ik heb vandaag even na gevraagd en als ik wel in het leger ga doe ik een opleiding van 2-3 jaar en daarna heb je eigenlijk niets echt geleerd wat je later gebruiken kan vergeleken met V.S leger dus ik denk ik dat het leger ook van de baan is
Welke opleiding? A.U.B help
Collapse
X
-
Originally posted by Edzer View Postik heb vandaag even na gevraagd en als ik wel in het leger ga doe ik een opleiding van 2-3 jaar en daarna heb je eigenlijk niets echt geleerd wat je later gebruiken kan vergeleken met V.S leger dus ik denk ik dat het leger ook van de baan is
Vergelijk defensie niet met het leger in de V.S... Dan kan je beter naar de V.S. verhuizen indien je het leger daar je meer aanspreekt. Aan de ene kant zeg je dat je geen trauma's wil oplopen, maar aan de andere kant ben je juist niet tevreden met wat defensie biedt?
Het leger heet hier defensie. Eerder onderhandelen dan de oorlog te verklaren. Defensie staat voor vrede. Men gaat eerder een land helpen met de wederopbouw of stabiliteit dan zich in de strijd te werpen..
Wat bedoel je niets leren om later te gebruiken? In een opleiding ga je zowieso iets leren om later toe te passen..
Comment
-
Hmm trauma's, niks met denken, KT erbij. Lastig, lastig... Ik moet er een beetje om lachen hoor. Niet lullig bedoeld maar kom op zeg. Ga wat doen dat je leuk lijkt. Je hebt al een stuk minder opties met je "eisen" dus het zou niet heel ingewikkeld moeten zijn. Alsof je rekening moet houden met een paar uurtjes naar de sportschool gaan, hou op man.Begeleiding nodig bij voeding en /of training?
Comment
-
Originally posted by Wakke View PostVergelijk defensie niet met het leger in de V.S... Dan kan je beter naar de V.S. verhuizen indien je het leger daar je meer aanspreekt. Aan de ene kant zeg je dat je geen trauma's wil oplopen, maar aan de andere kant ben je juist niet tevreden met wat defensie biedt?
Het leger heet hier defensie. Eerder onderhandelen dan de oorlog te verklaren. Defensie staat voor vrede. Men gaat eerder een land helpen met de wederopbouw of stabiliteit dan zich in de strijd te werpen..
Wat bedoel je niets leren om later te gebruiken? In een opleiding ga je zowieso iets leren om later toe te passen..
Comment
-
Originally posted by Edzer View PostNee maar als ALS ik het leger in zou gaan zou ik echt het puur willen leren en in het nederlandse leger is dat BAGGER!
Je moet stoppen met zo'n eisen stellen als je een vooropleiding hebt gedaan die ongeveer gelijk staat aan basisschool groep 8.
Comment
-
Originally posted by Edzer View PostNee maar als ALS ik het leger in zou gaan zou ik echt het puur willen leren en in het nederlandse leger is dat BAGGER!
Wat versta je onder 'het puur' leren? Wat wil je leren? Ik versta echt niet wat je bedoelt. Wil je een soort super held worden? Leren hoe je 10 dagen in de jungle kunt overleven zonder voedsel? Zo'n dingen? Je zei toch dat je net geen trauma's etc wou..
Comment
-
Originally posted by Wakke View PostWat versta je onder 'het puur' leren? Wat wil je leren? Ik versta echt niet wat je bedoelt. Wil je een soort super held worden? Leren hoe je 10 dagen in de jungle kunt overleven zonder voedsel? Zo'n dingen? Je zei toch dat je net geen trauma's etc wou..
Comment
-
Originally posted by Wakke View PostEn als je nu eens avondschool doet om inderdaad coach te worden, of een gym openen? Politieagent? Iets met beveiliging? Bodyguard ofzo?
Comment
-
Originally posted by Angelo070 View PostBodyguard word ook lastig zonder defensie of politie ervaring. Als je dat wel hebt kan je solliciteren bij de dkdb en als je daar zit, zit je goed! Anders moet je bij een particulier bedrijf en moet je zelf je diploma halen dat kost minimaal 6000 euro. En de Nederlandse persoonsbeveiliging opleidingen worden niet goed aangeschreven dus moet je waarschijnlijk een jaar naar Engeland of Israël. Dus coach worden lijkt me makkelijker xD
Edzer, kies je iets uit dat je leuk lijkt, maar weet wel dat bijna iedere baan wel iets negatiefs heeft dat je erbij moet nemen, in principe kan je altijd nog veranderen..
Comment
-
wat een leuter topic zeg.
Man toon eens een beetje pit
Ga eens uitzoeken wat je mogelijkheden zijn
zet van de verschillende mogelijkheden de voors en tegens op een rijtje
en maak een keuze
als je op de manier waarop je hier in dit topic bezig bent presenteerd, en ik zat in een selectie commitee.... kreeg je niet eens de kans, om het leger in te gaan
Watjes hebben ze daar niks aanik zal nooit meer zeggen dat ik geen buikspieren heb
Comment
-
Originally posted by Nocerino View Post+ die commandos waar we het over hebben zijn volgens mij behoorlijk slim. Daar kom je niet zomaar met enkel domme kracht.
Comment
-
Originally posted by Dinky Toy View Postwat een leuter topic zeg.
Man toon eens een beetje pit
Ga eens uitzoeken wat je mogelijkheden zijn
zet van de verschillende mogelijkheden de voors en tegens op een rijtje
en maak een keuze
als je op de manier waarop je hier in dit topic bezig bent, en ik zat in een selectie commitee.... kreeg je niet eens de kans, om het leger in te gaan
Watjes hebben ze daar niks aan
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Paused safety bar squat:
- 97.5kg 1x
Sumo safety bar goodmorning:
- 25kg 2x15
Wide grip...-
Kanaal: Trainingslogjes
17 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 90kg 3x
Safety bar back extension:
- 40kg 4x
Push press:
- 61kg...-
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Safety bar squat:
- 75kg 12x
One legged calf raise:
- 50kg 6x L en R
Superset met
Lu side...-
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 100kg 1x
Qua kracht gemakkelijk, ervaar nog steeds kramp in kuiten, al zij het minder als eerst....-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzWoensdag trainen overgeslagen, hopende dat vrijdag geheel opgeknapt zou zijn. Gedeeltelijk gelukt, alleen merk ik erge krampen rond m'n linker kuit /...
-
1 week geleden -
-
door ellengreen8160Trenabol Inj 1 Amp is a strong energy booster that is designed to enhance your strength, endurance, and overall workout performance. Engineered for athletes...
-
Kanaal: Lichaamsverzorging
1 week geleden -
-
door JellyhardBeste Builders,
Ben al ruim 10 jaar in de fitness zaal te bekennen en was altijd super fit en breed.
Nu heb ik vorig jaar een ongeluk...-
Kanaal: Kuren & resultaten
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzWeer wat grieperig / ziekjes afgelopen dagen, dus wat minder sets gedaan bij aantal oefeningen én hier en daar lager gewicht / RPE.
Training...-
2 weken geleden -
-
door Stevenhackey➢ Product Name — Fairy Bread Farms Hemp Gummies Chemist Warehouse
➢ Main Benefits — Pain Relief & Reduce Stress!
➢ Composition — Natural...-
Kanaal: Algemeen
2 weken geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
SSB squat:
- 73kg 12x
One legged calf raise:
- BW + 32.5kg 18x
- BW + 32.5kg 8x
Superset...-