Afzetterij

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Afzetterij

Ik zat even wat rond te kijken op internet toen ik dit tegen kwam. Een vriend van me heeft er ooit een fiets besteld en gelijk teruggestuurd (vanwege de super slechte kwaliteit) waarna het weken duurde voordat hij zn geld terug kreeg.

https://www.koopgoedkoop.nl/halterbank-xl

Check die max. belastingen:
    Max.belasting: Curlpull: 50 kg
    Max.Legcurl: 30 kg
    Max.Latissimuspull: 60 kg
    Max.Benchpress: 70 kg
    Max.armbelasting butterfly: 30 kg

Zeer stevige en stabiele halterbank. De halterbank is eenvoudig te monteren, en in te klappen zodat u hem makkelijk op kunt bergen. De halterbank is geschikt voor training van verschillende spiergroepen.

Zeer stevig! WTF!
    Dit ding is zelfs voor mijn dode oma van 101 jaar oud te slap. Dit is nog inferieurder dan Chinese kwaliteit. Ik vraag me af hoe men deze producten durft te verkopen. Die fiets was ook echt een gammel rotding dat je liever zelf voor 3 euro aan een junk verkoopt. Dat dit wettelijk gezien verkocht mag worden.
    Last edited by Gus; 19-01-2013, 03:41.
    BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg

Guusd,
    Je hebt helemaal gelijk kerel, maar wat mag je verwachten voor die prijs?

Comment

Ik zie t probleem niet, vooral die 30kg leg press kan ik nog wel ff mee vooruit!
      Passion is: pushing yourself when no one else is around

Comment

Originally posted by Patriciaaa View Post
        Ik zie t probleem niet, vooral die 30kg leg press kan ik nog wel ff mee vooruit!
        Tuurlijk Patje

Maarruhh er staat geen leg press meisje, maar legcurl..
        Ennuhh, daar (30kg) ben jij ook al even aan voorbij he?

Ik weet zeker, dat als jij bezig gaat? Jij dat bankje opvouwd en verkreukeld.

Comment

"Zeer stevig" speelt wel mooi in op het ego van de thuisfitnesser. Er zijn genoeg mensen die fitnessen omdat t "moet", of een andere reden waardoor ze geen moeite in trainen en theorie stoppen.
          Commercieel gezien zal die doelgroep ook wel aantrekkelijker zijn, dus dan is t dubbele winst

Originally posted by Knulletje View Post
          Tuurlijk Patje

Maarruhh er staat geen leg press meisje, maar legcurl..
          Ennuhh, daar (30kg) ben jij ook al even aan voorbij he?

Ik weet zeker, dat als jij bezig gaat? Jij dat bankje opvouwd en verkreukeld.
          Je moet een beetje creatief zijn met die dingen...
          Attached Files
          Last edited by Patriciaaa; 19-01-2013, 04:41.
          Passion is: pushing yourself when no one else is around

Comment

Drama topic om niks.
            Ding kost ten eerste geen reet, maar het is afzetterij omdat er staat dat hij zeerstevig is?
            focus on progression at all times, so when you are able to, load the bar.

Comment

Goed topic!
              "You are what you eat..."
              That's strange I don't think I've eaten any sexy beasts today...

Comment

Originally posted by Teddek View Post
                Drama topic om niks.
                Ding kost ten eerste geen reet, maar het is afzetterij omdat er staat dat hij zeerstevig is?
                Nee, omdat hij onderhand al inelkaar zakt als je er op gaat zitten. Laat staan dat je een oefening doet

Comment

terug sturen dat ding
                  focus on progression at all times, so when you are able to, load the bar.

Comment

Dat spul is anders prima voor de meeste beginnende fitnessers, het gaat iig langer mee dan het doorzettingsvermogen......

dus oplichting?, eerder goed over nagedacht...
                    .........SQ 1x250 / 3x230, DL 1x265, BP 1x170........
                    There is no failure except in no longer trying

Comment

Originally posted by Teddek View Post
                      terug sturen dat ding
                      Ik heb dat ding ook niet besteld hoor Een vriend van me heeft er ooit een fiets besteld en gelijk terug gestuurd. Duurde een paar maanden voor hij zn geld terug kreeg.

Comment

Max belasting 70 kg benchpress. In feite staat daar gewoon heel eerlijk: dit ding zijgt in elkaar als je er stiekem te lang naar gluurt. Als je 20 kg weegt en een dumbell hebt, dan kun je met deze unit een week vooruit.
                        Daarom snap ik ook nooit mensen die retegoedkope troep kopen, en dan achteraf klagen dat het troep is.
                        "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
                          Max belasting 70 kg benchpress. In feite staat daar gewoon heel eerlijk: dit ding zijgt in elkaar als je er stiekem te lang naar gluurt. Als je 20 kg weegt en een dumbell hebt, dan kun je met deze unit een week vooruit.
                          Daarom snap ik ook nooit mensen die retegoedkope troep kopen, en dan achteraf klagen dat het troep is.
                          Zelfde reden dat mensen zich laten oplichten, ze willen o zo graag voor een dubbeltje op de eerste rij zitten.
                          mijn pa zegt altijd als iets te mooi.lijkt om waar te zijn dan.is dat het meestal ook.

Comment

Uw pa is een wijs man!
                            "GTL. Gym, tan, laundry. That's what it's all about."

Comment

k heb dit bankje en valt best mee hoor.. Die belasting van de barbell is sws 100 kg want daar deed ik altijd squats mee.. En heb die gebencht dus kan ook. Een legcurl iets van 40 kg dus is ook bullshit..
                              Don't ever let somebody tell you, you can't do something.
                              People can't do something themselves, they wanna tell you, you can't do it.
                              BP: 1x120 kg SQ:1x190 kg DL: 1x200 kg

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X