Vraagjes homegym!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Faabjan View Post
    Speur o.a. marktplaats eens af.
    Het ging vooral om die vraag van, mis je de gym niet maar klopt ga ik wel ff doen tegen die tijd. Eergister besloten te verhuizen en ik wilde het altijd al maar geen ruimte. Dus nu zit ik echt zwaar eraan te denken.

Comment

Ik heb thuis alles gehad, me werk was fitnessapparatuur ontwikkelen erc dus ik had alles, heb er 2 keer mee getraint.
      Geef mij maar een sportschool.
      "You are what you eat..."
      That's strange I don't think I've eaten any sexy beasts today...

Comment

Hej rob, specifieke reden voor of? Want dat vroeg ik me dus af. Of er veel mensen waren die dat hadden

Comment

Heerlijk thuistrainen wil nooit meer anders, voor goede 1000euro ben je klaar, mag hopen dat je dat wel verdient met je bedrijf, hoef je hem ook niet te verkopen

Comment

Thuis trainen vergt wel wat meer discipline. Een maandelijkse contributie en alles betalen overtuigd toch wat sneller. Al hebben velen ook daar schijt aan en sponsoren hun sportschool als het ware. En je moet je ook echt afsluiten zodat je niet afgeleid wordt als de tv gaat of iemand aanbelt. Sport tijd is gewoon jouw tijd.

Voordeel van thuis trainen vind ik dat er geen reis tijd is dat je weerhoud. Je hebt bent zo omgekleed en kan aan de slag. Shakes, eten, je eigen muziek. Niemand die je spullen onnodig bezet houdt en je kan gewoon doorgaan zonder onderbrekingen.

Comment

Thuis trainen bevalt mij ook super! Je kan elk moment gaan trainen, geen last van spitsuren in de gym, geen reistijd!
              Minpunt van thuis trainen dat je geen spotter hebt en het praatje met anderen!
              I may not be there yet, but i'm closer than I was yesterday

Comment

Originally posted by xBrian View Post
                Ik heb,
                BodyCraft F603 Incline Bench

BodyCraft F430 Power Rack

PowerMark 315 Squat Rack
                Deze had ik voordat ik me power rack had.

Kroon OB-20 Dumbbell-bar

Kroon Olympische halterstang (180 cm)

Kroon OP-02 Plate tree

Barbarian chin-up bar wandmodel - Fitness Seller
                Gebruik ik niet meer.

Lat machine met een hoop trainingsgrepen.
                200kg schijven, Kettlebels, ez bar 30mm, nog wat 30mm stangen en schijven.

Wat was ik kwijt, tussen de 1500 en 2000 denk ik zo.

Het moet wel kunnen op een betonnen vloer.

Ik mis de gym persoonlijk niet, maar train nu al best een tijdje thuis dat ik niet anders gewend ben.

Brian,

Die Kroon OB-20 Dumbbell-bar die je hebt, tot hoeveel kg kun je die in de praktijk belasten? (met nog een goede ROM etc). Bijv, voor dumbbell presses en DB rows

Comment

Originally posted by quibus View Post
                  Heerlijk thuistrainen wil nooit meer anders, voor goede 1000euro ben je klaar, mag hopen dat je dat wel verdient met je bedrijf, hoef je hem ook niet te verkopen
                  Tis crisis he haha, maar ok moet wel lukken ja.

Tnx voor de reacties

Comment

Originally posted by Dexie View Post
                    Tis crisis he haha, maar ok moet wel lukken ja.

Tnx voor de reacties
                    Wat voor bedrijfje heb je dan?

Comment

In hosting oplossingen en VoIP telefonie.

Comment

Originally posted by Dexie View Post
                        In hosting oplossingen en VoIP telefonie.
                        Doe je goed zo jong, leuk!

Comment

Originally posted by Sjappie_ View Post
                          Brian,

Die Kroon OB-20 Dumbbell-bar die je hebt, tot hoeveel kg kun je die in de praktijk belasten? (met nog een goede ROM etc). Bijv, voor dumbbell presses en DB rows
                          Er staat, Belastbaarheid: 80kg. Heb er nog niet zoveel opgehad hoor
                          keep the focus going!

Comment

Originally posted by Sjappie_ View Post
                            Brian,

LIgt er ook maar net aan welke schijven jij erop doet. MEer schijven van 5, of eentje van 20 maakt een enorm verschil in handelbaarheid.
                            "People laugh and call me lazy, while they twit around in their three-hour workout making zero progress. Sometimes, instead of what you do in the weight room, it's what you don't do that will lead to success."

Comment

thuis trainen is voor mij ook een win situatie .

nergens bij me in de buurt een deftige gym ( losse gewichten , powerrack etc..)

alleen smith maschine onzin , en toestellen . en ook nog eens veel te duur want je krijgt sauna etc... er gratis bij !

ik train thuis , 45 min tot 1uur . eigen muziek , eigen spiegel . niet wachten tot aan een oefening .

Nadelen : mijn zolder heeft geen issolatie , nu tegen het vriespunt opwarmen is een hel !!! moet mijn mond bedekken met een sjaal

: ik heb geen spotter , en als ik van oefening wissel moet ik die verrekte haltertjes iedere keer uit elkaar rollen . ook mijn powerrack hoger en lager zetten is soms vervelend omdat je de haken moet vastschroeven . ook nog een frustratie , aan mijn powerrack zit een lat pully , maar doordat mijn rack niet vaststaat shuift het soms naar voren als ik rows doe of bicep cable curls zittend
                              You gotta love yourself ! If you've been training for more then a year and your afraid to show your muscle then ... WHY are you doing it for ? Thats like being a millionaire and still homeless Kali Muscle

The upper back is the new chest Defranco

Comment

Originally posted by mascotte View Post
                                thuis trainen is voor mij ook een win situatie .

nergens bij me in de buurt een deftige gym ( losse gewichten , powerrack etc..)

alleen smith maschine onzin , en toestellen . en ook nog eens veel te duur want je krijgt sauna etc... er gratis bij !

ik train thuis , 45 min tot 1uur . eigen muziek , eigen spiegel . niet wachten tot aan een oefening .

Nadelen : mijn zolder heeft geen issolatie , nu tegen het vriespunt opwarmen is een hel !!! moet mijn mond bedekken met een sjaal

: ik heb geen spotter , en als ik van oefening wissel moet ik die verrekte haltertjes iedere keer uit elkaar rollen . ook mijn powerrack hoger en lager zetten is soms vervelend omdat je de haken moet vastschroeven . ook nog een frustratie , aan mijn powerrack zit een lat pully , maar doordat mijn rack niet vaststaat shuift het soms naar voren als ik rows doe of bicep cable curls zittend

Wat voor een power rack heb jij dan?
                                Purist
                                Verzuren zonder kuren
                                ...ilse weet alles...

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X