Tijdens trainen heb ik last van woede aanvallen niet dat ik de controle verlies maar ik heb vaak de neiging om met mijn dumbells te gooien dingen kapot te slaan noem het maar op (IK train thuis dus no worries) nu heb ik daarbij ook het probleem dat ik na 45 minuten intensief trainen nog met zat adrenaline en energie zit, maar ik ben bang als ik door train dat ik dan mijn spieren laat verzuren ik heb ongeveer 2 jaar trainings ervaring opgedaan in totaal maar in het verleden moest ik geforceerd stoppen inverband met een gebroken been en pols (Scooter ongeluk haha).
Maar goed nu ben ik sinds 4-5 weken weer begonnen maar zit dus met het probleem dat ik meer wil doen dan alleen die 45minuten+ cardio het voldoet simpelweg niet mijn gevoel van voldaan.
Ik wil dus wat tips krijgen wat betreft het kunnen door trainen zonder dat ik het risico loop spierafbraak te krijgen. Mijn dieet is voor de rest in elk opzicht perfect. Ik weet dat je wel zo hard door kunt trainen met een kuur, maar ik wil helemaal niets te maken hebben met steroïde ik heb de keuze gemaakt om natural te blijven voor altijd. Plus het feit dat ik al flink wat acne heb op mijn rug en dus wil ik dat niet gaan verergeren natuurlijk
Ik hoop wat goeie tips te kunnen krijgen van jullie!
Maar goed nu ben ik sinds 4-5 weken weer begonnen maar zit dus met het probleem dat ik meer wil doen dan alleen die 45minuten+ cardio het voldoet simpelweg niet mijn gevoel van voldaan.
Ik wil dus wat tips krijgen wat betreft het kunnen door trainen zonder dat ik het risico loop spierafbraak te krijgen. Mijn dieet is voor de rest in elk opzicht perfect. Ik weet dat je wel zo hard door kunt trainen met een kuur, maar ik wil helemaal niets te maken hebben met steroïde ik heb de keuze gemaakt om natural te blijven voor altijd. Plus het feit dat ik al flink wat acne heb op mijn rug en dus wil ik dat niet gaan verergeren natuurlijk
Ik hoop wat goeie tips te kunnen krijgen van jullie!
Comment