Ah krijg je dan ook zo'n mooi trainingspak met achterop: Instituut voor sport en bewegingsstudies? Ik heb wel eens getraind in het universitair sportcentrum. Laat ik het zo zeggen: van hoe die gasten daar aan het trainen waren had ik geen hoge pet op. Nu ihoeft dat niet gelijk voor dat hele 'instituut' zo te zijn maar ik vond het toch merkwaardig.
cursussen en opleidingen
Collapse
X
-
Nee, is een paramedische studie maar je werkt wel samen met die gasten van sport & beweging. Samen projecten doen en shit geloof ik.
Ijsblok. Ja ik moet ook 70 minuten heen en 70 terug in de trein zitten iedere dag want heb vrij weinig zin om op kamers te gaan zitten aangezien ik mijn bedrijfje er nog bij heb. Dus ik blijf gewoon lekker op mezelf wonen waar ik al woonde. Anders had ik het helemaal niet erg gevonden. Had ik tenminste iemand om met over trainen te zeveren.Last edited by Kevster; 26-02-2013, 13:13.The Sky Ain't The Limit
"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."
Comment
-
Originally posted by Kevster View Post
Ijsblok. Ja ik moet ook 70 minuten heen en 70 terug in de trein zitten iedere dag want heb vrij weinig zin om op kamers te gaan zitten aangezien ik mijn bedrijfje er nog bij heb. Dus ik blijf gewoon lekker op mezelf wonen waar ik al woonde. Anders had ik het helemaal niet erg gevonden. Had ik tenminste iemand om met over trainen te zeveren.Calisthenics / Street workout
Comment
-
Originally posted by Guusd View PostVan welke richting kom je? Als je vanuit limburg met de veolia trein komt wenst ik je alvast sterkte toeEr zijn geen excuses als je echt iets wilt bereiken.
Comment
-
Ik kom ook een paar keer per week met de trein uit Limburg naar Nijmegen. Vooral in het begin van het collegejaar is die trein veel te vol. Zo vol dat er soms geen mensen meer in kunnen stappen omdat de deuren dan niet meer dicht kunnen. Gelukkig bouwen ze aan een dubbelspoor van Venray tot aan NijmegenBP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg
Comment
-
Ben zelf sinds kort weer aan een nieuwe opleiding begonnen.
Heb eerst 3-4 jaar gewerkt na mijn vorige studie, toen toch maar besloten terug naar school te gaan.
Maar valt toch vies tegen ineens weer na school te gaan!
Vooral als 24 jarige tussen die kinderen van 17 -.-.
Met als gevolg dat ik al een jaar studievertraging heb omdat ik gewoon niet meer gewend ben naar school te gaan en te leren :$.
Volg een ICT opleiding aan HSZuyd in Heerlen.
Volgend schooljaar moet ik inhalen dus dan maar eens mijn stinkende best gaan doen :/.
Comment
-
Originally posted by IJsBlok View PostPrecies, jammer anders wist ik het wel want in deze vaste sleur zitten is niet goed voor mij.?
Begeleiding nodig bij voeding en /of training?
Comment
-
Originally posted by pescatore View PostDit zullen ze in Amsterdam toch ook wel hebben, die studie? Of is t gewoon het Brokeback ding voor Kevster?
Aangezien ik toch op mijn zelf wil gaan wonen maakt het mij niet zoveel uit waar ik ga studeren.
Fitness trainers met beetje kennis en wat diploma's (ik dus) kunnen in meeste grote steden wel aan de slag voor een parttime baantje in een lokale gym ben nog jong dus niet zo duur.
Ook kan het een reden hebben dat één school beter staat aangeschreven dan de ander dus zou voor mij al een reden zijn om van stad te veranderen.Calisthenics / Street workout
Comment
-
Ja de opleiding wordt inderdaad op meerdere plekken gegeven in nederland. Meen amsterdam en den haag ook.
Ja ik kom vanaf Roermond dus ik ben basicly fucked. Ik moet met de stoptrein naar Nijmegen Heyendaal dus ik stop op volgens mij wel 10 stations. Vanaf Roermond gaat geen intercity naar Nijmegen helaas. Dan moet je via Eindhoven en zit je nog langer in de trein. Ik woon in een klein dorpje langs Roermond.The Sky Ain't The Limit
"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."
