Mijn doel

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Robbie1970 View Post
    Let wel erop dat je wel gewicht verzwaard, te snel die side raises doen kan ongelukken geven.
    3 x keer fullbody??Ik zou 4 keer doen en daarbij benen 1 keer, tenzij je erbij voetbalt dan hoef je ze niet te trainen.
    Succes!
    ik pak de ofening die ik nu doe meestal zwaar helmaal voor borst, ik heb nog wel mijn voetbalbenen ben wel gestopt met voetballe.

en ty voor de tips

Comment

Idd wel ziek streeffysiek, maar naturel niet haalbaar denk

Comment

Originally posted by Dexie View Post
        Idd wel ziek streeffysiek, maar naturel niet haalbaar denk
        Nee inderdaad daarvoor met je echt aan de proteine shakes, liever naturel ik ..

Comment

Originally posted by Steff_Hens View Post
          Kijk maar uit straks wilt die creatine dat is echt heavy shit. Krijg je hem nooit meer omhoog

Comment

Originally posted by Steff_Hens View Post
            ik gebruik wel eiwit shake dus protein shake

Comment

Originally posted by Robbie1970 View Post
              Voor je vleugels kun je veel side raises doen, niet te zwaar maar meer als body pump, laag gewicht maar hele hoge reps in een snel tempo.
              En je borst idd veel opdrukken
              serieus?
              ik heb bij sideraises nooit me lats echt aan het werk gevoeld. Bij Crucifix Flyes wel, maar ook dat was lichtelijk. Hoe heet die oefening met dat LAT Pull apparaat op een health city? Als je ipv zitten er voor staat en die stang gewoon recht voor je naar beneden trekt met gestrekte armen voel je de lats wel. En inderdaad met licht gewicht.

Comment

Ik dacht gewoon standing straight arm latt puldown, geen enorme massa bouwer maar wat een pomp (l)

Comment

Latpull behind legs is ook wel een goeie!

Comment

Jongens wtf! Jullie geven hem allemaal verkeerde advies.

Google: Zyzz. Mind will be blown. Als je maar iets van de Heer meekrijgt ben je een van de personen die de lot van sick cunt moet vervullen.

Ik zou gewoon zyzz lifestyle doen. Elke dag mac eten en 1liter clen per dag, zet je geen vet aan.

@ mensen die hiervoor hebben gereageerd: feel ashamed. Help deze jongen ipv trollen.
                    "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

Originally posted by Nocerino View Post
                      Jongens wtf! Jullie geven hem allemaal verkeerde advies.

Google: Zyzz. Mind will be blown. Als je maar iets van de Heer meekrijgt ben je een van de personen die de lot van sick cunt moet vervullen.

Ik zou gewoon zyzz lifestyle doen. Elke dag mac eten en 1liter clen per dag, zet je geen vet aan.

@ mensen die hiervoor hebben gereageerd: feel ashamed. Help deze jongen ipv trollen.
                      Hahahahaah hij vraagt er zelf om. en het feit dat die er serieus op in gaat blijkt dat die totaal de stickys niet heeft gelezen.(of uberhaupt iets gelezen)

maar de beach boys zijn er vroeg bij dit keer xD
                      If the pain gets too much, Just think. The universe is so large and your pain is almost non-exsistant in comparison. Therefore your pain does not exist

Mijn log http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/58191-ghosts-log.html

Comment

Moet wel zeggen dat ik vind dat iedereen zijn eigen streef mag hebben, ik ga zelf ook voor een seid/zyzz/fitness fysiek dus ja.

Comment

Originally posted by Dexie View Post
                          Moet wel zeggen dat ik vind dat iedereen zijn eigen streef mag hebben, ik ga zelf ook voor een seid/zyzz/fitness fysiek dus ja.
                          Lol je bent gewoon een stiekeme mirer. It's k.

Ik streef naar een gewoon fysiek (imo), licht gespierd. Gaat mij meer om wat mijn lichaam kan,.liften en conditie.
                          "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                          X