Originally posted by Dynamix
View Post
cursussen en opleidingen
Collapse
X
-
Originally posted by pescatore View PostMoet ff informeren wanneer die voeding shizzle begint. Maar vanaf volgende maand kan ik wel. Die cursusjes doe ik er dan naast per stuk. Maar het is wel een duur grapje uiteindelijk als je het opteld ja. Heb wel wat opzij staan though maar is toch een afweging wat je er aan wilt uitgeven natuurlijk. Ik ben echter iets te impulsief dan goed voor me is meestal
Die hbo is e-learning. Ik verwacht niet dat daar veel tijd in gaat zitten.
DagopleidingDe opleiding duurt 1 of 2 jaar en omvat 18 bijeenkomsten van 10.00 uur tot 16.00 uur en 2 bijeenkomsten van 3 uur voor de eindopdracht.
Avondopleiding
De opleiding duurt 1 of 2 jaar en omvat 38 bijeenkomsten van 19.00 uur tot 22.00 uur
Kosten
Inschrijfgeld: € 100,-
Cursusgeld: € 2.790,- (of 4 x € 753,-)
Studiemateriaal: € 750,-
Examenkosten: € 185,- (per module)
Eindopdracht: € 275,-
Comment
-
Ff verder gekeken.
Aalo 1&2 is als je het aan F!tvak meet niveau A
efaa A & B is gemeten aan f!tvak niveau A + B
Even daargelaten wat f!tvak erkenning waard is zegt het natuurlijk wel wat. Aalo 1&2 is dus in principe efaa A, hetgeen het verschil in prijs wel zou verklaren. Ik informeer me nog ff verder. Kunnen ze die shait niet gewoon standaardiserenBegeleiding nodig bij voeding en /of training?
Comment
-
Wat betreft die opleiding voeding en diëtiek, die kun je volgens mij in een jaar afronden als je wilt, het is een op zichzelf staand diploma maar als ik het op mijn heupen krijg dan kan ik het als vrijstelling krijgen op een bachelor, die me dan nog 2 jaar kost mocht ik dat willen. Kan allemaal via e-learning, hooray.Begeleiding nodig bij voeding en /of training?
Comment
-
Originally posted by pescatore View PostWat betreft die opleiding voeding en diëtiek, die kun je volgens mij in een jaar afronden als je wilt, het is een op zichzelf staand diploma maar als ik het op mijn heupen krijg dan kan ik het als vrijstelling krijgen op een bachelor, die me dan nog 2 jaar kost mocht ik dat willen. Kan allemaal via e-learning, hooray.
Ik weet van me zelf dat ik het dan hartstikke moeilijk krijg ik moet gewoon in de school banken zitten dan kan ik mij er 100% op focussen maar thuis schiet dat echt niet op.Calisthenics / Street workout
Comment
-
Originally posted by IJsBlok View PostE-learning bedoel je mee via internet leren.
Ik weet van me zelf dat ik het dan hartstikke moeilijk krijg ik moet gewoon in de school banken zitten dan kan ik mij er 100% op focussen maar thuis schiet dat echt niet op.". Zeg me wat ik moet kennen en wanneer en ik ben je man. Verplicht me er vaak te zijn voor onnuttige college zaken, volgepropt met exact hetzelfde als in het studiemateriaal staat, en ik kom niet. Mss tegenwoordig wel trouwens hahah wie weet.
Begeleiding nodig bij voeding en /of training?
Comment
-
Originally posted by pescatore View PostIk heb mijn studies gehaald met mijn "tentamen-kwaliteiten". Zeg me wat ik moet kennen en wanneer en ik ben je man. Verplicht me er vaak te zijn voor onnuttige college zaken, volgepropt met exact hetzelfde als in het studiemateriaal staat, en ik kom niet. Mss tegenwoordig wel trouwens hahah wie weet.
gaat al snel: leren, even media chekken, bn chekken, kamer opruimen oké leren kwartiertje later begint verhaal weer opnieuw.
Als ik samen met iemand leer/huiswerk maak dan kan ik zo achter elkaar 1 a 2 uur zitten met geen 1 pauze. Gevolgd door wat eten/wc/drinken en dan kan ik weer 1 a 2 uur zitten tot de dag om is.
Hoop dit ook te kunnen als ik weer een studie ga volgen maar dan in mijn eentjeCalisthenics / Street workout
Comment
-
Originally posted by pescatore View PostFf verder gekeken.
Aalo 1&2 is als je het aan F!tvak meet niveau A
efaa A & B is gemeten aan f!tvak niveau A + B
Even daargelaten wat f!tvak erkenning waard is zegt het natuurlijk wel wat. Aalo 1&2 is dus in principe efaa A, hetgeen het verschil in prijs wel zou verklaren. Ik informeer me nog ff verder. Kunnen ze die shait niet gewoon standaardiseren
Comment
-
Zal wel vaker beginnen toch? Deze maand gaat m niet worden. Volgende maand wellicht wel. Mss meteen voeding en diëthiek erbij. Moet nu al huilen bij de kosten. Maar goed, zijn ergere dingen dan een paar centen lichter zijn daarom ook maar alles in een keer *sprak hij zichzelf Dalai Lama -achtig toe*
Begeleiding nodig bij voeding en /of training?
Comment
-
Quatro-post verwijderd. Dude je postknop blijft hangen.The Sky Ain't The Limit
"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door stevenjohnsBuy cenforce 150 mg online is a popular medication used to treat erectile dysfunction (ED), containing sildenafil citrate, the same active ingredient...
-
Kanaal: Gezondheid en uiterlijk
5 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Safety bar squat:
- 90.5kg 8x
-Box squat BW 100x
One legged calf raise:
- BW + 51.25kg 15x, 11x...-
Kanaal: Trainingslogjes
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 112.5kg 1x
- Box squat BW 55x
Deficit wide grip SL DL:
- 111kg 7x
- 70kg...-
5 dagen geleden -
-
door gregory77Let's brainstorm a discussion around pediatric nursing dissertation topics. The ever-evolving landscape of child healthcare presents numerous opportunities...
-
Kanaal: Algemeen
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Paused safety bar squat:
- 101kg 5x
-Box squat BW 50x
Sumo safety bar goodmorning:
- 35kg 22x...-
1 week geleden -
-
door JeremydsraggTrifola Farms CBD Gummies :- excessive kinds of epilepsy, Lennox-Gastaut syndrome (LGS) and Dravet syndrome. Other trials are underway investigating the...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 120kg 1x
Safety bar back extension:
- 41kg 2x
Military press:
...-
1 week geleden -
-
door joshwicks123Cenforce is a popular medication used to treat erectile dysfunction (ED) in men. As a widely recognized brand, it contains Sildenafil Citrate, the same...
-
Kanaal: Gezondheid en uiterlijk
2 weken geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
SSB squat:
- 90kg 6x
One legged calf raise;
- BW + 51.25kg 12x, 10x
Paired met
Lu side raise:...-