Comment
-
Hey mensen. ik ben nieuw hier en heb een vraagje. Ik ben 19jaar 1m78 en 79 kg, Heb een kleine buikje dat ik wil wegwerken en sixpack hebben en ik wil spier massa maken over de rest van me lichaam. Voor calorieën te verbranden doe ik gewoon thuis aan touwspringen 4 a 5 keer in de week en ik heb dumbells waar ik ook 3 a 4 keer in de week mee aan de lsag ga . Ik wil zowiezo geen bodybuilder worden maar wat gespierder kan wel. Wie kan me hier bij helpen en misschien voedingspatroon en traininngschema maken voor mij! Alvast bedankt gr Paco
Comment
-
Originally posted by Paco221 View PostHey mensen. ik ben nieuw hier en heb een vraagje. Ik ben 19jaar 1m78 en 79 kg, Heb een kleine buikje dat ik wil wegwerken en sixpack hebben en ik wil spier massa maken over de rest van me lichaam. Voor calorieën te verbranden doe ik gewoon thuis aan touwspringen 4 a 5 keer in de week en ik heb dumbells waar ik ook 3 a 4 keer in de week mee aan de lsag ga . Ik wil zowiezo geen bodybuilder worden maar wat gespierder kan wel. Wie kan me hier bij helpen en misschien voedingspatroon en traininngschema maken voor mij! Alvast bedankt gr Paco"Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****
Comment
-
Originally posted by Paco221 View PostHey mensen. ik ben nieuw hier en heb een vraagje. Ik ben 19jaar 1m78 en 79 kg, Heb een kleine buikje dat ik wil wegwerken en sixpack hebben en ik wil spier massa maken over de rest van me lichaam. Voor calorieën te verbranden doe ik gewoon thuis aan touwspringen 4 a 5 keer in de week en ik heb dumbells waar ik ook 3 a 4 keer in de week mee aan de lsag ga . Ik wil zowiezo geen bodybuilder worden maar wat gespierder kan wel. Wie kan me hier bij helpen en misschien voedingspatroon en traininngschema maken voor mij! Alvast bedankt gr Paco"GTL. Gym, tan, laundry. That's what it's all about."
Comment
-
Ik zoek iets wat vergelijkbaar is met de seminars die Mark Rippetoe in de VS geeft, waarbij op de theorie achter de compound lifts ingegaan wordt, ik vrees alleen echter dat zoiets niet bestaan in Nederland
Wordt een AALO cursusje oid waarschijnlijk dan
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door stevenjohnsBuy cenforce 150 mg online is a popular medication used to treat erectile dysfunction (ED), containing sildenafil citrate, the same active ingredient...
-
Kanaal: Gezondheid en uiterlijk
6 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Safety bar squat:
- 90.5kg 8x
-Box squat BW 100x
One legged calf raise:
- BW + 51.25kg 15x, 11x...-
Kanaal: Trainingslogjes
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 112.5kg 1x
- Box squat BW 55x
Deficit wide grip SL DL:
- 111kg 7x
- 70kg...-
5 dagen geleden -
-
door gregory77Let's brainstorm a discussion around pediatric nursing dissertation topics. The ever-evolving landscape of child healthcare presents numerous opportunities...
-
Kanaal: Algemeen
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Paused safety bar squat:
- 101kg 5x
-Box squat BW 50x
Sumo safety bar goodmorning:
- 35kg 22x...-
1 week geleden -
-
door JeremydsraggTrifola Farms CBD Gummies :- excessive kinds of epilepsy, Lennox-Gastaut syndrome (LGS) and Dravet syndrome. Other trials are underway investigating the...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 120kg 1x
Safety bar back extension:
- 41kg 2x
Military press:
...-
1 week geleden -
-
door joshwicks123Cenforce is a popular medication used to treat erectile dysfunction (ED) in men. As a widely recognized brand, it contains Sildenafil Citrate, the same...
-
Kanaal: Gezondheid en uiterlijk
2 weken geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
SSB squat:
- 90kg 6x
One legged calf raise;
- BW + 51.25kg 12x, 10x
Paired met
Lu side raise:...-