hoelang voor dit en paar tips graag

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by talalelh15 View Post
    Het feit dat iedereen altijd maar zegt dat die zo kort traint is altijd bullshit. Daarmee lijkt het zogenaamd impressive dat ze er zo uit zien. Zeker die overdreven progessie van mensen en zeggen dat het binnen jaar is, neem ik gewoon met een korreltje zout.

Ik train mezelf de tyfus en eet stricter dan strict en groei echt stukje bij stukje. Zal deels ook wel aan genen liggen.

ik wil me zelf verbeteren en dan zou ik niet bullshit type geloof het of niet ik vind het een normale vooruitgang 6 maande hard trainen en eten had meer verwacht jammer genoeg niet behaald

Comment

Originally posted by Neto61 View Post
      ik wil me zelf verbeteren en dan zou ik niet bullshit type geloof het of niet ik vind het een normale vooruitgang 6 maande hard trainen en eten had meer verwacht jammer genoeg niet behaald
      Wat lul je nou man.
      Ik heb je gezegd dat je in dat half jaar meer dan 8 kilo aan vvm hebt gegaint, en jij had meer verwacht?
      Iedereen zou dat willen gainen in 6 maanden!

Verbeteren kan je dit nooit meer.

Comment

Originally posted by Knulletje View Post
        Wat lul je nou man.
        Ik heb je gezegd dat je in dat half jaar meer dan 8 kilo aan vvm hebt gegaint, en jij had meer verwacht?
        Iedereen zou dat willen gainen in 6 maanden!

Verbeteren kan je dit nooit meer.

ik ben gehaast dat weet ik ook maar wie wilt na niet zijn dream body behalen in een korte termijn:P

Comment

Je hebt moeite met het lezen he, heb het niet over jou. Maar in het algemeen, dus ook dat je jou doel kan halen met 1 jaar training. Daar ben ik het dus niet helemaal mee eens.

Comment

Hey Tal, ik ben 4 maanden geleden pas begonnen whaaahahaha.

Comment

ahah wooooh echt waar, zo knap zeg wooooh. Dan kan ik dat dus ook :O. Respect voor je discpline man.

Comment

Originally posted by talalelh15 View Post
                Je hebt moeite met het lezen he, heb het niet over jou. Maar in het algemeen, dus ook dat je jou doel kan halen met 1 jaar training. Daar ben ik het dus niet helemaal mee eens.
                ik ga wel me best doen om me doel zo snel mogelijk te behalen en ik weet niet hoelang het zou duren, als je echt iets wilt moet het wel lukken tog?

Comment

ot:
                  2+ jaar ofzo.
                  Make it happen, shock everyone!

Comment

Originally posted by gain is pain View Post
                    ot:
                    2+ jaar ofzo.
                    had ik maar een garantie dat het zou lukken binnen 2 jaar:P

Comment

Ja, je zou ook eens trainen gewoon omdat je het leuk vindt......

Comment

Originally posted by emilio75 View Post
                        Ja, je zou ook eens trainen gewoon omdat je het leuk vindt......

vind ik ook anders was ik al gestopt maar je hebt wel een doel die je graag zou willen behalen

Comment

Damn wat een bruut fysiek voor 4 maand trainen "knulletje"
                          SUFFER THE PAIN OF DISCIPLINE OR SUFFER THE PAIN OF REGRET

Comment

just get your lazy ass back into the gym, eat well, train hard.. en je komt er wel.. care niet zo, stress is bad.. gewoon lekker trainen!
                            SUFFER THE PAIN OF DISCIPLINE OR SUFFER THE PAIN OF REGRET

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                            X