Welke opleiding? A.U.B help

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Werd gelokt door de titel. Onbekenden om advies vragen wat zij hem aanraden.

Bodynet, wat voor pak moet ik aandoen voor mijn trouwerij? Graag link met prijs.

Zoek uit wat je zelf leuk vind. Daarna kan je altijd nog je vragen stellen.
    "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

Werd gelokt door de titel. Onbekenden om advies vragen wat je waarschijnlijk de rest van je leven gaat doen voor de kost.

Voorbeeldje:
      Bodynet, met wie zou ik gaan trouwen? Graag link met facebook/foto/advertentie/prijs.

Ik las enkele maandjes geleden dat er een grote reorganisatie was bij defensie. Oudjes eruit, jonkies erin. Volgens mij had je een garantie op een baan + bonus can 10000 na 5 jaar dienst (volgens mij).

Succes in je zoektocht naar wat jij leuk vind.
      Tip: Als je er nog niet uit bent voor het begin van het college jaar, wacht dan lekker gewoon een jaar. Misschien kom je dan tegen wat je echt leuk vind.

Edit: jezus tachtigste dubbel post. mongloid mobiele netwerk.
      Last edited by Nocerino; 27-12-2012, 23:40.
      "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

Originally posted by Nocerino View Post
        Werd gelokt door de titel. Onbekenden om advies vragen wat je waarschijnlijk de rest van je leven gaat doen voor de kost.

Voorbeeldje:
        Bodynet, met wie zou ik gaan trouwen? Graag link met facebook/foto/advertentie/prijs.

Ik las enkele maandjes geleden dat er een grote reorganisatie was bij defensie. Oudjes eruit, jonkies erin. Volgens mij had je een garantie op een baan + bonus can 10000 na 5 jaar dienst (volgens mij).

Succes in je zoektocht naar wat jij leuk vind.
        Tip: Als je er nog niet uit bent voor het begin van het college jaar, wacht dan lekker gewoon een jaar. Misschien kom je dan tegen wat je echt leuk vind.

Edit: jezus tachtigste dubbel post. mongloid mobiele netwerk.
        xd maar waarom ik dit vraag is omdat ik nu ook op school zit en eingenlijk iets doe dat ik helemaal niet leuk vind en wel 2 jaar heb moeten doen dus ik wil niet weer een aantal jaar verneuken aan iets dat ik gewoon KUT vind

Maar toch bedankt voor alle reacties

Comment

@Nocerino, tja, algemene vragen zijn ook toegestaan hè.

Denk ook aan je privé balans in de toekomst.

Wil je later trouwen en kinderen, dan wordt het toch weer lastiger om uitgezonden te worden (of niet als je afstand kunt nemen). Het risico op een trauma is natuurlijk groter dan wanneer je personal trainer zal zijn. Maar dat lijkt me logisch. Hoe sterk sta jij psychisch in je schoenen, weegt ook mee.

Je kunt het altijd proberen hè, je leeft maar één keer. Een jaar stilstaan zou ik zelf zonde vinden, zoveel jaren heb je niet. Maar de keuze is altijd nog aan jou.

Succes
          2014-01 tm 2014-11 niets gedaan. Nieuw doel: STRONGLIFTS afwerken vanaf 10/12/2014.
          14/12/2013 | 5RM: SQ110, BP77,5, BOR87,5, DL130, MP52,5
          25/03/2015 | 5RM: SQ125, BP82,5, BOR77,5, DL140, MP57,5

Comment

Originally posted by Pascal Jongejan View Post
            @Nocerino, tja, algemene vragen zijn ook toegestaan hè.

Denk ook aan je privé balans in de toekomst.

Wil je later trouwen en kinderen, dan wordt het toch weer lastiger om uitgezonden te worden (of niet als je afstand kunt nemen). Het risico op een trauma is natuurlijk groter dan wanneer je personal trainer zal zijn. Maar dat lijkt me logisch. Hoe sterk sta jij psychisch in je schoenen, weegt ook mee.

Je kunt het altijd proberen hè, je leeft maar één keer. Een jaar stilstaan zou ik zelf zonde vinden, zoveel jaren heb je niet. Maar de keuze is altijd nog aan jou.

