Agressiviteit en verzuring van de spieren.

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Agressiviteit en verzuring van de spieren.

Tijdens trainen heb ik last van woede aanvallen niet dat ik de controle verlies maar ik heb vaak de neiging om met mijn dumbells te gooien dingen kapot te slaan noem het maar op (IK train thuis dus no worries) nu heb ik daarbij ook het probleem dat ik na 45 minuten intensief trainen nog met zat adrenaline en energie zit, maar ik ben bang als ik door train dat ik dan mijn spieren laat verzuren ik heb ongeveer 2 jaar trainings ervaring opgedaan in totaal maar in het verleden moest ik geforceerd stoppen inverband met een gebroken been en pols (Scooter ongeluk haha).

Maar goed nu ben ik sinds 4-5 weken weer begonnen maar zit dus met het probleem dat ik meer wil doen dan alleen die 45minuten+ cardio het voldoet simpelweg niet mijn gevoel van voldaan.

Ik wil dus wat tips krijgen wat betreft het kunnen door trainen zonder dat ik het risico loop spierafbraak te krijgen. Mijn dieet is voor de rest in elk opzicht perfect. Ik weet dat je wel zo hard door kunt trainen met een kuur, maar ik wil helemaal niets te maken hebben met steroïde ik heb de keuze gemaakt om natural te blijven voor altijd. Plus het feit dat ik al flink wat acne heb op mijn rug en dus wil ik dat niet gaan verergeren natuurlijk

Ik hoop wat goeie tips te kunnen krijgen van jullie!

Och jij weer.. echt stoer die agressie! ga op kickbox met je praatjes.

Verder, giant sets, drop sets, supersets, hiit

Comment

Als je voeding zoals je zegt perfect is...waarom maak je je dan druk over spierafbraak? Er zijn genoeg mensen die 1.5/2 uur trainen.

Gewoon trainen zoals je zelf aanvoelt, heb je na je training het gevoel dat je nog kan, train dan volgende keer wat zwaarder of train wat langer, who cares. Spierafbraak gebeurt echt niet zo snel hoor.
      Stop sitting back thinking, saying yeah man that 'd be cool, that 'd be cool, I want to be this I want to be that, grab your fucking nuts and be it!!

Comment

Whey rage...
        Als je echt het gevoel hebt dat je dingen wil kapot gaan slaan enzo zou ik me even inschrijven voor een cursus woedebeheersing of dergelijke...

Comment

Idd, ga lekker kickboxen.
          keep the focus going!

Comment

Dankjewel jongens, maar kickboxen daar ben ik iets te oud voor. In iedergeval bedankt voor het advies, is het waar wat blue zegt? Kun je gewoon 1-2 uur trainen zonder gezeik te krijgen met verzuring?

Comment

Te oud voor, man je bent 22.

Comment

Een cursus gaat niet helpen. Volwassen worden wel lol.

Comment

Originally posted by Aphex_Predator View Post
                  Dankjewel jongens, maar kickboxen daar ben ik iets te oud voor. In iedergeval bedankt voor het advies, is het waar wat blue zegt? Kun je gewoon 1-2 uur trainen zonder gezeik te krijgen met verzuring?
                  Te oud voor kickboxen geloof je het zelf? hoe oud ben je dan wel niet..

Comment

Wie te oud is om te kickboksen is ook te oud om dumbells te gooien

Comment

Te oud? 22 jaar ben je. Ik begon op me 27ste!
                      keep the focus going!

Comment

Je kunt veel meer leren wanneer je jong bent, 22 is al oud als je iets doet vanaf jongst af aan krijg je daar later profeit van. Plus ik heb nooit beweerd dat ik een fetish heb om klappen op mijn schedel te krijgen laat staan met blessures of in de ergste gevallen kwijlend in een rolstoel te zitten leunen.

Trouwens Knul, is het goed dat ik je even een PM stuur?

Comment

roidrage

Comment

laat hem aub niet gaan kickboxen,loopt er straks weer zo'n gefrustreerd figuur rond
                            daar bedoel ik mee dat ie nu al agressief is
                            Remember the pain you feel today, will be the strenght you feel tomorrow!!!!!

Comment

Halveer de rust tussen iedere set eens, voor je het weet lig je huilend op de grond jezelf af te vragen waarom je ook al weer wilde bodybuilden.
                              Ernstig noh!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X