de typische fout van het onderlichaam negeren

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Teddek View Post
    Ipv quads quads quaquauauads...
    Waar dacht je van;

Quads
    Hams
    Quads
    Hams
    Calfs

En geen softie oefeningen. Squats en Deadlifts zijn basic oefeningen die in elk schema voor zouden moeten komen.

Check anders het ub/lb schema van dynobet. Staat een zeer goede verdeling in.
    front squat --> niet softie
    leg presses ook niet softie
    lunges niet softie
    side lunges heb ik nog nooit gedaan
    step-up niet softie (probeer jij maar eens ergens op te stappen met een 120 kg in je rug)

Met de rest ben ik het verder wel eens
    lucky short-armed-spine-bending bastard

~~~You wanna be strong, let a cute girl spot you~~~

Comment

Originally posted by Nocerino View Post
      Heel gek vind ik dat eigenlijk niet. 9/10 in de gym kloot maar wat aan met de standaard beachboy routines.
      Daarna worden mensen "serieus" en gaan ze intensief trainen.
      Vervolgens gaan ze googelen waarom ze geen progressie boeken.
      En daarna is het: hallo BN, mijn biceps groeien niet terwijl ik ze 4x per week pomp.
      Tenslotte komen ze erachter dat je je beentjes ook moet trainen, maar dan is het al te laat.
      De wereld vergaat namelijk over een week.
      Gg search for bigger biceps.
      Er worden wel meer hormonen geproduceerd met een beentraining, echter daarmee wordt de eiwit-synthese niet groter. Dus daarmee grotere biceps kweken wordt ontkracht door recente onderzoeken.

Bodybuilding myth debunked: Growth-promoting hormones don't stimulate strength
      Purist
      Verzuren zonder kuren
      ...ilse weet alles...

Comment

Originally posted by R2D2 View Post
        Er worden wel meer hormonen geproduceerd met een beentraining, echter daarmee wordt de eiwit-synthese niet groter. Dus daarmee grotere biceps kweken wordt ontkracht door recente onderzoeken.

Bodybuilding myth debunked: Growth-promoting hormones don't stimulate strength
        Ik wilde geen verband leggen tussen die twee dingen, maar laten zien wanneer mensen nu eigenlijk beginnen met benen trainen.

Ps: bijna duizend posts
        "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

Originally posted by Nocerino View Post
          Ik wilde geen verband leggen tussen die twee dingen, maar laten zien wanneer mensen nu eigenlijk beginnen met benen trainen.

Ps: bijna duizend posts
          615/1000, is dat bijna?
          BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg

Comment

En hoeveel zinnige posts

Comment

Originally posted by quibus View Post
              En hoeveel zinnige posts
              Ik doelde op r2d2 zijn ava.

Ik zelf ben namelijk ook pas begonnen met benen trainen toen ik hier begon te lezen. Dus zo raar vind ik het allemaal niet.
              "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

De beste jongen erkent zijn fout, en heeft nog de guts het toe te geven ook, ipv te zeggen: "mijn benen lopen wat achter, dus ik wil er meer de nadruk op leggen met hetvolgende schema:"
                Kortom, klasse jonge.. zet m op (maar niet met je huidige schema, maar is al duidelijk gemaakt)

Comment

Originally posted by Teddek View Post
                  Stabiliteits oefening doe ik ook en die zijn nog tering zwaar ook
                  "You are what you eat..."
                  That's strange I don't think I've eaten any sexy beasts today...

Comment

Gewoon de basis simpel houden en kracht ontwikkelen dan is dat ook over een half jaar aardig bij getrokken
                    "You are what you eat..."
                    That's strange I don't think I've eaten any sexy beasts today...

Comment

Originally posted by Dexie View Post
                      Het meest facinerende vind ik eigenlijk dat hij er 2,5 jaar over deed om die fout te ontdekken
                      Vind ik niet zo relevant, zolang hij er maar achter komt. Ik vroeg het ook oprecht uit interesse, want je zou denken dat je jezelf overbelast als je zo'n frequentie hanteert voor UB only.
                      Train hard or go hormone

Comment

Originally posted by pescatore View Post
                        Niet altijd zo hautain zijn, chef
                        Niet van die moeilijke woordjes nu moest ik googlen. Maar als ik zo overkom im sorry maar dat is niet de bedoeling, misschien moet je me niet al te serieus nemen.

Originally posted by quibus View Post
                        jezus gasten, hij ontdekt het iig en wilt verbeteren, gl ts
                        Hij word toch ook geholpen?

Ts, ik zou het vrij basic houden. Zwaar squatten, zware romanian deadlifts en het afmaken met lunges. Het is wel kut i know, ik trainde me benen ook altijd kut en nu squat ik als een baby maargoed ergens moet een begin zijn toch

@toph true, tenzij je alles echt helemaal uitsplitst. Maar inderdaad 5x pw UB is wel heul erg veel zou het iig niet uithouden zelf
                        Last edited by Dexie; 17-12-2012, 15:00.

Comment

Zoveelste topic dat weer ten onder gaat aan onderling gekibbel...hou daar gewoon eens mee op en focus op de toegevoegde waarde !!
                          Stelletje....

ONTOPIC
                          Heel goed dat TS zijn gebrek aan benentraining erkend en de wil toont om er wat aan te doen. De eerste stap naar uberbenen is gemaakt !
                          Dexie beschrijft een goeie benentraining, is ook mijn (thuis)training...
                          Lekker zwaar squatten 5x5, daarna RDL ook 5x5, walking lunges (heerlijk om 1 db excentrisch te houden, als je je koppie erniet bij houdt donder je zo om..) en wat calfraises 3x 15.

Comment

Ohja calfs ook niet vergeten nee, die krengen zijn al zo lastig om goed te laten groeien (bij mij dan xd). Maar ik zou echt niet te moeilijk gaan doen eerst wat kracht in de poten opbouwen

Comment

Squats 5x5
                              Calf raises 3x12

Dit doe je op maandag woensdag en vrijdag (of di/do/za als er maar een dag tussen elke training zit), het liefst als eerste twee oefeningen.
                              Blijf, bij het squatten, een paar reps onder failure en bouw rustig maar progressief op qua gewicht en zorg dat je hem perfect uitvoert dus ook uit je hams/glutes meepakt. Het gaat hier om 5 werk-sets op hetzelfde gewicht dus een voorbeeld zou kunnen zijn.
                              12x20 (stang)
                              8x40
                              6x50
                              5x60 (eerste werkset)
                              5x60
                              5x60
                              5x60
                              5x60
                              Als je alle 25 herhalingen op hetzelfde gewicht hebt kunnen voltooien met goede techniek gooi je het gewicht de volgende training 2,5kg omhoog. Als dit niet lukt probeer je het de training daarop nog een keer met hetzelfde gewicht. Wanneer je 3 trainingen achter elkaar niet zwaarder kan gaan zonder dat het ten koste gaat van je vorm haal je 20% van het gewicht af en begin je opnieuw (met je +2,5kg/sessie). Ga in ieder geval gewoon geen op hypertrophy gerichte routine doen met ongetrainde benen.
                              Overigens valt 't mij op dat het constant dezelfde figuren zijn die threads verkloten op een vergelijkbare manier, vrij storend als je het mij vraagt..

Comment

Originally posted by Toph View Post
                                Vind ik niet zo relevant, zolang hij er maar achter komt. Ik vroeg het ook oprecht uit interesse, want je zou denken dat je jezelf overbelast als je zo'n frequentie hanteert voor UB only.
                                Zal wel iets zijn in de geest van
                                Borst
                                Rug
                                Schouders
                                Biceps traps
                                Triceps buik
                                Snap er ook het nut niet van maar overtraind zal je niet geraken uitgaande van een normale hoeveelheid oefeningen.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X