Ben ik zo goed bezig met Workout en voedingschema?
Collapse
X
-
-
Originally posted by Damn View PostAls je om 16.00 ook wat wilt eten kun je hier bijv. blikje tonijn ofzo doen. Eiwitten + vetten.
en als dit mijn dagelijkse behoefte is maakt dat uit als ik 80 gram
eiwit meer heb ?
Totale dagelijkse energiebehoefte: 2520 kcal
Dagelijkse behoefte eiwitten: 121 Gram
Dagelijkse behoefte vetten: 56 Gram
Dagelijkse behoefte koolhydraten: 382 Gram
Comment
-
Target aangepast 100% 2664 kcal gram gram p/m
Koolhydraten 40% 1066 kcal 266 44
Eiwitten 30% 799 kcal 166 28
Vetten 30% 799 kcal 89 15
Dit zijn je behoeften.
Doe je kwark dan naar 400 gram en dan iets meer zilvervliesrijst.
Als je paar gram meer hebt maakt het echt niet heel veel uit.
Comment
-
Originally posted by Damn View PostTarget aangepast 100% 2664 kcal gram gram p/m
Koolhydraten 40% 1066 kcal 266 44
Eiwitten 30% 799 kcal 166 28
Vetten 30% 799 kcal 89 15
Dit zijn je behoeften.
Doe je kwark dan naar 400 gram en dan iets meer zilvervliesrijst.
Als je paar gram meer hebt maakt het echt niet heel veel uit.
Comment
-
Originally posted by Duaq View PostEn ik dacht just bij brood iets anders erop zoals kip, zalm, tonijn aangezien pindakaas nogal vet is maar dat weet ik verder ook niet zeker
Pindakaas is idd vet alleen vergis je niet, dit is gezond
Vetten heb je nodig je maakt snel de fout van
Ik wil geen vet om me lichaam hebben dus eet geen vet.
Fout dus.
Als je toch op vetten gaat letten let dan op hoeveel verzadigde vetten het heeft.Chaka Chaka Boy
Comment
-
Originally posted by tommyzz View PostKip zalm en tonijn is altijd goed
Pindakaas is idd vet alleen vergis je niet, dit is gezond
Vetten heb je nodig je maakt snel de fout van
Ik wil geen vet om me lichaam hebben dus eet geen vet.
Fout dus.
Als je toch op vetten gaat letten let dan op hoeveel verzadigde vetten het heeft.
Comment
-
Originally posted by Duaq View Postsnap ik maar ik wil clean/lean bulk doen dus niet echt zichtbaar vet opbouwen en daarom dacht ik dan kom ik wel op een hoog vet aantal
Vetten in je voeding zijn erg nodig en dus moet je niet teveel bezuinigen op vetten. Vaak wordt als richtlijn gebruikt dat voor iedere kilo lichaamsgewicht je 1 gram vet per dag dient te eten. Weeg je dus 70 kilo, dan eet je per dag ongeveer 70 gram vetten.
Voor eiwitten geldt iets vergelijkbaars: de dagelijkse hoeveelheid is gerelateerd aan je lichaamsgewicht. Meestal wordt als richtlijn 2 a 3 gram eiwitten per kilo lichaamsgewicht gehanteerd.
Daarom zijn "standaard verhoudingen (zoals 50-25-25 of 40-30-30) niet aan te bevelen.Vergeet niet je lachspieren te trainen.
Comment
-
Originally posted by Dutchpride View PostToch snap ik niet hoe je met 8% bf geen abs kunt zien? Ik zit op 77 met 13% en bij mij zie je gewoon abs hoor. Kan het me niet voorstellen iig."You are what you eat..."
That's strange I don't think I've eaten any sexy beasts today...
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 120kg 0x
- 60kg 5x (pin zercher squat)
Safety bar back extension:
- 30kg 8x...-
Kanaal: Trainingslogjes
41 minutes ago -
-
door akashsingh<a href="https://yourhikes.com/forums/topic/unlock-your-intuition-a-comprehensive-guide-to-tarot-reading-courses/">https://yourhikes.com/forums/topic/unlock-your-intuition-a-comprehensive-guide-to-tarot-reading-courses/</a>...
-
Kanaal: Het Nieuws
3 uur geleden -
-
door davidsoyIt is not always easy to write a dissertation, however with the right assistance, everything turns out fine. British dissertation help is useful to guidance...
-
Kanaal: Algemeen
4 uur geleden -
-
door flotillaiotGary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...1 day ago
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzSinds afgelopen woensdag ochtend wat last van m'n schouders (voorkant). Begon rechts, dacht gewoon verkeerd gelegen. Gewoon getraind, ging prima >...
-
2 dagen geleden -
-
door arielwilsonAcademic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
-
Kanaal: Algemeen
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
5 dagen geleden -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...5 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....1 week geleden
Tag Cloud
Collapse
Comment