Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
volgens mij hangt het supercompensatiefenomeen van zoveel zaken af en is het voor ieder persoon zo verschillend, en dan rekening houden met as of geen as, dat het bijna niet te bepalen is.
Of je moet eens een paar maanden op 96 uur trainen, dus maandag een spiergroep en zaterdag terug die spiergroep. En dan nog eens op 120 uur en zo verder , dan kan je best vergelijken denk ik
Je verdeel je twee trainingen voor je bovenlichaam in push en pull oefeningen.
De trainingen voor je borst zij, voorkant schouders en triceps zijn de pushtrainingen. De training voor je rug, achterkant schouders en biceps zijn de pull oefeningen..
De benen spreken voorzich natuurlijk
Grtz..
Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.
ik doe nu al een tijdje push / pull schema en heb toch na enige trainingen het een en ander aangepast. Ik doe nu biceps - borst en schouders , volgende dag rug, triceps en achterkant schouders dan een dag rust en dan benen, dan 2 dagen rust en we beginnen opnieuw.
Is nu niet echt nog een push / pull schema , maar ik ondervond dat na mijn rug training ik mijn biceps bijna niet meer normaal kon trainen. En nu ik ze doe bij borst kan ik ze nog optimaal aanpakken, en dat scheelt toch veel vind ik
Buy cenforce 150 mg online is a popular medication used to treat erectile dysfunction (ED), containing sildenafil citrate, the same active ingredient...
Let's brainstorm a discussion around pediatric nursing dissertation topics. The ever-evolving landscape of child healthcare presents numerous opportunities...
Cenforce is a popular medication used to treat erectile dysfunction (ED) in men. As a widely recognized brand, it contains Sildenafil Citrate, the same...
Comment