Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
ik las op de vorige pagina dat je denkt da boven parallel squatten veiliger is.....
parallel en dieper squatten is mits correcte uitvoering veel beter voor je knieen dan erboven blijven..
doe je opzoek werk, het is pure wetenschap. en elke persoon die iets kent van anatomie en deftig trainen weet dit ( misschien niet je lokale gymcoach)
succes
hij zegt toch dat hij juist wel dieper squat, met minder gewicht
pimmez...heb sinds gisteren ook een soort geluid in mijn knieen. Moeilijk uit te leggen, het lijkt een beetje op..alsof je in sneeuw loopt..schurend...maar goed, heb verder geen pijn. Alleen met trap aflopen wel, maar dit heb ik al langer dus staat hier los van denk ik. Dus een vreemd geluid, zonder pijn wanneer ik door mijn knieeen ga. Ben benieuwd. Hoe lang heb jij dit?
Buy cenforce 150 mg online is a popular medication used to treat erectile dysfunction (ED), containing sildenafil citrate, the same active ingredient...
Let's brainstorm a discussion around pediatric nursing dissertation topics. The ever-evolving landscape of child healthcare presents numerous opportunities...
Cenforce is a popular medication used to treat erectile dysfunction (ED) in men. As a widely recognized brand, it contains Sildenafil Citrate, the same...
Comment