U mirin brah?
Nieuwe Topic's
Collapse
X
-
-
Originally posted by pescatore View PostNee wat de exacte effecten zijn, das wat anders. Don't twist words Kojak
Ik ben niet op zoek naar een discussie over dat dit niet hoort en discipline. Plat gezegd vind ik dit een sociaal iets waar ik van hou en ik wil het best beperken maar niet uitsluiten. Maar wat voor effect heeft zoiets op je week en meer nog op die dag. Heeft het bij überhaubt zin om te gaan trainen als je daarna 15 pils wegkapt? Moet je rekening houden met die caloriën de dagen erna etc etc. Hoe schadelijk is het voor spieropbouw?
Wie houd je voor de gek?sq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70
you know they can't handle us like debbies does dallas
Comment
-
Geen zoekfunctie? http://forum.bodynet.nl/dagelijkse-v...n-fitness.html snap de relevantie niet, maar goed. Vrij legitieme vraag imoBegeleiding nodig bij voeding en /of training?
Comment
-
lol check allemaal eens je eerste 10 topics, staat over het algemeen flink wat crap tussen, we zijn allemaal fris begonnen toch.
Ik heb een hele tijd in welkomsberichten een vaste post gezet, met links naar stickys, kwark, etc. maar heb er geen zin meer in, soms geef ik antwoord op een kwarkvraag en soms ook niet
Comment
-
Ach beetje alcolol kan geen kwaad, 1 glaasje wijn is geen punt.
Ik was alleen benieuwd naar het verhaal verder in dat topic, tis wat iemand zijn doel is en wat je ervoor wilt laten, ieder zijn keuze, en de een is daarin wat gedisciplineerder dan de ander"You are what you eat..."
That's strange I don't think I've eaten any sexy beasts today...
Comment
-
Originally posted by Robbie1970 View PostAch beetje alcolol kan geen kwaad, 1 glaasje wijn is geen punt.
Ik was alleen benieuwd naar het verhaal verder in dat topic, tis wat iemand zijn doel is en wat je ervoor wilt laten, ieder zijn keuze, en de een is daarin wat gedisciplineerder dan de ander
alleen is het niet te zuipen hahaChaka Chaka Boy
Comment
-
Originally posted by Robbie1970 View PostAch beetje alcolol kan geen kwaad, 1 glaasje wijn is geen punt.
Ik was alleen benieuwd naar het verhaal verder in dat topic, tis wat iemand zijn doel is en wat je ervoor wilt laten, ieder zijn keuze, en de een is daarin wat gedisciplineerder dan de ander
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door GraceAmeliaQuantitative research is used in the dissertation writing process by presenting a hypothesis and using instrumentation such as surveys and questionnaires...
-
Kanaal: Algemeen
7 uur geleden -
-
door GraceAmeliaThe capacity of an individual to express consent is influenced by several factors. Cognitive abilities, emotional state, cultural background, and external...
-
1 day ago -
-
door arielwilsonAcademic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
-
3 dagen geleden -
-
door davidsoyIt is not always easy to write a dissertation, however with the right assistance, everything turns out fine. British dissertation help is useful to guidance...
-
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 120kg 0x
- 60kg 5x (pin zercher squat)
Safety bar back extension:
- 30kg 8x...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door akashsingh<a href="https://yourhikes.com/forums/topic/unlock-your-intuition-a-comprehensive-guide-to-tarot-reading-courses/">https://yourhikes.com/forums/topic/unlock-your-intuition-a-comprehensive-guide-to-tarot-reading-courses/</a>...
-
Kanaal: Het Nieuws
1 day ago -
-
door flotillaiotGary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...3 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzSinds afgelopen woensdag ochtend wat last van m'n schouders (voorkant). Begon rechts, dacht gewoon verkeerd gelegen. Gewoon getraind, ging prima >...
-
Kanaal: Trainingslogjes
3 dagen geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment