cursussen en opleidingen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Die NCIO is volgens mij geen officiele bachelor.
    The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

Originally posted by Kevster View Post
      Die NCIO is volgens mij geen officiele bachelor.
      Ze hebben ook een 4-jarige met wel officiële bachelor, je kunt ook die 2-jarige uitbouwen naar een bachelor. Net brochure aangevraagt
      Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

Comment

Originally posted by pescatore View Post
        Zijn daar cursussen voor?
        Nee you mad?
        "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

Deeltijd?

Ik ga de voltijd doen voor 4 jaar. Ook een flinke bult praktijk en stage lopen enzo. Beetje lui aan de sondevoeding pluggen enzo. Top.
          The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

Originally posted by Nocerino View Post
            Nee you mad?
            hindoe is er ook weer i mirin
            "GTL. Gym, tan, laundry. That's what it's all about."

Comment

Deeltijd?

Ik ga de voltijd doen voor 4 jaar. Ook een flinke bult praktijk en stage lopen enzo. Beetje lui aan de sondevoeding pluggen enzo. Top.
              Ik neem t in overweging. Zit een e-learning optie bij, is ideaal als je het voltijd doet natuurlijk maar dat is geen optie voor mij. Lettertjes eten ben ik vrij goed in dus over de belasting maak ik me niet zo druk. Moet alleen ff uitzoeken wat zoiets waard is. Als het bachelor gewoon officieel is, dan heb ik schijt.

Comment

Ja inderdaad gelijk heb je. Voor mij wordt het ook wel lastig hoor. Ben 25 en woon op mezelf en rij een dure auto dus dalijk gaat mijn leven 10 jaar terug de tijd in. Dus dat word leven van mijn studiefinanciering en mijn verdiensten als personal trainer.
                The Sky Ain't The Limit

Comment

Ja inderdaad gelijk heb je. Voor mij wordt het ook wel lastig hoor. Ben 25 en woon op mezelf en rij een dure auto dus dalijk gaat mijn leven 10 jaar terug de tijd in. Dus dat word leven van mijn studiefinanciering en mijn verdiensten als personal trainer.
                  Krijg je geen spijt van man. Juist knap dat je zo'n besluit neemt. Als je een studie af hebt geeft dat een gevoel van rust in je sodemieter, ben je meteen klaar met het could have, should have ding.

Ik heb destijds nog een tweede studie afgerond omdat ik het juist wel chill vond. Kon genoeg bijwerken, had vaak maar 4-5 contacturen per week. Wat dat betreft is hbo wel intensief geloof ik, qua aanwezigheid.

Comment

Hoe bedoel je? Qua "leukheid" of dat het lastig is?
                    Wat mij vooral intereseert is de interactie van voeding met ons lichaam (denk maar aan insuline, leptine etc) en voeding en beweging. Wat wij hier vooral zien is wat je aan patiënten moet geven als ze een bepaalde ziekte hebben, mucovscidose bijvoorbeeld. Maar we hebben ook kut stages zoals in een grootkeuken werken etc.
                    On a long road to insanity.

SQ: 165kg BP: 125kg DL: 180kg

Comment

Originally posted by gleke View Post
                      Wat mij vooral intereseert is de interactie van voeding met ons lichaam (denk maar aan insuline, leptine etc) en voeding en beweging. Wat wij hier vooral zien is wat je aan patiënten moet geven als ze een bepaalde ziekte hebben, mucovscidose bijvoorbeeld. Maar we hebben ook kut stages zoals in een grootkeuken werken etc.
                      Snap het. Aan de andere kant zou het wel schandalig zijn als iemand met een studie in voeding niet breed opgeleid is. Het deel sportvoeding daar berust je geen volledige studie op lijkt me

Comment

Snap het. Aan de andere kant zou het wel schandalig zijn als iemand met een studie in voeding niet breed opgeleid is. Het deel sportvoeding daar berust je geen volledige studie op lijkt me
                        Dat is inderdaad correct, maar het aspect sport wordt bijna volledig vergeten hier.
                        Misschien dat dat in NL anders is
                        On a long road to insanity.

SQ: 165kg BP: 125kg DL: 180kg

Comment

Zoals ze me op de open dag lieten geloven leek het er op dat het gedeelte sport en beweging heel erg terug komt aangezien dat echt hand in hand gaat. Ze krijgen zelfs sportlessen meerdere keren per week. Ik ga binnenkort een dagje mee lopen dus ben benieuwd.
                          The Sky Ain't The Limit

Comment

Deeltijd?

Heb je al enig idee waar?
                            Wil ook weer gaan studeren en zit hieraan ook te kijken of het wat voor mij is.
                            Calisthenics / Street workout

Comment

Nijmegen.
                              The Sky Ain't The Limit

Comment

Nijmegen.
                                Is eindje weg voor mij, dan zal ik op kamers moeten want anderhalf uur met de auto enkel er heen te rijden is net iets te ver.
                                Zoek je nog een huis/kamer genoot xD?
                                Calisthenics / Street workout

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X