Kan iemand mij helpen hoe ik meer beenvolume in mijn benen kan krijgen. Ik heb van nature al wat magere benen maar al train ik ze regelmatig zie ik geen verschil. Hoop dat julie als meer ervaren me wat tips kunnen geven. Thx
Beenvolume
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
minsten een maal per week zwaar trainen maar daar blijft het meestal bij want de rest van de week doen ze dan meestal pijn... Heb je hier anders geen hulpmiddeltjes voor? Ik heb net hmb kuur gevolgt en alles is wat verbetert maar die benen willen maar niet mee :sNo pain, No gain!!
Comment
-
Geef je been-spier, een ander tik dan als dat ze gewend zijn..
maak bijv super setjes of variaties....
als je een tijd dezelfde oefeningen doet, wennen je benen daaraan . En daardoor zullen ze niet groeien.....
Duz maak variatie dude !!!!!!!!!
Wat een hele goeie been oefening is de squat..
Als je die op de juiste manier uitvoert, zullen je benen groeien als kool...
klik hierop voor de uitleg
http://www.fitnessnet.nl/squat/squat.php3
suc6 en greetzzz
Comment
-
Originally posted by [bCitaat[/b] (ro594 @ Mrt. 04 2005,21:15)]Ik heb ook nog een uitgebreide PDF versie,
voor een perfecte squat.....
intresse laat het weten !Who's the Chef
Comment
-
je traind net 10 maanden waarom zou je dan al aan de spierverserkende sup's gaan??
van je zelf uit ga je nog als een speer.
ik snap dat nou niet he
jonge gastjes die nog geen jaar trainen gelijk al van alles naarbinnen proppen ongelovelijk daar lopen er bij mij op de sportschool zooo veel van rondWho's the Chef
Comment
-
@Arie om echt vooruit te gaan in volume vind ik 6 hh weer iets te weinig. Ik heb het zelf een tijdje gedaan maar kracht ging meer vooruit dan de massa. Is ook iet verkeerd natuurlijk
Grtz..Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.
Comment
-
@vega
Train je benen 2x per week,maar haal wel het volume naar beneden,ook van je andere spiergroepen,train ook niet tot volledig spierfalen,Als je nog 1à2 reps over hebt zit je goed.
Doe de ene keer basisoefeningen bijv:
MA:Squats & Leg Press
De 2de keer isolatieoefeningen:
Do:Leg extension,Lunges & Leg curls.
Good luck
Comment
-
thx voor de raad maar denk van de raad van SFYNX te volgen. Lijkt me het beste. Laat zeker weten hoe het verloopt.
@ been: ik neem gewoon nu en dan voedingssuplementen omdat ik natuurlijk bijna niet bijkom. Ik mag heel de dag door eten. Dat is de reden... (no offense)No pain, No gain!!
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door arielwilsonAcademic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
-
Kanaal: Algemeen
3 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...3 dagen geleden
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...4 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....4 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 2x
- 60kg 4x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 27kg 11x
...-
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 90 seconden
Tempo standing calf raise:
- BW + 75kg 12x (2 sec hold en stretch)...-
1 week geleden -
-
door devidwarner9001Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment