Knarsend/krakend geluid knie na been training

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by jjj7797 View Post
    ik las op de vorige pagina dat je denkt da boven parallel squatten veiliger is.....

parallel en dieper squatten is mits correcte uitvoering veel beter voor je knieen dan erboven blijven..
    doe je opzoek werk, het is pure wetenschap. en elke persoon die iets kent van anatomie en deftig trainen weet dit ( misschien niet je lokale gymcoach)

succes

hij zegt toch dat hij juist wel dieper squat, met minder gewicht

Comment

Originally posted by Geert T View Post
      hij zegt toch dat hij juist wel dieper squat, met minder gewicht
      Dit dus.
      Wel opvallend is het feit dat het nu kraakt aan de buitenzijde van m'n knie, waar het gister nog de binnenkant was. Hoe het komt.. Geen idee
      BP: 6x80
      SQ: 6x135

Comment

pimmez...heb sinds gisteren ook een soort geluid in mijn knieen. Moeilijk uit te leggen, het lijkt een beetje op..alsof je in sneeuw loopt..schurend...maar goed, heb verder geen pijn. Alleen met trap aflopen wel, maar dit heb ik al langer dus staat hier los van denk ik. Dus een vreemd geluid, zonder pijn wanneer ik door mijn knieeen ga. Ben benieuwd. Hoe lang heb jij dit?

Comment

Ja had ik ook, het is ondertussen alweer een tijdje weg.. dus weet niet wat het was..
          BP: 6x80
          SQ: 6x135

Comment

Originally posted by Pimmez View Post
            Dit dus.Wel opvallend is het feit dat het nu kraakt aan de buitenzijde van m'n knie, waar het gister nog de binnenkant was. Hoe het komt.. Geen idee
            Gast hij zegt toch in een ander topic. Leer lezen man

edit: Geert T ook
            Last edited by IvySection; 01-03-2013, 00:33.
            Geen woorden, maar daden.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
            X