Originally posted by Faabjan
View Post
Vraagjes homegym!
Collapse
X
-
Thuis trainen vergt wel wat meer discipline. Een maandelijkse contributie en alles betalen overtuigd toch wat sneller. Al hebben velen ook daar schijt aan en sponsoren hun sportschool als het ware. En je moet je ook echt afsluiten zodat je niet afgeleid wordt als de tv gaat of iemand aanbelt. Sport tijd is gewoon jouw tijd.
Voordeel van thuis trainen vind ik dat er geen reis tijd is dat je weerhoud. Je hebt bent zo omgekleed en kan aan de slag. Shakes, eten, je eigen muziek. Niemand die je spullen onnodig bezet houdt en je kan gewoon doorgaan zonder onderbrekingen.
Comment
-
Originally posted by xBrian View PostIk heb,
BodyCraft F603 Incline Bench
BodyCraft F430 Power Rack
PowerMark 315 Squat Rack
Deze had ik voordat ik me power rack had.
Kroon OB-20 Dumbbell-bar
Kroon Olympische halterstang (180 cm)
Kroon OP-02 Plate tree
Barbarian chin-up bar wandmodel - Fitness Seller
Gebruik ik niet meer.
Lat machine met een hoop trainingsgrepen.
200kg schijven, Kettlebels, ez bar 30mm, nog wat 30mm stangen en schijven.
Wat was ik kwijt, tussen de 1500 en 2000 denk ik zo.
Het moet wel kunnen op een betonnen vloer.
Ik mis de gym persoonlijk niet, maar train nu al best een tijdje thuis dat ik niet anders gewend ben.
Brian,
Die Kroon OB-20 Dumbbell-bar die je hebt, tot hoeveel kg kun je die in de praktijk belasten? (met nog een goede ROM etc). Bijv, voor dumbbell presses en DB rows
Comment
-
-
Originally posted by Sjappie_ View PostBrian,
Die Kroon OB-20 Dumbbell-bar die je hebt, tot hoeveel kg kun je die in de praktijk belasten? (met nog een goede ROM etc). Bijv, voor dumbbell presses en DB rowskeep the focus going!
Comment
-
Originally posted by Sjappie_ View PostBrian,
Die Kroon OB-20 Dumbbell-bar die je hebt, tot hoeveel kg kun je die in de praktijk belasten? (met nog een goede ROM etc). Bijv, voor dumbbell presses en DB rows"People laugh and call me lazy, while they twit around in their three-hour workout making zero progress. Sometimes, instead of what you do in the weight room, it's what you don't do that will lead to success."
Comment
-
thuis trainen is voor mij ook een win situatie .
nergens bij me in de buurt een deftige gym ( losse gewichten , powerrack etc..)
alleen smith maschine onzin , en toestellen . en ook nog eens veel te duur want je krijgt sauna etc... er gratis bij !
ik train thuis , 45 min tot 1uur . eigen muziek , eigen spiegel . niet wachten tot aan een oefening .
Nadelen : mijn zolder heeft geen issolatie , nu tegen het vriespunt opwarmen is een hel !!! moet mijn mond bedekken met een sjaal
: ik heb geen spotter , en als ik van oefening wissel moet ik die verrekte haltertjes iedere keer uit elkaar rollen . ook mijn powerrack hoger en lager zetten is soms vervelend omdat je de haken moet vastschroeven . ook nog een frustratie , aan mijn powerrack zit een lat pully , maar doordat mijn rack niet vaststaat shuift het soms naar voren als ik rows doe of bicep cable curls zittendYou gotta love yourself ! If you've been training for more then a year and your afraid to show your muscle then ... WHY are you doing it for ? Thats like being a millionaire and still homeless Kali Muscle
The upper back is the new chest Defranco
Comment
-
Originally posted by mascotte View Postthuis trainen is voor mij ook een win situatie .
nergens bij me in de buurt een deftige gym ( losse gewichten , powerrack etc..)
alleen smith maschine onzin , en toestellen . en ook nog eens veel te duur want je krijgt sauna etc... er gratis bij !
ik train thuis , 45 min tot 1uur . eigen muziek , eigen spiegel . niet wachten tot aan een oefening .
Nadelen : mijn zolder heeft geen issolatie , nu tegen het vriespunt opwarmen is een hel !!! moet mijn mond bedekken met een sjaal
: ik heb geen spotter , en als ik van oefening wissel moet ik die verrekte haltertjes iedere keer uit elkaar rollen . ook mijn powerrack hoger en lager zetten is soms vervelend omdat je de haken moet vastschroeven . ook nog een frustratie , aan mijn powerrack zit een lat pully , maar doordat mijn rack niet vaststaat shuift het soms naar voren als ik rows doe of bicep cable curls zittend
Wat voor een power rack heb jij dan?PuristVerzuren zonder kuren
...ilse weet alles...
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 62.5kg 12x
1 sec paused safety bar squat:
- 91kg 2x
Wide grip...-
Kanaal: Trainingslogjes
6 uur geleden -
-
door romankenndyParasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
9 uur geleden -
-
door ShuconaRodShuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
-
Kanaal: Algemeen
1 day ago -
-
door MillerTilanBreng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...2 dagen geleden
-
door harryjkevin0Precise research, critical thinking, and outstanding writing abilities are necessary for success in MBA education. An MBA Assignment Writing Service provides...
-
Kanaal: Algemeen
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 63.5kg 2x6
Safety bar back extension:
- 35kg 4x
- 20kg 15x
Push...-
2 dagen geleden -
-
door wdenis2212Managing glaucoma doesn’t have to be expensive. At HealthMedsRX, you can find affordable and effective solutions like Bimatoprost eye drops to help reduce...
-
Kanaal: Gezondheid en uiterlijk
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
SSB squat:
- 80kg 10x
Mentaal kon ik niet verder / chicken. Volgende keer naar minimaal 15x.
One legged...-
5 dagen geleden -
-
door flotillaiotXML data may be considered one of the advances or innovations emanating from advancements in GPS tracking software. GPS tracking software presented its...5 dagen geleden
Tag Cloud
Collapse
Comment