Ik ga over iets meer dan 2 maanden 11 dagen naar albufeira (portugal) met wat vrienden. Examenreisje 11 dagen niet sporten wordt behoorlijk afkicken voor mij. Ik ben van plan van te voren een bodyweight workoutje in elkaar te zetten. Waarschijnlijk is het niet helemaal mogelijk om me aan mn voedingsschema te houden, aangezien de boodschappen allemaal gezamenlijk zullen worden gedaan. Allemaal ook niet zo heel erg zolang ik maar voldoende binnen krijg vind ik het voor die 11 dagen wel prima.
Nu de mijn vraag, voor de extra eiwitjes wil ik wat whey mee nemen genoeg voor 11 dagen. Heeft iemand dit al eens eerder meegemaakt? Ik ga namelijk met het vliegtuig en ik weet niet hoe moeilijk ze over zoiets doen als ze erachter komen en dat ze het relateren aan iets anders.
Hoor het graag
Nu de mijn vraag, voor de extra eiwitjes wil ik wat whey mee nemen genoeg voor 11 dagen. Heeft iemand dit al eens eerder meegemaakt? Ik ga namelijk met het vliegtuig en ik weet niet hoe moeilijk ze over zoiets doen als ze erachter komen en dat ze het relateren aan iets anders.
Hoor het graag
Comment