Succes
            Daarom je leeft maar een keer je bent maar een keer jong dus als je ripped bent heb je het leven daar je van gedroomt hebt
            maar nog een vraag je ziet heel veel van die bodybuilders op youtube en dan in hun descriptie staan Sponsord by ... maar hoeveel zouden zulke sponsors hun ongeveer betalen

Comment

Originally posted by Edzer View Post
              Daarom je leeft maar een keer je bent maar een keer jong dus als je ripped bent heb je het leven daar je van gedroomt hebt
              maar nog een vraag je ziet heel veel van die bodybuilders op youtube en dan in hun descriptie staan Sponsord by ... maar hoeveel zouden zulke sponsors hun ongeveer betalen
              Genoeg om rond te komen, geen vetpot dus.
              Je kan het er op wagen en je helemaal richten op Bodybuilding, je vooropleiding is toch helemaal niks dus meer als putjesschepper kan je toch niet worden als je gaat 'studeren'

Comment

Originally posted by Fitness-maniak View Post
                Je kan het er op wagen en je helemaal richten op Bodybuilding, je vooropleiding is toch helemaal niks dus meer als putjesschepper kan je toch niet worden als je gaat 'studeren'
                er zijn genoeg beroepen die ik kan doen maar,
                Hoe krijgen hun dan z'n sponsor gewoon door hun kleding, supps te gebruiken?
                en daar reclame over te maken?

Comment

Originally posted by Fitness-maniak View Post
                  Kan ook anders dit. Ben jij zo'n Einstein dan?
                  Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

Comment

er zijn genoeg beroepen die ik kan doen maar,
                    Hoe krijgen hun dan z'n sponsor gewoon door hun kleding, supps te gebruiken?
                    en daar reclame over te maken?
                    Door gespierd te zijn. En bekend. En die producten te gebruiken.

Hoe krijg je een sponser? Geluk.
                    In de woorden van Ben Rice: If you're looking for a sponsor it will be harder to find one.

En met gespierd bedoel ik wel eventjes iets meer dan normaal.

Ik heb het idee dat je je echt eens moet inlezen.
                    Ik lees hier dat je verwacht dat defensie veel schieten en vechten was.

Zelfs nu denk je dat nog over de VS. Je denkt dat het leger eender waar teveel COD is.
                    Nu ben je bezig over pro-bodybuilders.

Een pro-bodybuilder worden lijkt me nog moeilijker dan hollywood acteur worden.
                    Niet om grof te zijn maar ik zou dus eens realistisch kijken.

edit: tuurlijk kan je dit proberen te doen, maar zorg toch maar voor een backupplan.
                    Last edited by axel1994; 28-12-2012, 18:26.
                    lucky short-armed-spine-bending bastard

~~~You wanna be strong, let a cute girl spot you~~~

Comment

Originally posted by axel1994 View Post
                      Door gespierd te zijn. En bekend. En die producten te gebruiken.

Hoe krijg je een sponser? Geluk.
                      In de woorden van Ben Rice: If you're looking for a sponsor it will be harder to find one.

En met gespierd bedoel ik wel eventjes iets meer dan normaal.

Ik heb het idee dat je je echt eens moet inlezen.
                      Ik lees hier dat je verwacht dat defensie veel schieten en vechten was.

Zelfs nu denk je dat nog over de VS. Je denkt dat het leger eender waar teveel COD is.
                      Nu ben je bezig over pro-bodybuilders.

Een pro-bodybuilder worden lijkt me nog moeilijker dan hollywood acteur worden.
                      Niet om grof te zijn maar ik zou dus eens realistisch kijken.
                      in het begin had ik 2 vragen maar ik kwam even op defensie terug ..

Comment

gigolo kan en moet je blijven trainen

Comment

in het begin had ik 2 vragen maar ik kwam even op defensie terug ..
                          Ik zeg niet dat die doelen slecht zijn.
                          Ik zeg gewoon dat je het realistisch moet bekijken.

Niet dat je straks afstudeert en zegt: "Ik ga astronaut worden" en dan verwachten dat jij de eerste mens word die gaat landen op Mars.
                          lucky short-armed-spine-bending bastard

~~~You wanna be strong, let a cute girl spot you~~~

Comment

Originally posted by axel1994 View Post
                            Ik zeg niet dat die doelen slecht zijn.
                            Ik zeg gewoon dat je het realistisch moet bekijken.

Niet dat je straks afstudeert en zegt: "Ik ga astronaut worden" en dan verwachten dat jij de eerste mens word die gaat landen op Mars.
                            haha nee ik snap het

Comment

Wow
                              "GTL. Gym, tan, laundry. That's what it's all about."

Comment

soms als je een wedstrijd wint krijg je een sponsor.

je kan ook je portfolio naar optimum nutrition sturen ofzo. Maar dat is iedereens droom

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X