35 en wedstrijd !!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Ga ik ook maar eens proberen
    Goed gejat is het halve werk!

Comment

Net meteen de hele docu gezien. Amazing gewoon, en dat in 6 maanden. Jammer dat ze niet meer bij het mentale hebben uitgelegd.
      "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

Originally posted by east1977 View Post
        Heeft het voor een 35 jarige zin om te gaan trainen voor wedstrijden ? Het houdt in iedergeval mijn motivatie hoog, terwijl ik het mss niet eens aandurf om op het podium te staan.
        Of heeft het bij voorbaat weinig zin om tegen 16+ - 25ers te strijden?

Waarom zou dat bij voorbaat al geen zin hebben?
        Ikzelf ben 55 en draai gewoon nog n wedstrijd mee hoor (en hoop m nog te winnen ook)

Comment

Wauw!!

Ik was gisteren op de sportschool en zag die jonge gasten en keek naar mezelf en dacht hmmm gaat dat m nog wel worden. Natuurlijk doe ik het in de eerste plaats voor mezelf maar heb graag een extra motivatie door mezelf iets op te leggen want ik ben dan wel iemand om er dan ook echt voor te gaan.
          Maar dan train jij ook al heeeel wat jaartjes ??
          Goed gejat is het halve werk!

Comment

Ik word volgende maand ook 35, maar ik voel dat ik nog lang mee kan en zie er nu beter uit dan in m'n 20'er jaren. Ik ben tot nu toe nog niet eerder zo sterk, zwaar en droog geweest, dus het kan wel degelijk!

Go for it!!

Comment

Originally posted by Nocerino View Post
              Net meteen de hele docu gezien. Amazing gewoon, en dat in 6 maanden. Jammer dat ze niet meer bij het mentale hebben uitgelegd.
              Dat mentale is voor iedereen anders. Ik vind dat ze het vrij goed laten zien hoe moeilijk hij het heeft
              BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg

Comment

Nee bedoel het dagelijks leven. Werk, gezin etc. volgens mij heeft zo een wedstrijdprep een veel grotere impact en was daar wel benieuwd naar.

Heb je ook zulke docu's over bijvoorbeeld vrouwen?
                "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

Ga er voor east!
                  keep the focus going!

Comment

Originally posted by Dinky Toy View Post
                    oow ik ken dat wel hoor.. je omgeving die zegt... ja, maar jij wordt al wel een dagje ouder

me hoela... ik ga toch niet alvast achter de geraniums zitten omdat er misschien ooit een dag komt dat het allemaal wat minder wordt!
                    Zo is dat!
                    "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                    X