Kan ik defensie en bodybuilden combineren?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Kan ik defensie en bodybuilden combineren?

Hallo iedereen,

Volgend jaar ga ik opleiding Defensie doen maar dan heb je weinig tijd om nog naar de sportschool en verder workouts te doen.
    ik wil toch wel graag blijven trainen en resultaten krijgen.
    ik hoorde dat je 6-8 uur per week moet fitnessen
    ik weet verder niet wat je moet doen/kunnen voor het leger?
    kan iemand me misschien helpen met een schema maken zodat ik de exercises die je in het leger goed moet kunnen goed kan oefenen en resultaten blijf krijgen?

Dankje

Zelfgemaakte gym van Cedric McMillan in Irak.

Dat ligt er aan welke functie je wilt vervullen. Ik heb nog nooit een superbrede soldaat gezien. Als jij een week in het bos op bivak moet heb je geen kans en tijd om een voedingsschema te volgen.
    BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg

Comment

Originally posted by Guusd View Post

Zelfgemaakte gym van Cedric McMillan in Irak.

Dat ligt er aan welke functie je wilt vervullen. Ik heb nog nooit een superbrede soldaat gezien. Als jij een week in het bos op bivak moet heb je geen kans en tijd om een voedingsschema te volgen.
      Ik doe grondoptreden

Comment

maar eerst moet ik opleiding van 2 jaar doen

Comment

Denk het niet, op tv zie je die gasten die uitgezonderd worden altijd extreem vermageren.. ;p

Comment

Originally posted by Dexie View Post
            Denk het niet, op tv zie je die gasten die uitgezonderd worden altijd extreem vermageren.. ;p
            Zoiets hoorde ik ook maar dat is totaal niet wat ik wil maar na mijn 28e ga ik er sowieso uit en dan ga ik weer bodybuilden,
            en trouwens weet ook iemand dat bodybuilders iets verdienen of is het gewoon een hobby?

Comment

Je verdient alleen echt ala pro level. Maar dan ben je sowieso al een aantal jaar en duizenden euro'tjes verder aan voeding, training (en anabolen).

Comment

Je verdient alleen echt ala pro level. Maar dan ben je sowieso al een aantal jaar en duizenden euro'tjes verder aan voeding, training (en anabolen).
                hehe

Comment

Het leven is hard, maar een schijf op je teen is harder

Comment

OT: Als je het leger ingaat of een opleiding in die richting gaat volgen kan ik me moeilijk voorstellen dat je nog energie overhoud om 6-8 u te trainen p/w. Dit is een keuze die je zelf hebt gemaakt het is of het een of het ander.
                    Last edited by Tails; 13-12-2012, 20:22.

Comment

Originally posted by Edzer View Post
                      Zoiets hoorde ik ook maar dat is totaal niet wat ik wil maar na mijn 28e ga ik er sowieso uit en dan ga ik weer bodybuilden,
                      Kijk eens aan en hier moeten we de oorlog mee winnen.
                      "GTL. Gym, tan, laundry. That's what it's all about."

Comment

Originally posted by Faabjan View Post
                        Kijk eens aan en hier moeten we de oorlog mee winnen.
                        Hebben we al tanks voor die doen t werk een stuk beter . Kan me trouwens moeilijk voorstellen dat je met zo'n bouw nog het uithoudingsvermogen,conditie hebt om in het leger te zitten. En dat is als je een baan vind.

Defensie

De totale begroting voor Defensie voor het jaar 2013 bedraagt net iets meer dan € 7,7 miljard.
                        Defensie bezuinigt oplopend naar 2015 structureel € 1 miljard. Kazernes en legerplaatsen gaan noodgedwongen dicht. Er verdwijnen ongeveer 12.000 banen en circa 6.000 medewerkers moeten de organisatie verlaten. Defensie moet in 2013 € 613 miljoen bezuinigen. Om de bezuinigen te kunnen realiseren, wordt ook het investeringsbudget aangesproken. Het daalt dit jaar fors. In 2012 bereikt de investeringsquote een voorlopig dieptepunt van 14,8%.
                        http://www.rijksoverheid.nl/regering...grotingen-2013
                        Last edited by Tails; 13-12-2012, 20:36.

Comment

Haha tails wat bedoelde je met dat plaatje?

Comment

Haha tails wat bedoelde je met dat plaatje?
                            Dat dit topic ineens overgaat van de vraag naar een schema naar het nemen van anabolen en het worden van een bb.

Comment

Originally posted by Tails View Post

OT: Als je het leger ingaat of een opleiding in die richting gaat volgen kan ik me moeilijk voorstellen dat je nog energie overhoud om 6-8 u te trainen p/w. Dit is een keuze die je zelf hebt gemaakt het is of het een of het ander.
                              zelf maar we ik ken iemand die nu al met die opleiding bezig is en die zegt dat ze 6-8 uur perweek fitnessen

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X