Ik boek geen vooruitgang meer!?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Ik boek geen vooruitgang meer!?

Heren,

Ik zal mezelf even voorstellen.
    Kevin is de naam, bijna 23jaar.. 1.96m lang en +/- 93kg.

Paar jaar terug woog ik nog net geen 80kg, en ben toen intensief gaan trainen en veel gaan eten en ben nu op een mooi gewicht.

Ik wil uiteraard naar de 100kg, en ben vanaf Maart '12 vier dagen in de week mits het lukt te vinden in de sportschool. Voordat ik in Maart weer begon was ik een jaartje gestopt vanwege diverse 'omstandigheden'. Ik boekte in het begin wekelijks wel progressie, maar sinds kort heb ik het gevoel dat er geen vooruitgang meer inzit, en dat merk ik vooral met bankdrukken.

Ik vraag mezelf dagelijks af hoe dit kan, ik let op mijn eten.. train vaak 4 dagen per week. Neem al maanden lang s'ochtends een eiwitshake en na de training een eiwitshake en overdag neem ik een beker water/vruchtensap met een schep 'Creapure' Creatine voor de extraatjes. Ik ben wel van plan om de eiwitshakes aan de kant te zetten voor een goeie weight gainer.

Hebben jullie enig idee wat ik kan doen?

Zet je shakjes aan de kant voor goede vaste voeding.

Koop ipv weightgainer chocomel.

Train je heel je lichaam?

Comment

Je kan hier je voedingschema plaatsen (als je die hebt) en je trainingschema want dan kunnen de andere mensen je beter helpen.
      Einigkeit und Recht und Freiheit für das Google's Vaterland! Danach lasst uns alle strebenbrüderlich mit Herz und Hand! Recht und Freiheit sind unsere Google Einigkeit!

Comment

Doe je ook de grote oefeningen?
        -Deadlift
        -Squat
        -Rows
        -Etc.

Misschien te lang in de sportschool? Meer dan een uur? Te weinig slaap?

Comment

Waarschijnlijk moet je je voeding aanpassen.

Comment

training en voedingsschema?

Comment

Niks weightgainer.
              Gewoon je voeding aanpassen.
              Het is ook onmogelijk dat je constant vooruit gaat, het gaat in kleine stapjes.

Dat je in het begin weer snel vooruit ging komt door het spiergeheugen.

Comment

Ik train momenteel alleen me bovenlichaam, als het me uitkomt pak ik een dag per week cardio mee.

Snap inderdaad dat je niet altijd wekelijks progressie boekt, maar ik sta al een tijd stil met bankdrukken en dat klopt voglens mij niet. Ga zoiezo een ander schema maken, daar is het ook wel tijd voor.

Ik pak 2 dagen borst/triceps en 2 dagen rug/biceps..
                Schouders pak ik om de dag met borst/triceps.. hoor vaak dat je niet teveel spiergroepen moet trainen dus iemand enig idee wat het beste moment is om je schouders mee te pakken?

Voeding schema volgt..

Comment

waarom geen benen?

Qua trainingsschema.
                  Je kan werken met een split zoals je nu doet.
                  Of je doet 3x fullbody per week.
                  Of iets dergelijks.

Het wekelijks volume is telkens toch ongeveer gelijk.
                  lucky short-armed-spine-bending bastard

~~~You wanna be strong, let a cute girl spot you~~~

Comment

focus on progression at all times, so when you are able to, load the bar.

Comment

Originally posted by Bonafide50 View Post
                      Ik train momenteel alleen me bovenlichaam,
                      Waarom in vredesnaam? Je benen zijn je grootste spiergroei, alles groeit mee als je die goed aanpakt.
                      En bovendien, het ziet er toch niet uit met getraind bovenlijf en dan die lucifertjes eronder, zeg!
                      "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

Originally posted by Bonafide50 View Post
                        Ik train momenteel alleen me bovenlichaam, als het me uitkomt pak ik een dag per week cardio mee.

Snap inderdaad dat je niet altijd wekelijks progressie boekt, maar ik sta al een tijd stil met bankdrukken en dat klopt voglens mij niet. Ga zoiezo een ander schema maken, daar is het ook wel tijd voor.

Ik pak 2 dagen borst/triceps en 2 dagen rug/biceps..
                        Schouders pak ik om de dag met borst/triceps.. hoor vaak dat je niet teveel spiergroepen moet trainen dus iemand enig idee wat het beste moment is om je schouders mee te pakken?

Voeding schema volgt..
                        Train je benen! Bij benen horen ook kuiten.
                        Scheelt je in totaal 5-10kg op je totaal gewicht.

Je kunt hiet voldoende goede schema's vinden om goed te trainen.

Comment

Als je squat en deadlift pak je ook je onderrug en buikspieren goed aan. Als ik je posts zo lees denk ik dat je alleen maar isolatie oefeningen doet.
                          BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg

Comment

dacht dat ik wel eens de weg kwijt was maar ik train tenminste braaf mijn benen

kan tenminste van de zomer een korte broek aan en geen lange broek om dat je van die spille poten hebt

BENEN BENEN BENEN de helft van je lichaam
                            i'll be never strong enough

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                            X