35 en wedstrijd !!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• 35 en wedstrijd !!

Heeft het voor een 35 jarige zin om te gaan trainen voor wedstrijden ? Het houdt in iedergeval mijn motivatie hoog, terwijl ik het mss niet eens aandurf om op het podium te staan.
    Of heeft het bij voorbaat weinig zin om tegen 16+ - 25ers te strijden?
    Goed gejat is het halve werk!

Originally posted by east1977 View Post
    Heeft het voor een 35 jarige zin om te gaan trainen voor wedstrijden ? Het houdt in iedergeval mijn motivatie hoog, terwijl ik het mss niet eens aandurf om op het podium te staan.
    Of heeft het bij voorbaat weinig zin om tegen 16+ - 25ers te strijden?
    Everything is possible my friend. Wat zijn je huidige stats en hoe lang train je al?
    "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

ik train sinds juli 2012 en mijn huidige stats zijn
      86 kilo
      19% vet
      1.70
      kwam van 87 kilo 24% vet is dus nog niet veel vanaf

BP 1x95 kilo
      DL 1x130 kilo
      Squat 1x100 kilo

sinds 3,5 week begonnen met starting strenght.

Merk dat het wel wat moeilijker is en langer duurt dan toen ik ook nog 16-18 jaar was.

Comment

70 Year Old Body Builder - YouTube

deze man is 2x zo oud, no excuses
        ''Life isn't about waiting for the storm to pass, it's about dancing in the f*ing rain.'' - Greg Plitt.

Comment

oke je hebt gelijk no excuses gewoon er voor gaan alleen nog een goed plan bedenken haha

Comment

goede voeding en een goed schema will do the trick
            ''Life isn't about waiting for the storm to pass, it's about dancing in the f*ing rain.'' - Greg Plitt.

Comment

I know heb ik ook en het gaat ook wel de goede richting op alleen voor mijn gevoel trager dan heel wat jaartjes terug en heb net ff overal wat langer last van.

Zie nu ook wel het verschil, voelde mezelf eigenlijk helemaal niet oud, maar als ik zie hoe sommige gasten van 16+ gaan denk ik wel eens hmmm... daar sta ik dan.

Comment

je traind net weer een half jaar, dus verwacht geen wonderen... en door een hoge vet % lijkt alles ook minder snel te gaan
                Een dag niet getraind...

Comment

De meeste bbers zijn op hun top op jouw leeftijd
                  Train hard or go hormone

Comment

De meeste masters (oudere leeftijdsklasse) zijn volgens mij ouder? Ik weet niet eens of je daar al tussen hoort.
                    Passion is: pushing yourself when no one else is around

Comment

Ik heb wel het idee dat ik er nu heel hard voor moet werken om een beetje progressie te maken, terwijl mijn tijd zo beperkt is. Gelukkig heb ik mijn vrouw wel mee kunnen krijgen en steunt ze me wel qua voeding en vind ze het niet erg dat ik veel met KT bezig.
                      Maar wat is nou eigenlijk het grootste verschil als je nog wat jonger bent en nu bv. mijn leeftijd ?

Comment

ik ben 50, pas 2 jaar geleden begonnen met trainen, daarvoor niks aan sport gedaan.
                        Ik wil in 2014 meedoen aan een wedstrijd en ik wil winnen

no excuses my friend, everything is possible
                        ik zal nooit meer zeggen dat ik geen buikspieren heb

Comment

Ik zoek ook geen excuses, want wil sowieso hard trainen en er heel voor doen en laten, alleen lachen ze ( mn vrouw en dochters) me nog weleens uit
                          en dat ik al op mn retour ben, dus was zelf ook een beetje in dubio geraakt.

Comment

Originally posted by east1977 View Post
                            Ik heb wel het idee dat ik er nu heel hard voor moet werken
                            Bij niemand gaat het vanzelf... al denken we dat natuurlijk allemaal dat het voor andere mensen wel geldt.
                            Passion is: pushing yourself when no one else is around

Comment

Voor wie wil je op het podium staan en wat levert het je op ?

Deze vragen zijn niet kritisch gedoeld maar meer voor jezelf te beantwoorden of je het echt wil.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X