Whey mee naar buitenland

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Whey mee naar buitenland

Ik ga over iets meer dan 2 maanden 11 dagen naar albufeira (portugal) met wat vrienden. Examenreisje 11 dagen niet sporten wordt behoorlijk afkicken voor mij. Ik ben van plan van te voren een bodyweight workoutje in elkaar te zetten. Waarschijnlijk is het niet helemaal mogelijk om me aan mn voedingsschema te houden, aangezien de boodschappen allemaal gezamenlijk zullen worden gedaan. Allemaal ook niet zo heel erg zolang ik maar voldoende binnen krijg vind ik het voor die 11 dagen wel prima.

Nu de mijn vraag, voor de extra eiwitjes wil ik wat whey mee nemen genoeg voor 11 dagen. Heeft iemand dit al eens eerder meegemaakt? Ik ga namelijk met het vliegtuig en ik weet niet hoe moeilijk ze over zoiets doen als ze erachter komen en dat ze het relateren aan iets anders.

Hoor het graag
    Not with the lights on baby, i'm bulking.

Sample pack van B&F werkt prima.

Comment

En dat krijg je ook gewoon mee zonder gezeur er omheen?

Comment

idd een sample pack is het beste aangezien een pot veel ruimte inneemt.

Zullen ze vast niet zo moeilijk over doen.

BTW de goede voornemens van voeding worden vaak niks
        Einigkeit und Recht und Freiheit für das Google's Vaterland! Danach lasst uns alle strebenbrüderlich mit Herz und Hand! Recht und Freiheit sind unsere Google Einigkeit!

Comment

Originally posted by Eeldesports View Post
          idd een sample pack is het beste aangezien een pot veel ruimte inneemt.

Zullen ze vast niet zo moeilijk over doen.

BTW de goede voornemens van voeding worden vaak niks
          Nee wilde sws al niet een hele pot, maar gewoon wat plasticzakjes vullen ofzo ^^.

Tja, waarschijnlijk niet, dagelijks ritme zal ook behoorlijk overhoop gegooid worden ^^. Toch kunnen de extra eiwitjes geen kwaad.

Comment

ik zou gewoon zo'n sample pack kopen bij B&F en die meenemen en 1 shake beker.. Dan komt het vast wel goed!

En inderdaad je hele leef ritme wordt verstoord door de drank etc. haha maar wel erg leuk!
            Einigkeit und Recht und Freiheit für das Google's Vaterland! Danach lasst uns alle strebenbrüderlich mit Herz und Hand! Recht und Freiheit sind unsere Google Einigkeit!

Comment

ik zou gewoon zo'n sample pack kopen bij B&F en die meenemen en 1 shake beker.. Dan komt het vast wel goed!

En inderdaad je hele leef ritme wordt verstoord door de drank etc. haha maar wel erg leuk!
              Ja precies, ik zit net even te kijken en jullie bedoelen zo'n variety pack zeker? Dan bestel ik er bij de volgende bestelling vast 1tje.

Haha achja, moet ook een keer kunnen toch?

Comment

ja de variety pack inderdaad, ze zullen niet allemaal super zijn maargoed dat moet je maar voor lief nemen.

Ja uiteraard moet het kunnen. Is dit de eerste keer dat je naar buitenlandse feestbestemming gaat?

Comment

Ja, precies, nouja ik gebruik ook geen whey omdat ik het lekker moet vinden. Als het echt vies lijkt gewoon even de neus dicht en naar binnen gooien.

Wel de eerste keer dat ik met vrienden op vakantie ga én met het vliegtuig ga. Afgelopen zomervakantie was ik voor het eerst 16 terwijl ik in het buitenland zat en heb toen met wat gasten van de camping wel wat leuke avonden gehad in de stad, maar dit is wel de eerste keer dat ik echt een buitenlandse feestbestemming bezoek ja.

Jij ook ervaringen mee?

Comment

Jep vorig jaar voor het eerst en het was me toch wat.
                    Ik zat in Lloret de mar en wat een 'chaos' was het daar en wat voelde ik me slecht de laatste 3 dagen...

Haha verschrikkelijk nu ik eraan terugdenk maargoed dat heb je zelf in de hand, en dan doel ik vooral op het alcoholgebruik.

Comment

Jep vorig jaar voor het eerst en het was me toch wat.
                      Ik zat in Lloret de mar en wat een 'chaos' was het daar en wat voelde ik me slecht de laatste 3 dagen...

Haha verschrikkelijk nu ik eraan terugdenk maargoed dat heb je zelf in de hand, en dan doel ik vooral op het alcoholgebruik.
                      Hahaha nice, hoe oud ben je als ik vragen mag?

Oh ik bedenk me trouwens niet de eerste keer op buitenlandse feestbestemming. Vorig jaar in de zomervakantie ben ik 2 dagen langs geweest bij collega's die in blanes zaten. Mijn camping waar ik met mijn ouders zat was ongeveer 40 km verderop. Heb daar voor het eerst mijn grens ruimschoots overschreden. Hoef ik die dit jaar iig niet meer op te zoeken Scheelt weer wat haha

Comment

Ik ben nu 17 en was net 17 toen ik in Lloret zat. Dus 18 als ik in Sunny beach ben

De details van mijn vorige vakantie zal ik je besparen haha

Comment

Ik ben nu 17 en was net 17 toen ik in Lloret zat. Dus 18 als ik in Sunny beach ben

De details van mijn vorige vakantie zal ik je besparen haha
                          Ah oke ik ben pas net 17, ben dus ook nog 17 als ik in albufeira zit. Vakantie voor dit jaar alweer geboekt dus?

Haha, dw ik ben wel wat gewend.

Comment

Pas wel op want ze kunnen in Portugal en Spanje heel moeilijk doen over het drank kopen in winkels. Dus ik hoop voor je dat er iemand in je groep 18 is?

Comment

Pas wel op want ze kunnen in Portugal en Spanje heel moeilijk doen over het drank kopen in winkels. Dus ik hoop voor je dat er iemand in je groep 18 is?
                              Ja, 4 mensen die dan 18 zijn, de rest , waaronder ik, 17. We zijn sowieso van plan om de sterke drank op schiphol al in te slaan voor iig de eerste dagen.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X