iemand ervaring met bestellen bij vitamineweb.nl ?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• iemand ervaring met bestellen bij vitamineweb.nl ?

Goedemiddag beste BN-ers.

Ik zou graag horen of jullie weleens bij www.vitamineweb.nl hebben besteld.
    Ik heb eind vorig jaar een bestelling gedaan twv Eur 90 maar tot op heden heb ik niks gestuurd gekregen en als ik met hen bel dan wordt er niet opgenomen.

Ik heb inmiddels wel een paar mails ontvangen van ze, zoals de melding dat de zending op 8 januari verzonden wou worden, maar de levering is nog altijd niet ontvangen en ik begin me nu een beetje ongerust te maken.....

Iemand bekend met deze webshop? Ze zijn gevestigd in Huizen...

thnx
    cam

Alsof de duivel ermee speelt....

Pakket komt echt NET binnen.

/slotje

Comment

Heeft wel lang geduurd dan
      BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg

Comment

Ik had er naar toe gereden

Meestal als je mensen met het probleem confronteert in real life, zijn er opeens zoveel oplossingen.
        Stop sitting back thinking, saying yeah man that 'd be cool, that 'd be cool, I want to be this I want to be that, grab your fucking nuts and be it!!

Comment

Originally posted by Guusd View Post
          Heeft wel lang geduurd dan
          Inderdaad, eigenlijk ook enorm aso. Dat je jezelf een webwinkel durft te noemen met zulke levertijden lol.

Comment

Beste Leden,

De webwinkel Vitamineweb.nl heeft sinds Mei 2013 een nieuwe eigenaar. Deze levertijden/vertragingen komen niet meer voor. Dit om eventuele twijfels bij potentiële klanten weg te nemen.

Met sportieve groet,

Team van Vitamineweb

Comment

Originally posted by Vitamineweb View Post
              Beste Leden,

De webwinkel Vitamineweb.nl heeft sinds Mei 2013 een nieuwe eigenaar. Deze levertijden/vertragingen komen niet meer voor. Dit om eventuele twijfels bij potentiële klanten weg te nemen.

Met sportieve groet,

Team van Vitamineweb
              ''

zo hebben jullie lang over na moeten denken
              ik had al op de stoep gestaan
              Remember the pain you feel today, will be the strenght you feel tomorrow!!!!!

Comment

Jullie zijn niet van die vlotte of wel.. 9 maanden later.
                Mind is everything.

Comment

Hahahahhahahahaha ze proberen het goed te praten.
                  Hard work Pays off!

Comment

Trouwens jullie zijn duur, en dan ook nog prijzen excl btw.
                    Hard work Pays off!

Comment

Sinds de nieuwe eigenaar leveren wij de producten uitsluitend uit voorraad. De prijzen zijn overigens inclusief BTW.

Comment

Wow, ik zag dat jullie ook hele speciale weightgainers hebben waar je niet dikker van wordt ondanks een kcal toename van 1000 kcal bovenop wat men nu eet.

WeightgainersVoor sommige sporters is simpelweg lastig om snel in (spier)massa aan te komen. De weightgainers van Vitamineweb.nl bieden hier uitkomst. Onze gainers zijn onmisbaar als u snel en verantwoord zwaarder wilt worden. Door de effectieve samenstelling van eiwitten en koolhydraten kunt u met onze supplementen de calorie inname verhogen met maar liefst 1000(!) calorieën per dag zonder daarbij dikker te worden. Zo krijgt u gemakkelijk en snel extra calorieën binnen en ziet u binnen enkele weken resultaat.
                        Als ik die eerder had ontdekt... (j/K).
                        -------------------------------------

Nog eentje:

Hoe zou de ultieme mass gainer er uit zien? Het moet sowieso een calorieenbom zijn met een ideale proteine-koolhydraatverhouding. Daarnaast wil je weinig suiker en weinig verzadigd vet. De mass gainer moet jouw lichaamsgewicht met minimaal 5-6 kg per maand laten toenemen. Er zijn honderden mass gainers te krijgen, maar hoeveel kun jij er opnoemen die aan bovenstaand profiel voldoen? Wanneer je zoekt naar de ultiema mass gainer dan heb je deze nu gevonden: Ultra Mass. Een beter product zul je niet vinden.

De voordelen van Ultra Mass

· Groei door een optimale proteine-koolhydraat verhouding.
                        · Groei door 42 gram proteine per serving.
                        · Groei door een proteinemix bestaande uit wpi, wpc, mc en mpi.
                        · Groei door suikervrije koolhydraten.
                        · Groei door 912 kcal per serving.
                        Wow, 5-6 kilo gewichtstoename per maand en je wordt er niet dikker van. Dat zijn even denken, 60-72 kilo spiermassa in een jaar (en dat zonder dikker te worden). Olympia here I come!!!.

En ook nog zonder suikers. Kijk ik op de verpakking....
                        Zijn alle koolhydraten afkomstig uit: Dextrose, maltodextrin en fructose. Laat dit nou alle drie suikers zijn...

More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

Originally posted by dynobet View Post
                          Wow, ik zag dat jullie ook hele speciale weightgainers hebben waar je niet dikker van wordt ondanks een kcal toename van 1000 kcal bovenop wat men nu eet.

[/FONT][/COLOR][/h]Als ik die eerder had ontdekt... (j/K).

Nog eentje:

Wow, 5-6 kilo gewichtstoename per maand en je wordt er niet dikker van. Dat zijn even denken, 60-72 kilo spiermassa in een jaar (en dat zonder dikker te worden). Olympia here I come!!!.

Zijn alle koolhydraten afkomstig uit: Dextrose, maltodextrin en fructose. Laat dit nou alle drie suikers zijn...

Hahaha.

De volgende post van vitamineweb komt nu waarschijnlijk over weer een half jaar van de nieuwste eigenaar!
                          DIVIDE ET IMPERA

Comment

Bedankt voor het melden Dynobet. De productbeschrijvingen zijn destijds aangeleverd door de groothandel. Wij zullen de informatie nog eens doornemen en waar mogelijk aanpassen.

Comment

Originally posted by dynobet View Post

[/FONT][/COLOR][/h]Als ik die eerder had ontdekt... (j/K).

Nog eentje:

Hmm interessant, nooit geweten dat malto dextrine ook suikers zijn.. Heb destijds een 1 kg emmer malto dextrine gekocht bij body en fitshop en die vermelden dat dit complexe koolhydraten zijn. Na mij wat ingelezen te hebben zijn complexe koolhydraten geen suikers en snelle koolhydraten wel suikers.
                              Is malto dextrine dan dus wel een snelle suiker en verkoopt body en fitshop producten onder misleidende informatie/foutieve informatie ? Of sla ik de plank nu volledig mis.

Zoals ik al zei, heb er niet veel verstand van maar ben wel benieuwd of je mij dit uit kan leggen dyno

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X