wat jou verwachting niet jou resultaat evenaart. Dus je kan 2 dingen doen, je verwachting veranderen of je resultaat veranderen. Choose wisely.

Comment

Originally posted by zazakra View Post
      Er zal vast een verschil tussen ons bestaan: jij hebt al flink wat ervaring en zal nog steeds verbeteren (denk ik), en ik niet.
      Ik verbeteren?Weet je daar heb ik weleens aan gedacht, en vroeg het meerdere mensen of ik dat zou kunnen, uiteindelijk kwam ik met me ultieme doel; de perfectie perfectioneren!
      De pest is alleen dat ik heel ernstig ziek ben geworden, geestelijk heel erg ziek
      "You are what you eat..."
      That's strange I don't think I've eaten any sexy beasts today...

Comment

Wat Axel zegt.

Het is net als een berg op wandelen (in jouw geval fietsen wellicht):
        In het begin is het makkelijk en hoe hoger je komt hoe zwaarder.
        Wel is het van belang om de klim (het proces) te maken met een goede verdeling van kracht (dus training), voeding en rust.

En het is niet een klim van een paar weken of maanden.
        Er gaan jaren overheen. Voor sommigen bijna hun hele leven.
        Zorg dat je ervan geniet, dat maakt t allemaal zoveel makkelijker.
        Purist
        Verzuren zonder kuren
        ...ilse weet alles...

Comment

Originally posted by Robbie1970 View Post
          Ik verbeteren?Weet je daar heb ik weleens aan gedacht, en vroeg het meerdere mensen of ik dat zou kunnen, uiteindelijk kwam ik met me ultieme doel; de perfectie perfectioneren!
          De pest is alleen dat ik heel ernstig ziek ben geworden, geestelijk heel erg ziek
          Ik heb hetzelfde alleen ben ik een ectobrah, verre van perfectie. Maar mijn zieke geest vindt dit normaal.
          Misschien kan jij me helpen...
          "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

Oké, dus wat jij voorstelt is precies? Kipfilet nemen na het trainen of wat? Kwark neem ik dus al.

Nog steeds vind ik het raar dat ik totaal niets heb gewonnen aan spieren en blijkbaar wel aan vet terwijl ik toch zeker getraind heb. zelfs mensen die eten wat ze willen gainen aan spieren...
            Gewoon kipfilet bij het avondeten. Beetje rijst en groente erbij. Ik heb euroshopper zilvervliesrijst. Kost geen drol. 500gr havermout kost 36cent geloof ik van de euroshopper. Melk kost ook weinig. Kwark eet je voor het slapen gaan. Ik koop altijd kalkoenfilet bij de lidl. Kost 86cent per pakje. Ook niet zo duur. Gewoon creatief zijn met geld.
            Train hard or go hormone

Comment

Originally posted by Nocerino View Post
              Ik heb hetzelfde alleen ben ik een ectobrah, verre van perfectie. Maar mijn zieke geest vindt dit normaal.
              Misschien kan jij me helpen...
              Een ectobrah?Cupje A ofzo?Nee kan je niet helpen sorry
              "You are what you eat..."
              That's strange I don't think I've eaten any sexy beasts today...

Comment

Ik ben gedoemd tot de ecto hel.
                "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

Probeer anders een fullbody schema. Split is misschien niet jou ding. Maar maak een goed voedingsschema en het zal goedkomen.

Comment

De posts van toph en beaudien +1miljoen (uhh hoeveel nullen is 1 miljoen?)
                    sq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70

you know they can't handle us like debbies does dallas

Comment

Nu weet ik al wat het commentaar op de voeding zal zijn: vervang al je beleg op brood voor kipfilet en eet rijst en kip als lunch ed., maar hier ben ik een te arme student voor
                      als je pasta en pindakaas kunt betalen kun je ook rijst, pangafilet, kaas en melk betalen.

Comment

Originally posted by Falstyr View Post
                        als je pasta en pindakaas kunt betalen kun je ook rijst, pangafilet, kaas en melk betalen.
                        Pangefilet is tamelijk duurder toch?
                        Don't ever let somebody tell you, you can't do something.
                        People can't do something themselves, they wanna tell you, you can't do it.
                        BP: 1x120 kg SQ:1x190 kg DL: 1x200 kg

Comment

.....
                          Last edited by Nocerino; 28-11-2012, 00:27.

Comment

Met zon janktitel stel ik voor dat we om en om afspreken om een training naar de ts toe te gaan. Het is natuurlijk heel erg dat hij het niet ziet zitten en wil opgeven. Als echte bodynetters moeten we er voor hem zijn, en iemand die bedeeld is met een zwakzinnige mentaliteit tot op het bot steunen. Dus wie gaat als eerste zijn handje vasthouden?

Ot: iedereen kan vooruitgang maken. Als je dat niet niet lukt zegt het alleen maar iets over je verbeterpunten.
                            Ik hoop niet dat je met je training dezelfde mentaliteit hebt als met je voeding. Als je een beetje verder had gekeken had je al gezien dat je met deze voeding niet ver komt
                            Passion is: pushing yourself when no one else is around

Comment

Originally posted by kojak View Post
                              De posts van toph en beaudien +1miljoen (uhh hoeveel nullen is 1 miljoen?)
                              6, schat.
                              "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

Originally posted by Toph View Post
                                Gewoon kipfilet bij het avondeten. Beetje rijst en groente erbij. Ik heb euroshopper zilvervliesrijst. Kost geen drol. 500gr havermout kost 36cent geloof ik van de euroshopper. Melk kost ook weinig. Kwark eet je voor het slapen gaan. Ik koop altijd kalkoenfilet bij de lidl. Kost 86cent per pakje. Ook niet zo duur. Gewoon creatief zijn met geld.
                                Hier heb ik wat aan, dankjewel

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X