wat zijn jullie goede voornemens voor 2013?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Patriciaaa View Post
    Pest die arme drommel niet zo joh. Blijkbaar moet hij al genoegen nemen met het type slet wat geen man met zelfrespect wil aanraken, met als gevolg dat ze nog wanhopiger worden. Ergens vind ik het best lief dat hij haar wratjes negeert en toch tijd eraan wil besteden. Heeft Shownieuws niet iets van kerstheld van het jaar ofzo? Laten we hem nomineren!
    Je hebt gelijk, het spijt me! Ik nomineer mee!
    Ik denk wel dat hij zal winnen, jij??
    "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

Originally posted by Silk View Post
      Lol, waarom ben je ineens omgeslagen? Omdat twee anonieme vrouwen er wat over zeggen? Ik zou voortaan alle vrouwen op een voetstuk plaatsen, dat verdienen ze namelijk door het hebben van een vagina. Daarnaast zou ik elk drankje voor ze betalen, minstens 1 kado in de week geven en vanaf de eerste minuut herhaal je dat ze prachtig en perfect is..
      .
      Dank je. Ik wist gewoon dat er nog goede mannen waren!
      "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

Ik heb elke dag wel een goed voornemen, vooral op trainingsdagen.....
        .........SQ 1x250 / 3x230, DL 1x265, BP 1x170........
        There is no failure except in no longer trying

Comment

"GTL. Gym, tan, laundry. That's what it's all about."

Comment

Originally posted by Faabjan View Post
            Hahahahahahahaha
            Geen woorden, maar daden.

Comment

Blessure vrij geraken, Goed trainen, eten.
              Last edited by resike; 30-12-2012, 23:12.
              Mind is everything.

Comment

Vaker wisselen van hand bij pagga slaan. Rechter biceps is veel groter.

Veel gezonder bezig zijn. Wil naast liften ook echte conditie trainingen doen. Of een combinatie van beide als in bijvoorbeeld crossfit. Ook kwa eten meer variëren en leren lekker te koken. Want kip met een beetje kruiden is nog lang zo lekker nog niet.

Dat is de richting die ik wil geven aan mijn nieuwe jaar.
                "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                X