Heb een paar vragen over bulken en cutten

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Heb een paar vragen over bulken en cutten

Hallo,

Heb even een paar vragen

1.
    Als ik wil gaan bulken wanneer moet ik beginnen en wanneer begin ik weer met cutten?
    2.
    wat is het doel van bulken?
    3.
    geeft het veel verrandering op je lichaam als je aan het bulken bent?
    4.
    moet je meer en zwaarder trainen tijdens bulken?
    5.
    Zul je echt resultaten zien tussen mensen die niet bulken,cutten en mensen die dat wel doen?

Hoop dat jullie me weer kunnen helpen

Dankje

als je nou eesrt op zoek gaat naar ............................

vraag 2

wat is bulken
    i'll be never strong enough

Comment

1. Wanneer jij wilt bulken, cutten
      2. aankomen
      3. Ja, je komt aan.
      4. Hoeft niet perse
      5. Hangt er vanaf wat ze daarvoor in de plaats doen.

Comment

ben jij al eens doorverwezen naar de Sticky onderwerpen - Bodynet.nl - Bodybuilding & Fitness discussieforums
        focus on progression at all times, so when you are able to, load the bar.

Comment

Wat teddek zegt verdiep je wat meer in de stickys dan worden al die vragen beantwoord
          If the pain gets too much, Just think. The universe is so large and your pain is almost non-exsistant in comparison. Therefore your pain does not exist

Mijn log http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/58191-ghosts-log.html

Comment

Kun je dezelfde resultaten behalen zonder bulken en cutten die je normaal met bulken en cutten haalt?

Comment

Originally posted by Edzer View Post
              Kun je dezelfde resultaten behalen zonder bulken en cutten die je normaal met bulken en cutten haalt?
              Snap je er nou helemaal niks van, of ben je gewoon aan het trollen?

Comment

Heb ik je ook al in je andere topic uitgelegd.
                focus on progression at all times, so when you are able to, load the bar.

Comment

Zoals al gezegd: hangt ervan af.

Het is helemaal niet zwart-wit.

Bulken en cutten kan ook heel slecht zijn als je het niet tegoei doet (ie te hard bulken en vet worden, te hard cutten en spiermassa verliezen).

Je hebt ook nog carb cyclen.
                  Hiermee speel je met je kh, waardoor je simpel gezegd enkele dagen cut en enkele dagen bulkt in een week.

Als jou definitie dus iets als carbcyclen is (of gewoon kijken naar je BF en gewicht en zo voeding regelen), dan ja je kan progressie maken.

Is je definitie van niet bulken en niet cutten maar gewoon iets doen met voeding en we zien wel.
                  Dan moet ik je teleurstellen.
                  lucky short-armed-spine-bending bastard

~~~You wanna be strong, let a cute girl spot you~~~

Comment

denk dat hij eerder doelt op het verschil tussen oftwel bulken/cutten in cycli.

oftewel continu op onderhoud blijven.

denk dat je als beginner beter ongeveer op onderhoud kunt eten, als je gains beginnen stagneren (op termijn van een maand of twee niet meer vooruitgaan, dan kan je gaan kijken voor aanpassingen)

ligt er natuurlijk ook aan wat je beginpositie is, als je een vetpercentage van 30%hebt kun je mss toch beter een paar honder kcal onder onderhoud gaan zitten

Comment

Als je niet te veel bulkt hoef je ook niet te diep te gaan met cutten, max 12% in je bulk, cutten word dan makkelijker.
                      "You are what you eat..."
                      That's strange I don't think I've eaten any sexy beasts today...

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                      X