Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
King Kong is ook leuk om te doen, best pittig en je bouwt er nog aardig power mee op.
Wat houdt dat in, hoge gebouwen beklimmen terwijl je een vrouw meetorst als extra ballast?
I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it. - Dave Tate
Aha, duidelijk. En je krijgt er ook een atletisch figuur van zo te zien.
I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it. - Dave Tate
Pff ectos komen hier ff een grapje droppen hoor. Goeie grap man!
Vind KT echt heerlijk maar mis gewoon het conditie stuk. Als ik nu een sprintje moet trekken sta ik letterlijk te hijgen als een opaatje van 50 voor 10 minuten. Dan heb ik het over een sprintje van 10 seconden ofzo.
Wil gewoon lekker fit blijven en alles geven. Misschien is dat crossfit gebeuren wel iets wat daarbij past. Ik ben iemand die altijd wel iets uit wil proberen en dat ga ik dan ook doen.
Misschien is crossfit ook wat beter als ik weer wil beginnen met vechtsport.
"Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****
Nocer, begin met 2 x per week wat stukjes lopen totdat je ongeveer 5km aankan zonder moeite. Doe daarna een mix van interval en duusloopjes gewoon naast je kt 2-3 keer per week. Hoeft niet heel intensief te zijn en bijt elkaar totaal niet.
Reken tussen de 100 en de 150 euro voor goeie. Laat je meteen ff aanmeten met zo'n loop-camera bij een speciaalzaak. Scheelt bij sommige mensen echt een hoop. Maar dan heb je ze wel op maat en je doet er echt jaren zoet mee. Basissetje kleding dr bij en je bent meteen pro
Woensdag trainen overgeslagen, hopende dat vrijdag geheel opgeknapt zou zijn. Gedeeltelijk gelukt, alleen merk ik erge krampen rond m'n linker kuit /...
Trenabol Inj 1 Amp is a strong energy booster that is designed to enhance your strength, endurance, and overall workout performance. Engineered for athletes...
Comment