Originally posted by Patriciaaa
View Post
je body in shape houden ?
Collapse
X
-
As you are now, I once was. As I am now, you'll never be ©3XL ®2000
Geloof niets, Probeer alles!1 Tessalonicenzen 5:21
Rust zach Tijl, we zullen je missen :'(
-
Originally posted by R2D2 View PostDat mensen de Mac lekker vinden...
Maar na 2 weken ben ik benieuwd of het nog steeds 'lekker' is.As you are now, I once was. As I am now, you'll never be ©3XL ®2000
Comment
-
Originally posted by 3XL View PostAls je twee weken alleen droge kip vreet gaat het ook tegen staan.
Denk dat veel mensen het mentaal fijn aan een schema te houden, al kun je daarin best afwijken uiteraard."You are what you eat..."
That's strange I don't think I've eaten any sexy beasts today...
Comment
-
Als je in een Rorschachtest kipfiletjes gaat zien weet je dat je mentaal gezien verkeerd bezig ben. (been there )As you are now, I once was. As I am now, you'll never be ©3XL ®2000
Comment
-
Hoe schoner je eet, hoe sneller er smaak aan iets lijkt te zitten?
Originally posted by 3XL View PostAls je in een Rorschachtest kipfiletjes gaat zien weet je dat je mentaal gezien verkeerd bezig ben. (been there )
Originally posted by 3XL View PostZolang je niet voor een wedstrijd oid zitPassion is: pushing yourself when no one else is around
Comment
-
Zelf heb ik momenteel ook een break van 2 weken ivm rustig aan doen na een operatie.
Wat ik de laatste keer merkte is dat ik na 1.5 week niet trainen op diverse oefeningen een stappie terug moest met het gewicht, hoe zit dit eigenlijk? Is er dan toch minder spiervezel beschikbaar op dat moment oid?
Comment
-
Originally posted by Patriciaaa View PostHoe schoner je eet, hoe sneller er smaak aan iets lijkt te zitten?
Als je onder schoon verstaat dat je constant net boven je basisbehoefte eet om vooral geen vet aan te komen (ik zou niet weten wat dit met schoon te maken heft, maar ik hoor het vaker) dan smaakt idd alles wat je eet lekker
Originally posted by Patriciaaa View PostJe moet het ook eten, niet ernaar staren
Originally posted by Patriciaaa View PostVoor de tv dan?As you are now, I once was. As I am now, you'll never be ©3XL ®2000
Comment
-
Denk dat schoon vooral verantwoorde voeding is, je kan 3000 cals aan de Mac besteden of 3000 caks uit vis rijst en groenten zonder allerlei toevoegingen die geen meerwaarde hebben.
Ik gooi nooit ergens zout op als ik iets over me eten gooi is het tomatendrap met avocado en pak er een prutje van
Maar ieder zijn ding uiteraard er zijn mensen die denken dat 3000 cals Mac hetzelfde doet als 3000 rijst en vis etc."You are what you eat..."
That's strange I don't think I've eaten any sexy beasts today...
Comment
-
Originally posted by timberman View PostZelf heb ik momenteel ook een break van 2 weken ivm rustig aan doen na een operatie.
Wat ik de laatste keer merkte is dat ik na 1.5 week niet trainen op diverse oefeningen een stappie terug moest met het gewicht, hoe zit dit eigenlijk? Is er dan toch minder spiervezel beschikbaar op dat moment oid?
1e Is een kwestie van dagen, 2e van weken.As you are now, I once was. As I am now, you'll never be ©3XL ®2000
Comment
-
As you are now, I once was. As I am now, you'll never be ©3XL ®2000
Comment
-
Originally posted by 3XL View PostDat ligt er aan wat je onder "schoon" eten versta? Schoon eten heeft voor mij te maken met de bron van je eten (bv biologisch ipv bioindustrie, geen toegevoegde E nrs, beperkt zout, enz) niet met wat je eet in de zin van nutrienten en wat dat aangaat zijn het juist vaak de E nrs en andere toevoegingen die voor extra smaak zorgen wat inhoud dat niet schone voeding juist meer smaak geeft.
Als je onder schoon verstaat dat je constant net boven je basisbehoefte eet om vooral geen vet aan te komen (ik zou niet weten wat dit met schoon te maken heft, maar ik hoor het vaker) dan smaakt idd alles wat je eet lekker
Ik heb echt jaaaaren wat vlees/vis betreft alleen kipfilet, kalkoenfilet en witte vis gegegeten
Wat is er mis met een hamburger eten voor de TV?
Rest was helemaal slap gelul, niet serieus nemenPassion is: pushing yourself when no one else is around
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door flotillaiotGary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...8 uur geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzSinds afgelopen woensdag ochtend wat last van m'n schouders (voorkant). Begon rechts, dacht gewoon verkeerd gelegen. Gewoon getraind, ging prima >...
-
Kanaal: Trainingslogjes
10 uur geleden -
-
door arielwilsonAcademic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
-
Kanaal: Algemeen
14 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
3 dagen geleden -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...3 dagen geleden
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...5 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....5 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat: