belangrijk?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• belangrijk?

is het belangrijk dat je om de 6 weken je ofeninge veranderd?

nee..

Comment

Afwisseling in oefeningen is goed, maar zolang je vooruitgang boekt, waarom dan van oefening veranderen?
      I may not be there yet, but i'm closer than I was yesterday

Comment

Originally posted by leandero10 View Post
        Afwisseling in oefeningen is goed, maar zolang je vooruitgang boekt, waarom dan van oefening veranderen?
        ik boek wel vooruitgang maar bijvoorbeeld met meer afwisseling kan je dan dan meer vooruitgang boeken?

Comment

Originally posted by Neto61 View Post
          ik boek wel vooruitgang maar bijvoorbeeld met meer afwisseling kan je dan dan meer vooruitgang boeken?
          Nee, meest gemaakte fout. Als iets werkt dan hoef je niks te veranderen toch?
          "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

Originally posted by Nocerino View Post
            Nee, meest gemaakte fout. Als iets werkt dan hoef je niks te veranderen toch?
            ja ik boek nog wel vooruitgang maar het gaat wat slomer en ik d8 zo van mischien met afwisseling gaat sneller dat wil ik graag weten

Comment

ja ik boek nog wel vooruitgang maar het gaat wat slomer en ik d8 zo van mischien met afwisseling gaat sneller dat wil ik graag weten
              Hoe ziet je trainingsschema eruit?
              "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

Zolang je vooruitgang boekt gewoon zo doorgaan, tot je merkt dat het echt niets meer uithaalt. Dan kan een schokeffect geen kwaad.
                Geen woorden, maar daden.

Comment

Helaas zal dat iets genuanceerder liggen.. op een gegeven moment zal je vooruitgang altijd wat langzamer gaan.. en verder.. hoelang train je al? hoe ziet je voedingsschema eruit? hoe zit het met je techniek? er kunnen meer factoren afhankelijk zijn..

maargoed.. als jij wilt weten of het sneller gaat door af te wisselen.. probeer het uit zou ik zeggen. Geef het echter wel de tijd en laat de andere factoren ongewijzigd, anders kan je never de juiste conclusies trekken.

Comment

Originally posted by Nocerino View Post
                    Hoe ziet je trainingsschema eruit?
                    5x pw

traningschema is split
                    2x pak ik borsten,schouder,triceps
                    2x rug,vleugels, biceps
                    1x benen

borstoefening die ik doe :
                    Barbell Bench Press - Medium Grip
                    Around The Worlds
                    Bent-Arm Dumbbell Pullover
                    Dumbbell Bench Press
                    Dumbbell Flyes
                    Dips - Chest Version ( soms)

rug
                    Chin-Up
                    Leverage Iso Row
                    Lat Pulldown
                    Wide-Grip Pulldown Behind The Neck
                    Bent Over Barbell Row
                    Bent Over Two-Arm Long Bar Row
                    Bent Over Two-Dumbbell Row

onderrug gewoon deadlift enzo

schouders

Arnold Dumbbell Press
                    Back Flyes - With Bands
                    Lateral Raise - With Bands

biceps
                    hammer
                    bicep curl
                    Concentration Curls

Triceps
                    Bench Dips
                    Dips - Triceps Version
                    Reverse Grip Triceps Pushdown
                    Standing One-Arm Dumbbell Triceps Extension

Comment

Originally posted by Fossah View Post
                      Helaas zal dat iets genuanceerder liggen.. op een gegeven moment zal je vooruitgang altijd wat langzamer gaan.. en verder.. hoelang train je al? hoe ziet je voedingsschema eruit? hoe zit het met je techniek? er kunnen meer factoren afhankelijk zijn..

maargoed.. als jij wilt weten of het sneller gaat door af te wisselen.. probeer het uit zou ik zeggen. Geef het echter wel de tijd en laat de andere factoren ongewijzigd, anders kan je never de juiste conclusies trekken.
                      ik train rond 3,5 maand heb al een gain van 3-4kgs gemaakt maar nu gaat het erg sloom en me binnenborst loopt een beetje achter denk ik en met voeding heb ik geen probleem

Comment

Veel te veel oefeningen man. 3 voor borst is al zat om maat een voorbeeld te geven

Comment

Zodra je merkt dat het effect van een schema verminderd gewoon kleine aanpassingen maken. Ik zie geen reden om door te gaan met iets waarvan het effect verminderd(uitmelken)
                          As you are now, I once was. As I am now, you'll never be ©3XL ®2000
                          Geloof niets, Probeer alles!1 Tessalonicenzen 5:21
                          Rust zach Tijl, we zullen je missen :'(

Comment

Doe je al die oefeningen op 1 dag en dat 5x per week?

edit: laat maar, verkeerd gelezen

Je doet wel veel oefeningen voor iedere spiergroep. Meer is niet altijd beter
                            BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg

Comment

3,5 maand is nog erg kort.
                              als je in die periode al 3-4kg gains gemaakt hebt zou ik dat absoluut niet sloom noemen.
                              Body building is een duursport. Langzaam maar zeker!

Je hebt kunnen genieten van een snelle start (beginners gains) die blijven niet duren, daarna gaat de snelheid meestal wat omlaag.
                              Nu pas zal blijken of je een echte bent... die zetten door. De wannabee's haken hier af.
                              ik zal nooit meer zeggen dat ik geen buikspieren heb

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X