je body in shape houden ?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Patriciaaa View Post
    Oh das heel mooi, dan ga ik de komende twee weken lekker naar de Mac
    Zolang je niet voor een wedstrijd oid zit en het binnen de perken blijft is daar niets mis mee. Sterker nog, twee weken rust (wat training betreft) en iets "uitgebreider" eten kan wonderen doen voor mensen die op een plateua zitten.
    As you are now, I once was. As I am now, you'll never be ©3XL ®2000
    Geloof niets, Probeer alles!1 Tessalonicenzen 5:21
    Rust zach Tijl, we zullen je missen :'(

Comment

Originally posted by R2D2 View Post
      Dat mensen de Mac lekker vinden...
      Maar na 2 weken ben ik benieuwd of het nog steeds 'lekker' is.
      Als je twee weken alleen droge kip vreet gaat het ook tegen staan.

Comment

Originally posted by 3XL View Post
        Als je twee weken alleen droge kip vreet gaat het ook tegen staan.
        Zorgen dat je honger krijgt, en dan op je kip kwijlen?

Denk dat veel mensen het mentaal fijn aan een schema te houden, al kun je daarin best afwijken uiteraard.
        "You are what you eat..."
        That's strange I don't think I've eaten any sexy beasts today...

Comment

Als je in een Rorschachtest kipfiletjes gaat zien weet je dat je mentaal gezien verkeerd bezig ben. (been there )

Comment

Hoe schoner je eet, hoe sneller er smaak aan iets lijkt te zitten?
            Als je in een Rorschachtest kipfiletjes gaat zien weet je dat je mentaal gezien verkeerd bezig ben. (been there )
            Je moet het ook eten, niet ernaar staren

Zolang je niet voor een wedstrijd oid zit
            Voor de tv dan?
            Passion is: pushing yourself when no one else is around

Comment

Zelf heb ik momenteel ook een break van 2 weken ivm rustig aan doen na een operatie.
              Wat ik de laatste keer merkte is dat ik na 1.5 week niet trainen op diverse oefeningen een stappie terug moest met het gewicht, hoe zit dit eigenlijk? Is er dan toch minder spiervezel beschikbaar op dat moment oid?

Comment

Hoe schoner je eet, hoe sneller er smaak aan iets lijkt te zitten?
                Dat ligt er aan wat je onder "schoon" eten versta? Schoon eten heeft voor mij te maken met de bron van je eten (bv biologisch ipv bioindustrie, geen toegevoegde E nrs, beperkt zout, enz) niet met wat je eet in de zin van nutrienten en wat dat aangaat zijn het juist vaak de E nrs en andere toevoegingen die voor extra smaak zorgen wat inhoud dat niet schone voeding juist meer smaak geeft.

Als je onder schoon verstaat dat je constant net boven je basisbehoefte eet om vooral geen vet aan te komen (ik zou niet weten wat dit met schoon te maken heft, maar ik hoor het vaker) dan smaakt idd alles wat je eet lekker

Je moet het ook eten, niet ernaar staren
                Ik heb echt jaaaaren wat vlees/vis betreft alleen kipfilet, kalkoenfilet en witte vis gegegeten

Voor de tv dan?
                Wat is er mis met een hamburger eten voor de TV?

Comment

Denk dat schoon vooral verantwoorde voeding is, je kan 3000 cals aan de Mac besteden of 3000 caks uit vis rijst en groenten zonder allerlei toevoegingen die geen meerwaarde hebben.
                  Ik gooi nooit ergens zout op als ik iets over me eten gooi is het tomatendrap met avocado en pak er een prutje van
                  Maar ieder zijn ding uiteraard er zijn mensen die denken dat 3000 cals Mac hetzelfde doet als 3000 rijst en vis etc.
                  "You are what you eat..."
                  That's strange I don't think I've eaten any sexy beasts today...

Comment

Originally posted by timberman View Post
                    Zelf heb ik momenteel ook een break van 2 weken ivm rustig aan doen na een operatie.
                    Wat ik de laatste keer merkte is dat ik na 1.5 week niet trainen op diverse oefeningen een stappie terug moest met het gewicht, hoe zit dit eigenlijk? Is er dan toch minder spiervezel beschikbaar op dat moment oid?
                    Snelle terugval in trainingsgewicht heeft te maken met neuro-musculaire aansturing. Kracht ivm neuro-musculaire aansturing verslechterd snel, vandaar dat echt kracht gerichte sporters vaker per periode de oefening moeten trainen. Krachtverlies ivm hoeveelheid samentrekkend weefsel duurt veel langer.

1e Is een kwestie van dagen, 2e van weken.

Comment

Schoon eten heeft voor mij te maken met de bron van je eten (bv biologisch ipv bioindustrie, geen toegevoegde E nrs, beperkt zout, enz)

Originally posted by Robbie1970 View Post
                      Denk dat schoon vooral verantwoorde voeding is,

Dan zitten we op dezelfde lijn

Comment

Dat ligt er aan wat je onder "schoon" eten versta? Schoon eten heeft voor mij te maken met de bron van je eten (bv biologisch ipv bioindustrie, geen toegevoegde E nrs, beperkt zout, enz) niet met wat je eet in de zin van nutrienten en wat dat aangaat zijn het juist vaak de E nrs en andere toevoegingen die voor extra smaak zorgen wat inhoud dat niet schone voeding juist meer smaak geeft.

Als je onder schoon verstaat dat je constant net boven je basisbehoefte eet om vooral geen vet aan te komen (ik zou niet weten wat dit met schoon te maken heft, maar ik hoor het vaker) dan smaakt idd alles wat je eet lekker

Ik heb echt jaaaaren wat vlees/vis betreft alleen kipfilet, kalkoenfilet en witte vis gegegeten

Wat is er mis met een hamburger eten voor de TV?
                        Ja, bedoelde het eerste. Gewoon omdat zout, zoetigheid en smaakstoffen snel wennen. Maargoed, het andere is ook zo

Rest was helemaal slap gelul, niet serieus nemen
                        Passion is: pushing yourself when no one else is around

Comment

Ik verwacht dat ik dan kwijlend tegen de ramen hang, en een moordlustige blik werk op iedereen met een McFlurrie. Verder heb ik geen verwachtingen.

Why?
                          vrouwen en mcflurries..

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                          X