Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Zo de werklozen gaan lekker? Was al aware dat er domme reacties zouden komen in een crossfit topic. Vandaar dat ik noobs meteen afkap.
150 is niet veel voor schoenen. Vind dat speciale kleding eigenlijk niet echt nodig. Je hebt btw ook speciale schoenen voor crossfit. Waarschijnlijk reebok.
"Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****
Vet dat je ook geïnteresseerd bent in crossfit. Mis zelf ook het conditie deel. Bevind me eigenlijk precies in eenzelfde soort situatie dus.
Ben van plan nu weer te gaan beginnen met hardlopen. Wil in ieder geval zonder problemen 5 kilometer in 25 minuten kunnen lopen, ga hier deze week weer rustig mee beginnen. Hoop dit dan met twee maanden te bereiken.
Crossfit lijkt me ook zeker het overwegen waard. Probleem is alleen dat ik minimaal 1 uur moet rijden (met de auto) voordat ik bij een crossfit plek ben. Maar ik zal je logje volgen, ben erg benieuwd naar jouw bevindingen man!
Goede hardloopschoenen moet je rond de 120 euro rekenen. Is veel geld, maar zijn echt onwijs belangrijk. Heb zelf asics, reebok is ook een prima merk idd.
I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it. - Dave Tate
Zo de werklozen gaan lekker? Was al aware dat er domme reacties zouden komen in een crossfit topic. Vandaar dat ik noobs meteen afkap.
150 is niet veel voor schoenen. Vind dat speciale kleding eigenlijk niet echt nodig. Je hebt btw ook speciale schoenen voor crossfit. Waarschijnlijk reebok.
"GTL. Gym, tan, laundry. That's what it's all about."
Grappig dat wanneer je iemand iets ziet doen dat er meteen van uit wordt gegaan dat dat hetgeen is diegene altijd doet. Dat iemand onder een barbell ligt met een dikke borstkast wil niet zeggen dat je van onder een barbell liggen een dikke borstkast krijgt. Crossfit is gewoon een verkapte vorm van HIIT met hier en daar flink wel krachtelementen erin. Spieren trainen op uithoudingsvermogen en niet bepaald op maximale kracht of hypertrophy. Ja natuurlijk kan je wat beginnersgains meepikken en tegelijkertijd wat recompen terwijl je nog optimaal gebruik maakt van de beginnerscurve. Voor massa te bouwen/onderhouden is het in ieder geval logischerwijs niet de beste keuze. Zelfs niet terwijl heel wat kleerkasten het doen, die vermoedelijk veel krachtwerk er nog los bij doen of ondersteuning gebruiken verder.
Voor bodybuilden is het dus echt niet weggelegd, meer voor algemene fitheid. Het kan wel echt een mooie toevoeging zijn op een krachtschema, maar dan eerder als cardio, als er niet je normale krachtschema door in het gedrang komt. Helaas is de techniek die ze aanleren bij crossfit niet mijn favoriet. Zoals kipping pull-ups en sumo deadlift high pulls, die anatomisch gezien gewoon niet verantwoord zijn. Zeker niet wanneer je er 30 reps doorheen moet janken in een zo snel mogelijke tijd. Het is echter wel echt een leuke sport om te zien maar het wordt echt veel te veel overhyped als je het mij vraagt. Dan beginnen bij mij alweer allemaal alarmen te loeien. Don't believe the hype.
"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."
Zoals je uit voorgaande posts kan opmaken is het voor spiergroei niet je eerste keuze. Maar ik kan uit ervaring spreken dat het af en toe echt heerlijk is. Ik fitness zo'n 4x per week en op aanvulling van de routine is het top. Voor mij is het 1x in de maand ff volledig all out gaan, je shirt alsof je er in gezwommen hebt.
Naast de conditie die je verbetert is het competatieve iets wat mij wel aanspreekt.
Woensdag trainen overgeslagen, hopende dat vrijdag geheel opgeknapt zou zijn. Gedeeltelijk gelukt, alleen merk ik erge krampen rond m'n linker kuit /...
Trenabol Inj 1 Amp is a strong energy booster that is designed to enhance your strength, endurance, and overall workout performance. Engineered for athletes...
Comment