9% vet, sixpack met cardio of spieroefeningen?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• 9% vet, sixpack met cardio of spieroefeningen?

Beste forumleden!

Ik heb momenteel een vetpercentage van 9.1 %. Nog wat andere gegevens alsvolgt:

Taille: 82 Cm
    Nek: 42 Cm
    Gewicht: 78 Kgs
    Lengte: 188 Cm

Ik ben na enkele maanden weer begonnen met trainen voor een week of 6 nu. Een dieet is aanwezig (kwark, tonijn, kip, noten, granen etc.).

Nu vraag ik mij af, of ik het beste de focus op cardio of op buikspieroefeningen kan leggen om een sixpack te realiseren gezien mijn vetpercentage.

Ook vraag ik me af of er iemand een zinnig woord kan zeggen over hoelang het duurdt voordat je echt wel een sixpack ziet? En als laatste, kun je je buikspieren elke dag trainen of toch beter om de dag? De meningen zijn hier nogal over verdeeld zag ik.

Alvast bedankt voor jullie opmerkingen/tips etc!!

Greetz

Originally posted by Juan-h View Post
    Beste forumleden!

Ik heb momenteel een vetpercentage van 9.1 %. Nog wat andere gegevens alsvolgt:

Taille: 82 Cm
    Nek: 42 Cm
    Gewicht: 78 Kgs
    Lengte: 188 Cm

Ik ben na enkele maanden weer begonnen met trainen voor een week of 6 nu. Een dieet is aanwezig (kwark, tonijn, kip, noten, granen etc.).

Nu vraag ik mij af, of ik het beste de focus op cardio of op buikspieroefeningen kan leggen om een sixpack te realiseren gezien mijn vetpercentage.

Ook vraag ik me af of er iemand een zinnig woord kan zeggen over hoelang het duurdt voordat je echt wel een sixpack ziet? En als laatste, kun je je buikspieren elke dag trainen of toch beter om de dag? De meningen zijn hier nogal over verdeeld zag ik.

Alvast bedankt voor jullie opmerkingen/tips etc!!

Greetz
    Met 9% moet je toch wel een six pack kunnen zien ! Heb je het wel goed berekend ?
    Abs moeten ook rust hebben net als elke spiergroep dus niet iedere dag trainen!!! Persoonlijk zou ik ze maar een keer per week trainen, je traint ze onbewust met andere oefeningen ook mee.
    Focus op cardio is totaal niet nodig als je voeding goed in elkaar steekt.

Ga gewoon lekker trainen met een goed voeding/trainingsschema en die sixpack komt vanzelf
    Never Never Never Give Up !!!

Comment

Zou gewoon lekker FullBody doen 2x per week. Alleen sixpack ziet er ook niet uit
      Just trying hard

Comment

Ik heb lange tijd 4 pack gehad en met ook laag vet percentage.

Gewoon beuken die hap en ze komen vanzelf ....

Circa 3 maandjes en ik had ze strak zichtbaar

Dont worry met 9% kom jij er wel makkelijk aan.

tip: doe ook tijdens arm trainingen ze bijvoorbeeld ff 1x tussedoor erbij .

kan heus geen kwaad.
        ‘’ its not about how hard you get hit “
        Its about how HARD you can get HIT , and keep MOVING FORWARD

Comment

ga ook gewoon KT doen, een sixpack op een super mager kereltje ziet er niet uit. Maar bij 9% geen abs? Ik zit op 15% ofzo en na het trainen zie je het heel licht, trek ik die dikke pens wat naar beneden zie je hem gewoon goed, dus ik denk dat je gewoon meer moet eten en lekker trainen, rippetoe ofzo.

Comment

Kracht oefeningen gaan altijd voor cardio. Helemaal als je al op 9% zit en je abs nog niet ziet. Buik isolaties zijn niet nodig als je gewoon gaat squaten en deadliften.

Comment

Bedankt voor de reacties! De bovenste abs zijn wel te zien, maar het is allemaal nog niet overduidelijk. Laat staan dat het in de buurt van zoiets komt:

http://http://www.google.nl/search?h...gmgvoxZDOU6DxM

De rest van mijn lichaam train ik overigens ook 3 x per week maar het doel is toch de six-pack.

Comment

Niet iedereen heeft een zogenaamde 6 pack wanneer het laagje vet eraf is. Dat wordt ook genetisch bepaald.

4 pack:

Deze heren hebben een beetje pech:

I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
                - Dave Tate

Comment

Hahaha nu heb ik een mooi excuus. Heb een onepack. Dat ie een beetje bol is komt door hgh. En nu weer een biertje zuipen.
                  "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

Originally posted by Nocerino View Post
                    Hahaha nu heb ik een mooi excuus. Heb een onepack. Dat ie een beetje bol is komt door hgh. En nu weer een biertje zuipen.
                    Haha inderdaad!

Comment

Dieet en krachttraining doen.
                      Van cardio krijg je geen sixpack, die zit er al, enige wat je kan doen is iets droger worden en bij 5-6% je abs om de dag zwaar trainen, hangende legraises etc niet van die suffe situps en er 100 maken, gewoon zware oefeningen.
                      "You are what you eat..."
                      That's strange I don't think I've eaten any sexy beasts today...

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                      X