Betaalbare Hometrainer

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Hoe een topic met een simpele vraag over een hometrainer, toch kan verzanden in oeverloos gezever en gezeik..... Iedere keer verbaas ik me daarover.

@ts, zelf zou ik (zoals eerder werd gezegd) voor hetzelfde bedrag een 2e hands apparaat kopen dat een zwaardere kwaliteit heeft. Daar ga je meer plezier aan beleven dan het apparaat dat je nu op het oog hebt.

Comment

Wat denken jullie van deze. Kan hem bij één kennis voor 100 op de kop tikken.

5 jaar oud met computertje vr km.

Dunlop Z-11-B » Specificaties van deze Spinningbike.
      Yes love, I'm able to turn stones into flowers!!!

Verlichting is houden van jezelf!!!

Comment

Let wel op dat het een spinningfiets is en geen hometrainer.

Comment

Originally posted by erik1982 View Post
          Let wel op dat het een spinningfiets is en geen hometrainer.
          Ja... is één spinningfiets dan minder goed?

Want ik dacht, als amateur, dat je daar je buikspieren en rugspieren meer mee activeert door ze in houding te houden. En dat o.a. je kuiten ook meer mee activeert.

Wat is jouw idee hierover?

Comment

Originally posted by Faabjan View Post
            Dure fiets, ik zou ook eens marktplaats kijken.
            Ja idd. Zulke dingen staan snel in de weg, er zijn genoeg mensen die het al voldoende vinden als je dat ding van hun zolder vandaan haalt, ongeacht hoeveel die nog waard is. Is alleen niet echt het tijdstip daarvoor, omdat half Nederland nog geloof heeft in hun goede voornemens
            Passion is: pushing yourself when no one else is around

Comment

Originally posted by spaake View Post
              Ja... is één spinningfiets dan minder goed?

Want ik dacht, als amateur, dat je daar je buikspieren en rugspieren meer mee activeert door ze in houding te houden. En dat o.a. je kuiten ook meer mee activeert.

Wat is jouw idee hierover?
              een spinningfiets is niet beter of slechter dan een hometrainer, maar het is een ander type fiets. Op een spinningfiets heb je meet mogelijkheden qua houdingen en dus ook in de activeren spiergroepen.

Wanneer je het leuk vind om te variëren in houdingen en weerstanden tijdens het fietsen dan is een spinningfiets een prima keuze. Of de fiets die jij kunt kopen goed is, weet ik niet.

Comment

Originally posted by Patriciaaa View Post
                Ja idd. Zulke dingen staan snel in de weg, er zijn genoeg mensen die het al voldoende vinden als je dat ding van hun zolder vandaan haalt, ongeacht hoeveel die nog waard is. Is alleen niet echt het tijdstip daarvoor, omdat half Nederland nog geloof heeft in hun goede voornemens
                Voor mij staat het niet in de weg en ik heb er dringend één nodig. Snap die aankoop ook niet als je hem niet gebruikt. Maar goed... lang leven 2de hands artikelen die nog nieuw zijn.

Comment

een spinningfiets is niet beter of slechter dan een hometrainer, maar het is een ander type fiets. Op een spinningfiets heb je meet mogelijkheden qua houdingen en dus ook in de activeren spiergroepen.

Wanneer je het leuk vind om te variëren in houdingen en weerstanden tijdens het fietsen dan is een spinningfiets een prima keuze. Of de fiets die jij kunt kopen goed is, weet ik niet.
                  Zo'n spinning fiets zou dus mogelijk ook voor hit-training kunnen?

Heel duidelijke en opbouwende reactie. Verdient 2 duimen omhoog.

Comment

Een spinningfiets is zeker geschikt voor HIIT, Imo zelfs meer dan een hometrainer omdat je gemakkelijker kunt schakelen tussen sprints en een rustiger tempo.

Comment

Een spinningfiets is zeker geschikt voor HIIT, Imo zelfs meer dan een hometrainer omdat je gemakkelijker kunt schakelen tussen sprints en een rustiger tempo.
                      Ok cool. Enorm bedankt voor de info Erik. Zal je weten hoe die meevalt eens ik die heb. Kan die vanavond halen en zal er eens op knallen zie. Merci!

Comment

enne? al druk aant fietsen in die lamp van je?

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                        X