Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Oh joh, dan geeft het niet.
Nee, laten we vrouwen gewoon GEBRUIKEN, daar zijn ze tenslotte voor.
Dubbele sukkel.
weetnie wat jij doe in je vrije tijd maar enig besef hoe het tegenwoordig gaat heb jij niet en tis mss wel eerder anders om dat vrouwen gebruik van mij maken whaha lol en leer eerst is goed lezen en wat ik daarmee bedoel voordat jij reageer plz... ZZzzZZzz discussie voor mij gesloten
weetnie wat jij doe in je vrije tijd maar enig besef hoe het tegenwoordig gaat heb jij niet en tis mss wel eerder anders om dat vrouwen gebruik van mij maken whaha lol en leer eerst is goed lezen en wat ik daarmee bedoel voordat jij reageer plz... ZZzzZZzz discussie voor mij gesloten
Ik ben blij dat ik niet weet hoe het eraan toegaat, maar dan nog...je bent een lulletje als je zulke gedachten hebt over vrouwen, omdat het er tegenwoordig zo aan toe gaat.
"You are what you eat..."
That's strange I don't think I've eaten any sexy beasts today...
Ik ben blij dat ik niet weet hoe het eraan toegaat, maar dan nog...je bent een lulletje als je zulke gedachten hebt over vrouwen, omdat het er tegenwoordig zo aan toe gaat.
Of je bent maagd of getrouwd en kweet nie waar je dat op baseerd (zulke gedachten hebt over vrouwen) verklaar je nader...
ja maarja wil niemand beledigen of wat dan ook was zeker niet de bedoeling van deze topic om het zo te laten lopen mijn excuus trek men woorden terug en ga dit jaar niet achter de vrouwen aan LOL
ja maarja wil niemand beledigen of wat dan ook was zeker niet de bedoeling van deze topic om het zo te laten lopen mijn excuus trek men woorden terug en ga dit jaar niet achter de vrouwen aan LOL
Niks mis met achter de vrouwen aan zotten je verwoorde het alleen een beetje ongelukkig, dit was echter een grapje heb je al gezegd dus no big deal Oja lief zijn het is bijna kerst
Pest die arme drommel niet zo joh. Blijkbaar moet hij al genoegen nemen met het type slet wat geen man met zelfrespect wil aanraken, met als gevolg dat ze nog wanhopiger worden. Ergens vind ik het best lief dat hij haar wratjes negeert en toch tijd eraan wil besteden. Heeft Shownieuws niet iets van kerstheld van het jaar ofzo? Laten we hem nomineren!
Zo kunnen we natuurlijk eindeloos doorgaan nogmaals mijn excuus voor de mensen die zich beledigd voelen zeker niet Zo bedoeld Ben hier om te leren en zeker niet om de coole gast uit te hangen want Dan zou ik hier toch echt helemaal verkeerd zitten dus laten we dit achterwege laten en ik wens jullie allemaal fijne dagen en een gelukkig nieuwjaar!!!
Stallion X Gummies United Kingdom This customer-centric approach has led to continuous improvement and innovation, ensuring that the gummies consistently...
Buy cenforce 150 mg online is a popular medication used to treat erectile dysfunction (ED), containing sildenafil citrate, the same active ingredient...
Comment