Body Fat Percentage Pictures Of Men & Women

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

ik heb +- 5%

Comment

Maar zo een "goedkope" caliper is wel handig om de progressie te vergelijken toch?

Comment

Originally posted by Robbie1970 View Post
        Ik heb ooit eens in een bad gemeten en zat op iets minder dan 6% met de tang is dat niet te meten, deze voorbeelden slaan nergens op.
        Andreas en Wheeler zijn ooit het laagste gemeten, met tang zou die onder 0% komen(onmogelijk dus) in een bad waarschijnlijk 3%.
        Er staat nergens in het artikel iets over de methode(s) die gebruikt is/zijn om de vetpercentages van de modellen in de foto's te meten. Dus dan kun je ook niet zeggen dat het nergens op slaat. Voor hetzelfde geld is een Bod Pod gebruikt en die is erg accuraat.

https://www.youtube.com/watch?v=aMyy48YFYVo
        I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
        - Dave Tate

Comment

Goedkope clippers is zonde van je geld, dingen meten telkens anders, eentje die een geijkte veer heeft meet al veel beter, de echte goeie kosten robd de 300 euro, op den duur zie je wat je % is aan de hand van de doiegel maar ook door je training en dieet, me moeder kon atleten schatten op net 0,2% verschil, is ervaring.
          "You are what you eat..."
          That's strange I don't think I've eaten any sexy beasts today...

Comment

Originally posted by Patriciaaa View Post
            Dacht dat ik met mijn laatste meting meer mm op mn triceps had, dan op mn buik en rug samen..
            Same here. En dat vertekent dan idd het hele beeld. Ik werd gemeten samen met een andere vrouw die duidelijk minder droog was maar die wel bij een 4 puntsmeting iets lager uitkwam. Want bij haar triceps mat ze minder.
            Ik vind die foto's ook vaag. Als ik kijk bij wat ik dus ongeveer zou moeten zijn, lijkt het er eigenlijk niet helemaal op, hoor.
            "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

Originally posted by Beaudien View Post
              Dacht dat ik met mijn laatste meting meer mm op mn triceps had, dan op mn buik en rug samen.
              Same here. En dat vertekent dan idd het hele beeld. Ik werd gemeten samen met een andere vrouw die duidelijk minder droog was maar die wel bij een 4 puntsmeting iets lager uitkwam. Want bij haar triceps mat ze minder.
              Ik vind die foto's ook vaag. Als ik kijk bij wat ik dus ongeveer zou moeten zijn, lijkt het er eigenlijk niet helemaal op, hoor.
              Die foto's zijn dan ook voorbeelden, natuurlijk zijn er verschilllen onderling tussen mensen met hetzelfde percentage. Dat staat ook in het artikel:

Body Fat DistributionWe all have different body fat distributions, or how fat is distributed across our body. For example, some women may have very little body fat on their abs, but a lot on their thighs and triceps, while others will have the opposite. Same thing goes with men, but most men carry fat in their stomachs. I tried my best to show pictures that highlighted the stomach region for men and the hips/thighs/stomach region for women.
              I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
              - Dave Tate

Comment

Als ik dit bekijk zit ik in werkelijkheid waarschijnlijk ook hoger qua VP dan wat ik zelf meet. Aan de andere kant meet ik steeds op dezelfde manier, dus is het nog steeds mogelijk bij te houden wat mijn progressie is.
                Train hard or go hormone

Comment

ik zal op dit moment weer rond de 15% zitten, mijn vet is alleen raar verdeeld en heb nog veel last van overtollig vel
                  SUFFER THE PAIN OF DISCIPLINE OR SUFFER THE PAIN OF REGRET

Comment

(even een berichtje zodat ik hier meldingen van krijg)
                    "is it not largely by the ecxercise of will-power that most things are achieved?" - Eugen Sandow

Comment

Originally posted by inferno_0666 View Post
                      Die foto's zijn dan ook voorbeelden, natuurlijk zijn er verschilllen onderling tussen mensen met hetzelfde percentage. Dat staat ook in het artikel:
                      Oh ja... de verschillen dat een vrouw van 10% gelijk staat aan een man met 2%? Dat is wel een beetje erg overdreven...
                      Passion is: pushing yourself when no one else is around

Comment

Oh ja... de verschillen dat een vrouw van 10% gelijk staat aan een man met 2%? Dat is wel een beetje erg overdreven...
                        Dat is sexe-specifiek en logisch te verklaren. Bij vrouwen is het percentage zo'n 7 tot 9% hoger vanwege extra vet in de borsen en schaamstreek.
                        - Dave Tate

Comment

Originally posted by inferno_0666 View Post
                          Dat is sexe-specifiek en logisch te verklaren. Bij vrouwen is het percentage zo'n 7 tot 9% hoger vanwege extra vet in de borsen en schaamstreek.
                          Hoger: weet ik. Maar zoveel? En is dat percentage ook niet weer een percentage van het hele vet? Bedoel, borsten is vaak niet de laatste plek waar het verdwijnt.
                          Was dat maar zo

Comment

Hoger: weet ik. Maar zoveel? En is dat percentage ook niet weer een percentage van het hele vet? Bedoel, borsten is vaak niet de laatste plek waar het verdwijnt.
                            Was dat maar zo
                            Het is gewoon het verschil tussen de percentages van het hele vet. Bij hogere percentages is het verschil zelfs nog wat groter.
                            - Dave Tate

Comment

Ach, het ding met goed meten is niet zo relevant vind ik zelf. Spiegel zegt me meer. Als je 3% winst boekt en je gaat van 15 naar 12 of van 18 naar 15, wat maakt het uit..? Meet zelf taille, als het niet zo scherp is qua meting, so be it. Who gives a fk
                              Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

Comment

Originally posted by pescatore View Post
                                Ach, het ding met goed meten is niet zo relevant vind ik zelf. Spiegel zegt me meer. Als je 3% winst boekt en je gaat van 15 naar 12 of van 18 naar 15, wat maakt het uit..? Meet zelf taille, als het niet zo scherp is qua meting, so be it. Who gives a fk
                                Niet zo scherp? Taille meting is net zo accuraat als erom dobbelen

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X